Skocz do zawartości

Błedy inpa prosze o pomoc


XartaX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych Forumowiczów.

Jestem totalną swierzynką. Niedawno zakupiłem e46 2,2 170 km 2003 auto jest strasznie ociężałe.

Stwierdzono mi po analizie komputerem ( błąd końcowego położenia wałka rozrządu vanos ) - wykonałem regeneracje vanosa delikatna poprawa.

Zaopatrzyłem się interfejs diagnostyczny i z inpy zaczytałem następujące błędy w takiej kolejności:

2 - ignition zyl.4

29 - ignition zyl.1

31 - ignition zyl.5

210 - ZSR Error(> zyl.2)

30 - ignition zyl.3

3 - ignition zyl.6

1 - ignition zyl.2

241 - burning fail cylinder 4

153 - lambda probe voltage downstrem sensor 2

 

Z Shadow ' a

90 - TEG_UP_1

91 - TEG_UP_2

93 - TEG_DOWN_2

52 - Exhaust flap

 

Proszę o rady i wskazówki co gdzie i jak ,,,

 

Pozdrawiam XartaX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ,że masz usmażone katalizatory.

Ale to raczej skutek nie przyczyna.

 

1,2,3,29,30,31-Błędy wszystkich cewek

90,91,93-temperatura spalin przed i za katem bank1 i bank2

52-klapa spalin

153-lambda przed katem bank2 max limit.

210-rezystor sprzężenia zwrotnego zapłonu cylinder 2

241-przerwa w zapłonie cylinder 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie dzięki za szybka odpowiedź "maniura" jak mam to dokładnie sprawdzić ?

Dzisiaj podczas powrotu z pracy podczas gwałtownego przyspieszania zapił mi się check engine i auto chodziło jak traktor jakby nie paliło na wszystkie cylindry po jakiś 5 minutach jazdy kontrolka zgasła i chodził normalnie.

 

Pozdrawiam

Xartax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj dopiero miałem czas żeby przyjrzeć się cewka i świecom. Co odkryłem :

- na 4 cylindrze jest cewka inna niż pozostałe bosch 0221504100 pozostałe bmw 12137551260

- na każdej cewce miedzy 1-3 wtykiem opór wynosi 1,5 om ? nie wiem czy to ok ? bo w książkach piszą ze ma być 0,8 om czy to może być przyczyna błędów 1,2,3,29,30,31

- świece do wymiany zajmę się tym w przyszłym tygodniu.

- czasami podczas jazdy zapala się check engine i auto pracuje jak traktor ( wystarczy wyłączyć zapłon i wszystko jest ok ) ???????

 

Proszę o porady wszystkich chętnych.

 

Pozdrawiam Xartax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...

Doszedl interface hehe. Okazuje sie ze mam 3 nastepujace bledy

-29 ingnition cylinder 1

-83 engine speed/crankshaft position sensor

-8 air mass flow meter


Jezeli wiecie jakie to bledy to prosze o pomoc lub jakas strone gdzie mozna oczytac to dokladnie lub co w tym przypadku zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

1 to błąd cewki na pierwszym cylindrze

2 czujnik wału

3 przepływomierz

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.