Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po co ktoś zakłada gaz ? Żeby zrobić 20 tys km? Gaz kosztuje sredbpnio do zwykłego 6 cylindrowca ponad 2000 euro a ten motor chyba jest bardziej skomplikowany niż 520i

 

Sprawdzić podstawa wypadkowosc auta

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Niemiec równy gość, z myślą o sprzedaży do Polski gaz wrzucił.

 

Auto w Pl sprzedał handlarz z okolic Zwolenia :) więc sprawdz przeszłość wypadkową.

 

No i sprzedawana jest po chwili, może coś wyszło?

 

Tapatalk

Opublikowano

@ krzysiek72

 

podobno masz możliwość sprawdzenia przebiegu ASO - to dowiedz się czy ma szanowny Pan wydruki, a i jak jest właścicielem to czy by się nie przejechał z Tobą do ASO w celu uzyskania historii (właścicielowi który pojawi się osobiście zawsze przekażą dane).. Oczywiście zwróć uwagę na interwały. Jak było 5 lat przerwy po czym wymiana oleju to wiesz gdzie taką historię możesz sobie lub sprzedającemu wsadzić..

 

Fotel kierowcy nie wygląda może na 170 ale na 500 też nie. Kogoś chyba fantazja poniosła..

Opublikowano
Niemiec równy gość, z myślą o sprzedaży do Polski gaz wrzucił.

A polak dołożył nowe opony Dunlopa i obniżył cenę o 5 tys. Widać, że świat docenia polskiego klienta :lol: :lol:

 

W środku wygląda jakby bauerowi służył za kurnik

Opublikowano
Jeżeli chodzi Ci o rurkę to nie jest to taka kosztowna sprawa ( znajomy zmieścił się w 2 tysiach więc kwota niewygurowana). Uszczelniacze zaworowe też można zrobić za 2 tysiące.
Opublikowano
Wzruszające...4 tys i się cieszyć, że tak tanio dało się błąd inżyniera poprawić.
Opublikowano

Wszyscy piszą oh ach że e60 to drogie w utrzymaniu auto dlatego chyba 2 tys to nie jest wielki wydatek jak na ten model a w szczególności v8. Nie bronię tego egzemplarza i nie wiem czy ma obie dolegliwości ale jeżeli kogoś wystraszy wydatek dwóch czy nawet czterech tysięcy to może niech odpuści.

Porównując do diesla to i tak wyjdzie taniej

Wzruszające...4 tys i się cieszyć, że tak tanio dało się błąd inżyniera poprawić.
chcesz przez to powiedzieć że 4,5 litra się nie kupuje, że to złom?? nie rozumiem bo ja bym się cieszył gdybym wydał 4 klocki i miał spokój na resztę żywota.
Opublikowano
Ten silnik trapi dość kosztowna awaria układu chłodzenia, więc może dlatego ktoś się pozbywa, choć przyznać trzeba, że do serii 5 wolnossące V8 idealnie pasuje.

 

no bez przesady.. Rurka + jej robota to około 2 tysie (powiedzmy raz na ~150tys km); doliczyć trzeba jeszcze uszczelniacze - z robota też około 2tys. zł (raz na ~200 tys km).

 

A teraz odpowiedz sobie na pytanie jakie awarie przydają się w innych jednostkach... Ile kosztuje magiel, turbo, pompa wspomgania dla aut z AS i DD, części do DD itp.. te 4 tysie raz na 150-200tys km to jest na prawdę kropla w morzu wydatków na e60, które mogą się popsuć.. :D Rozumiem że kiedyś naprawa rurki mogła być uważana za kosztowaną (6-8tys zł), ale teraz to szkoda tego wspominać nawet.. :D

 

 

Kolego "kupujący" czy już udało ustalić Ci się coś więcej z przebiegiem? Taki przelot jest oczywiście możliwy, ale warto dokładnie tą daną prześwietlić.

 

ps. jak już będziesz oglądać autko to zrób test uszczelniaczy.. przy takim przelocie nie powinno jeszcze być oznak ich zużycia..

 

ps2. poobserwuj jeszcze obroty. czy się nie bujają itp. Obroty przedstawione na 3 zdjęciu od końca powinny opaść po kilkunastu sekundach od odpalenia. Zdjęcie zrobione na zimnym silniku więc może być wszytsko OK, ale warto sprawdzić czy po minutce nadal będą "tak wysoko" (oczywiście przy włączonej klimie obroty są o ~200 obrotów wyżej niż bez niej).

Opublikowano
Jeśli kogoś stać na 545 to i go stać na naprawe za 2 tys...to oczywiste. Oczywistym dla mnie z drugiej strony jest to, że nie istnieje dla mnie auto, które trapią "typowe dla modelu awarie", które potrafią spowodować, że np z wakacji wracam na lawecie. Koniec kropka.
Opublikowano
Takich awarii przez które można wracać na lawecie jest chyba więcej w dieslach więc ten temat trochę zbiega z toru. Jeżeli autor wystraszy się kosztem 2000zł to niech lepiej zapomni o 545 a nawet jakimkolwiek e60 i skupi się na starszych modelach lub innej marce.
Opublikowano
Jeśli kogoś stać na 545 to i go stać na naprawe za 2 tys...to oczywiste. Oczywistym dla mnie z drugiej strony jest to, że nie istnieje dla mnie auto, które trapią "typowe dla modelu awarie", które potrafią spowodować, że np z wakacji wracam na lawecie. Koniec kropka.

 

Gdybyś kupował .45i lub .50i to na początku przy wymianie filtrów zapłaciłbyś za wymianę rurki (tak na wszelki wypadek) i cieszyłbyś się spokojną głową i powoli pompującym sercem.. Swoją drogą o tyle ta naprawa miła że można rurkę wozić w bagażniku i obecnie każdy mechanik sobie od strzała z nią poradzi (ludzie na parkingach to naprawiają) ;)

 

Do listy dodałbym pompę wody bo też pada pomiędzy 100-160k, ale konieczność wymiany każdy rozgarnięty mechanik przewidzi.

 

Oczywiście nie jest to jednostka idealna, ale nie zaliczyłbym jej do wielce awaryjnych..

Opublikowano
w Lublinie :D

U kogo? Robiłeś? Jak nie chcesz pisać tutaj to daj proszę info na pw. Odpukać mój silnik nie wykazuje konieczności ingerencji w rurkę czy uszczelniacze, raczej mój przebieg ~215tkm. A wracając do auta z tematu moim zdaniem wygląda bardzo zdrowo, w motywy za niskiej dla wszystkich na forum ceny bym nie wnikał, skupił się na dokładnych ogledzinach. Zwoleńska geneza nakazuje ostrośność

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.