Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj przed krótką trasą wykasowałem błędy które znowu powróciły,

widać po przebiegu że od razu po wyskoczeniu błędu sondy lambda ukazał się drugi.

Proszę o pomoc w trafnej diagnozie, gdyż nie chcę popaść w niepotrzebne koszty.

Samochód spala o 2-3 litry więcej niż wcześniej.

 

---------------------------------------

Datum: 18.09.2014 15:47:10

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

-------------------------------------------------------------

 

ERGEBNIS: 2 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

 

4298 4298 Lambdasonde

 

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

 

Kilometerstand 238432 km

Motordrehzahl 1792.86 1/min

Kühlmitteltemperatur 83.25 °C

Raildruck Ist 338.72 bar

Einspritzmenge 0.00 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 586.05 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1201.22 mbar

Adaptierte Sauerstoffkonzentration die an externe Module übertragen wird 0.08 -

Batteriespannung 14500.44 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 57.24 km/h

Umgebungsdruck 984.61 mbar

 

Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Fehlercode: 42 98 78 02 00 00 01 28 74 6C 41 85 2B 00 5D 7A

A1 59 3A 64

-------------------------------------------------------------

 

 

4B10 4B10 (1278) Laufruheregler

 

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

 

Kilometerstand 238432 km

Motordrehzahl 1682.53 1/min

Kühlmitteltemperatur 84.26 °C

Raildruck Ist 512.01 bar

Einspritzmenge 17.33 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 264.67 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1102.76 mbar

Linearisierter APP1 27.56 %

Batteriespannung 14174.59 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 69.09 km/h

Leerlaufreglermoment -0.00 Nm

 

Korrekturmenge zu hoch

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Fehlercode: 4B 10 11 02 00 00 01 28 74 6C 3D 86 41 2C 2A 70

23 57 46 55

=============================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień sonde i po sprawie,miałem tak samo i wymiana pomogła.
Opublikowano

Dzięki za odpowiedz,

napisz jeszcze proszę czy ten 2 błąd też ci się pojawiał i czy spalanie też było tak wysokie

Z góry dzieki pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten drugi błąd mi się nie pojawiał,spalanie miałem troche wyższe.

Ten błąd to jest korekcja na którymś z wtrysku(wtryskach) za wysoka.Sprawdzałeś jakie masz korekcje na wtryskach?

Opublikowano

Wtryski są powiedzmy w dobrej kondycji bo tylko jeden czasem szaleje, więc mamy powód.

Spróbuje wlać środek STP do paliwa i wymienię lambdę na nową.

Zobaczymy co się będzie działo.

Dzięki kolego za pomoc.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Mam identycznie jak ty ale oczywiscie odpowiedzi brak .
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Przepraszam za tak długą zwłokę ale nie było mnie na forum,

Po wymianie sondy lambda na nową (używkę)

problem znikł i nawet spalanie spadło o 1l /100km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.