Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I to bez jakichś poważnych modyfikacji

http://s433.photobucket.com/user/stant1man/media/123d_zps4299ffbe.jpg.html

Jedynie IC oraz wydech zmieniono. Plus oczywiscie program.

Stan z ecotune zapowiada wersje 340KM, ale tu juz mają byc zmodyfikowane turbiny i pompa HP

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Widziałem ich wcześniejsze modyfikacje na 285-290KM z DP i IC tylko, szkoda, że modelują taką górę momentu, obstawiam, że 2.25-2.3 bara dmuchają sprężarki w takim setupie.
Opublikowano
Widziałem ich wcześniejsze modyfikacje na 285-290KM z DP i IC tylko, szkoda, że modelują taką górę momentu, obstawiam, że 2.25-2.3 bara dmuchają sprężarki w takim setupie.

Ja tez bym wolał ze u ścieli te górkę do maks 520Nm.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

jakie to?? nie znam?? chetnie sie dowiem

u mnie z downpipe smród straszny dlatego ciekawi mnie twoj post..

Opublikowano
jakie to?? nie znam?? chetnie sie dowiem

u mnie z downpipe smród straszny dlatego ciekawi mnie twoj post..

Napisze konkretnie jak przetestuje u siebie.

Ale na początek żeby nie było ze ściemniam. Po pierwsze sa dpfy z mniej gęstym sitem (nie potrzebują wypalania i maja lepszy przepływ )- można je montować do aut ktore fabrycznie nie przewidywały dpf. Po drugie są środki do ON ktore w znaczący sposób redukują ilosc sadzy. Przynajmniej wg producenta. Sprawdzę u siebie i napisze co wyszło.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zawsze mozesz zrobic 1 to nie będziesz czekał. Ja juz miałem jedno mega ugrzebane auto i drugi raz nie robiłbym tego bi sie wiele rzeczy lubi psuć. Jeziora miałbym cos modzic

W tym aucie to podstawa jest 3 litry motor.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie zamierzam robic swapa,jedyniepodciagne na 200ps i mi starczy dosciganiam jest moto :norty:

Kumpel wlsnie kupil anglika na przekladke zobacze co mu z tego wyjdzie i napisze

Opublikowano
To samo co w każdym innym przypadku. Wyższa moc równa sie lepsze przyspieszenie.

Tylko że w dd mody trzeba robić z głową. N47 nie jest pancernym silnikiem i jestem więcej niż pewny że coś w takim setupie się wysypie - to po pierwsze. Po drugie jeżeli ktoś ma ochotę iść grubo to warto mieć bazę z dużo lepszym potencjałem - a tych w gamie BMW nie brakuje. Moim zdaniem 123 po sofcie na ok 250-270hp i wydechu to w miare dobrze odpychające się auto do codziennej jazdy. Jeszcze pozostaje kwestia sympatii do diesla - ja nigdy więcej ZS nie kupie. Nie dają przyjemności w prowadzeniu auta. Jakiś czas temu testowałem N57X i niestety... Diesel zawsze będzie dieslem. Ale gust i preferencje są jak dupá - każdy ma swoje. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.