Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli kogoś stać na 545 to i go stać na naprawe za 2 tys...to oczywiste. Oczywistym dla mnie z drugiej strony jest to, że nie istnieje dla mnie auto, które trapią "typowe dla modelu awarie", które potrafią spowodować, że np z wakacji wracam na lawecie. Koniec kropka.

 

Gdybyś kupował .45i lub .50i to na początku przy wymianie filtrów zapłaciłbyś za wymianę rurki (tak na wszelki wypadek) i cieszyłbyś się spokojną głową i powoli pompującym sercem.. Swoją drogą o tyle ta naprawa miła że można rurkę wozić w bagażniku i obecnie każdy mechanik sobie od strzała z nią poradzi (ludzie na parkingach to naprawiają) ;)

 

No widzisz, a ASO za to bierze 12 tys. zł o ile kojarzę. :)

Opublikowano

zależnie od ASO koszt był od 8 do 12 tysięcy zł :)

 

Ostatnio gdzieś czytałem że w jakimś ASO zostało to zrobione za 4kzł (niestety nie znajdę ani wątku ani nie będę się zarzekał że tak jest, gdyż faktury nie widziałem)..

 

ps. abstrahując od powyższego, ja z PAVKO wspominamy o wymianie rurki w stylu 'amerykańskim'. W Polsce zestawik z lepszych jakościowo elementów plus z wymaganymi uszczelkami ORI można znaleźć u użyszkodnika z 7er.. Ta wymiana na szczęście już nie jest taka czasochłonna jak w przypadku rurki z ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.