Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema wszystkim fanom f10 :D

 

przymierzam się do zakupu bmw 520d rocznik 2011. Celuje w mpakiet ze względu na wyglad wiadomo, ale... jeśli chodzi o jazdę to bardziej zalezy mi na komforcie.

 

Jakie są tryby jazdy w mpakiecie? Czy istnieje jakaś wersja w mpakiecie, ze nawet na 19' bedzie dobrze tlumil nierownosci? A moze powinienem celowac w normalne zawieszenie a nie sportowe?

 

Lada dzien zaczynam poszukiwania , wiec Wasza pomoc bedzie dla mnie bardzo cenna.

 

Pozdr M

Opublikowano

Nikt nie wie jak z tym zawieszeniem?????

 

przeczytalem gdzies na forum ze 520 slabo idzie.. czy po przesiadce z x5 3.0 bedzie niedosyt czy raczej lepiej bedzie szla f10, przyspieszenie w obydwu ok. 8s

Opublikowano

F10 daje rade do 120 dzięki skrzyni, problem się robi od 120 --> 200.

E70 na pewno szła dużo lepiej w zakresie tych prędkości.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
To jakos przeboleje, ważne ze do 120 leci. Ewentualnie jakiegos chipa sie zarzuci. Najbardziej nie wiem jak z tym zawieszeniem juz mam dwie upatrzone w mpakiecie w niemczech tylko niewiem jakie tryby jazdy maja i czy beda sie nadawac do jazdy po polskich drogach, jedna jest na 18' druga 19'. Oba maja przyciski od trybu jazdy kolo zmiany biegow ale niewiem co tam dokladnie jest...
Opublikowano

W m-pakiecie możesz zamówić dowolne zawieszenie czyli:

1 standardowe (bardzo komfortowe)

2 zawieszenie M (normalne)

3 regulowane EDC (komfortowe/bardzo komfortowe)

 

Większość ludzi konfigurujących f10 wybierało do m-pakietu nr 2 lub 3. Znalezienie m-pakietu z nr 1 będzie trudne. Jeśli zależy ci na komforcie to musisz szukać 1 lub 3.

Jak rozpoznać nr 3 jeśli nie masz VINu? Przyciski trybu jazdy są oznaczone COMFORT/SPORT. Nr 1 i 2 ma przyciski NORMAL/SPORT.

Jeszcze jedna uwaga, komplet amortyzatorów do nr 3 kosztuje ponad 10tys zł. i nie ma zamienników. Jeśli kupujesz mniej świeżą sztukę to warto o tym pamiętać. Reasumując najlepszy dla ciebie byłby nr 1.

Opublikowano
Orientuje się ktoś jaki bedzie koszt wymiany zawieszenia ze sportowego M na normalne ? I jeszcze jeno pytanie czy w przypadku gdy kolo zmiany biegów są przełączniki (nie wiem co tam pisze) a sprzedawca twierdzi, że zawieszenie jest sportowe to jak to rozumieć. Bo gdy nie ma przycisków i sprzedawca mówi że jest sportowe to rozumiem że jest tylko sportowe.
Opublikowano

Jak rozumieć co mówi sprzedawca to nikt ci nie powie :) Na pewno z dystansem.

W PL nie było opcji bez przełączników trybu jazdy, ale gdzieś w EU podobno występowały, nie wiem jak to było.

Jak jesteś zdecydowany na konkretną sztukę to proś o ostatnie 7 znaków VIN i sprawdź. Bo sprzedawcy to różne rzeczy wymyślają.

  • 9 lat później...
Opublikowano

Cześć, odkopuję 10 letni temat ponieważ nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi.. Mianowicie - po przesiadce z e60 uważam, że f10 jakoś dziwnie się prowadzi.. Chyba po prostu zbyt komfortowo/kanapowo. Docelowe pytanie brzmi - czy same sprężyny np mpakietowe obniżą trochę auto i choć trochę go usztywnią czy trzeba by było amortyzatory też wymienić? ( Trochę szkoda bo poprzedni właściciel ledwo co wymienił na tyle i można powiedzieć, że są nówki) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.