Skocz do zawartości

Nie pali na 4 gar szarpie -nie rowno pracuje


brazyl

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem i bardzo prosze o pomoc ,wczoraj podczas jazdy autostrada zaczelo szarpac samochodem ,jakos dojechalem do domu ale strasznie szarpalo i slaby, dzis odpalilem i to samo zaczalem sciagac po kolei cewki zaplonowe na zapalonym silniku i na 4 garze wogole zero reakci odkrecilem ta swiece a tam normalnie jak by zespawalo elektrode razem , wlozylem nowa swiece ale nic to nie dalo ,podmienilem cewki z 1 na ten 4 tez nic ,sprawdzilem iskre jest , nie mam juz pomyslow co moze byc przyczyna ze nie pali wogole na 4 i kuleje prosze o wasze opinie cp moze byc przyczyna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może masz przebicie na fajce ? Ja tak miałem... Obejrzyj dokładnie czy nie jest przypalona lub pęknięta na końcu. Jeśli to to, do czasu zakupu nowej fajki oklej starą taśmą izolacyjną, na chwilę pochodzi ;) Jak nie to może wtrysk ?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzalem cewki ,fajki ,swiece i nic napiecie na cewkach iskra jest w koncu zmierzylem cisnienie na 4 garze a tam lipa 0,8 a na 3 prawie 13 nie wiem czy dobrze mysle ale podejrzewam upalony zawor ,wypalone gniazdo zaworowe lub uszczelke pod glowica :( ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzalem cewki ,fajki ,swiece i nic napiecie na cewkach iskra jest w koncu zmierzylem cisnienie na 4 garze a tam lipa 0,8 a na 3 prawie 13 nie wiem czy dobrze mysle ale podejrzewam upalony zawor ,wypalone gniazdo zaworowe lub uszczelke pod glowica :( ???

Raczej coś z zaworem albo ewentualnie pierścionki. Uszczelka pod głowicą daje jeszcze inne objawy i ma wpływ na kompresję na wszystkich garach raczej. Tak czy siak głowica do remontu :/

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie mam jeszcze pare pytan jesli ktos mial podobny przypadek i przerabial ten temat , 2 raz sprrawdzilem cisnienie i na 4 garze 0 :( prawdopodobnie wypalony zawor . jakie sa koszty orientacyjnie naprawy-robocizna plus czesci ??? czyli planowanie szczelnosc co za tym idzie uszczelki ,uszczelniacze, czy wymienic wszystkie zawory wydechowe jesli z jednym sie tak stalo to moga isc nastepne czy tylko tego i ewentualnie gniazdo ?? Czy lepiej darowac sobie remontowanie i kupic caly silnik i przekladka ?? co myslicie o tym ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na czwartym miałem dziurę w tłoku, chyba po pękniętym tłoku wiesz. i u mnie było 0,1 bara. więc naprawdę znikome. odpal go i otwórz kurek czy ma duże przedmuchy? bo u mnie to waliło parą z olejem ze cho cho, a potem jeszcze odma wycharchała olej ;p jak nie to mini kamerka za 200zł lub u mechanika zapytaj czy ma taki przyżąd i Ci sprawdzi oszczędzisz sobie rozbierania a będziesz więdział co jest. włoży do środka po obraca i będziesz więdział na czym stoisz.

"nauka nie idzie w las tylko w nas"

Było:

1.Fiesta mk3 83'

2.Rover 200 97'

Lancia y 1.2 99'

jest:

Volvo v40 1.9tdi 01'

Bmw e38 728i 97'

Renault Clio II 1.5 DCI 02'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.