Skocz do zawartości

e39 523i Poranny problem odpala gaśnie


ambience

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem z moim e39. Gdy auto długo stoi i chce je odpalić to odpala na chwile i gaśnie. Potem odpalam za drugim razem auto pali na dotyk i już jest wszystko ok. Czasem się zdarzy, że odpalę pokuleje tak przy 500obrotów i potem wejdzie na ssanie i jest ok. Zauważyłem jeszcze, że na ssaniu auto jakby głośniej chodziło (jakby dziura w wydechu) Co to może być ? Ostatnio wymieniane były świece

 

 

Dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo na poczatku pozniej sie pogarszalo tzn odpalal za 3 lub 4 razem zima po 10 razy krecilem pojechalem na kompa wyszlo czujnik polozenia walka i czujnik temperatury silnika wymienilem auto nie do poznania :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wałka wykluczam bo w poprzednim bmw miałem kilka razy ten błąd. wydaje mi się, że może to być z tą temperaturą bo im zimniej tym gorzej odpala. A gdzie znajduje się ten czujnik temperatury silnika ? To jest ten czujnik http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR41&mospid=47554&btnr=11_1480&hg=11&fg=15 numer 14 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Miałem kiedyś identyczne objawy w e36 jeszcze.

 

Winna była pompa paliwa. Po wymianie juz się nie powtarzało.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś identyczne objawy w e36 jeszcze.

 

Winna była pompa paliwa. Po wymianie juz się nie powtarzało.

 

Ale na paliwie normalnie śmiga. Jest jakiś test aby tą pompę sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie też normalnie smigał tylko z odpalaniem był cyrk.

 

Nie wiem jak ją sprawdzić.

Ja wymieniłem w ciemno bo już miałem dosyć dochodzenia o co jej chodzi.

Wcześniej zmieniłem większośc czujników.

 

Stara pompa podawała paliwo ale chyba ciśnienie nie było już wystarczające.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Raczej wydajności w jednostce czasu.

Również noże to byc jakaś niedrożnośc na drodze paliwa.

Może filtr zapchany?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, a problem jest dalej ten sam jakieś sugestie ?

 

Problem rozwiązany winny był regulator ciśnienia

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR41&mospid=47554&btnr=13_0644&hg=13&fg=15 numer 7 może się komuś przyda :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.