Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj lepsza pogoda w Poznaniu to ogarnę jakieś lepsze zdjęcia i wrzucę coś dla melomanów :norty: ale wątpie żeby przebiło to twój wydech B-T-K :wink:

 

aditonie, dzięki.

Kierownicę kupiłem na ebayu.de przy tym nauczyłem się jak sprawdzać czy w naszych bemkach ktoś grzebał przy poduchach.

Mianowicie poducha trzyma się w kierownicy na zatrzaskach, a otwory zatrzasków są pod materiałem kierownicy, tak więc aby wyciągnąć airbag czy zdjąć kierownice trzeba wpierw przekłuć materiał.

U mnie materiał był nieprzekłuty :wink:

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano

Rozgrzany silnik na postoju:

 

Oraz całe jedno zdjęcie bo zimno było :lol:

 

http://i64.tinypic.com/29krmhi.jpg

 

i takie pare rzeczy :8) :

 

http://i67.tinypic.com/s6q2pt.jpg

 

http://i66.tinypic.com/14m3urd.jpg

 

http://i67.tinypic.com/10d60sh.jpg

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Dzisiaj lepsza pogoda w Poznaniu to ogarnę jakieś lepsze zdjęcia i wrzucę coś dla melomanów :norty: ale wątpie żeby przebiło to twój wydech B-T-K :wink:

 

Bardzo ładnie brzmi na filmiku, 330i już samo w sobie ze względu na ciut większą pojemność ma lepszy dźwięk niż 325i. Eisenmann brzmi naprawdę dobrze, ale jak wszystko to kwestia przyzwyczajenia :mrgreen: czasem chciałbym żeby było trochę głośniej. Często zbieram pochwały, że dźwięk jest bardzo fajny, słyszalna jest już z daleka :8) Kusi mnie kolektor sportowy, ale nie wiem czy nie będzie zbyt głośno. Kusi i to bardzo:

 

 

Twój arktis metallic wygląda bliźniaczo do mojej :cool2:

Opublikowano

Zrób lepiej swapa na N54 to wtedy dokupowanie kolejnych gadżetów do silnika będzie miało konkretny sens w przyroście mocy :mrgreen: ...przy N/A to raczej będa znikome . Myślisz że chociaż 300 przekroczyłeś ? planujesz hamownie ? :)

 

pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Zrób lepiej swapa na N54 to wtedy dokupowanie kolejnych gadżetów do silnika będzie miało konkretny sens w przyroście mocy :mrgreen: ...przy N/A to raczej będa znikome . Myślisz że chociaż 300 przekroczyłeś ? planujesz hamownie ? :)

 

pozdrawiam

:duh:

 

a ty czemu jeździsz na N54?, zrob sobie swapa na 2JZ albo zmień auto na M3 to wtedy będzie to miało jakiś sens a nie takie dłubanie...masz chociaż te 500KM? Widzisz kolego każdy tak może... i po co ten trolling? :mrgreen:

 

Myślę nad hamownią, jak będę znał wyniki to się podzielę :cool2:

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Nie śmierdzi bez katalizatorów, przy postoju z włączonym silnikiem?
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

Spaliny nie śmierdzą, przynajmniej nie w jakiś oczywisty i wyraźny sposób, ten kto się zna może i wyczuje ale na pewno o tej porze roku prędzej zauważy.

Zauważy bo bez katalizatorów jest bardzo wysoka kondensacja pary wodnej, którą normalnie wyłapywały katalizatory i wychodzi to w postaci białego dymu szczególnie w ujemnych temperaturach.

Z tego co mi wiadomo sytuacja się może odmienić latem.

 

Będę montował katy EURO4 200cpi żeby zobaczyć jaka będzie różnica. Wcześniej na badanie analizatorem spalin bez katów.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Ledy Mtec kupiłeś w Polsce? To są 7000k, czy inne? Dobrze świecą?
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
Mam nadzieję że zostawiłeś sobie stary kolektor z katalizatorami, bo z tymi modami to może być ci ciężko sprzedać auto, a katalizatory są dość drogie.

 

P.S. Start-Stop wygląda trochę różowo, ja bym takiego moda nie robił;)

 

Jasna sprawa ;), katalizatory mam w super stanie i nie zamierzam się ich pozbywać :cool2: .

 

Heh..nie jest różowy tylko czerwony i pasuje do przeszycia na kierownicy. Taka jakość zdjęcia robionego cegłą w nocy w garażu.... :D

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Ledy Mtec kupiłeś w Polsce? To są 7000k, czy inne? Dobrze świecą?

 

Tak to są MTEC v4.0 9W 7000K, w Polsce nie mogłem ich znaleźć więc kupiłem na niemieckim ebayu od Chorwata.

Święcą lepiej od moich poprzednich ledów i jestem naprawdę zadowolony. Mimo, że mam Pre-LCI i nie spełniają wymagań dziennych na spokojnie przejeżdżałem niejednokrotnie koło kontroli policji.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Dzisiaj lepsza pogoda w Poznaniu to ogarnę jakieś lepsze zdjęcia i wrzucę coś dla melomanów :norty: ale wątpie żeby przebiło to twój wydech B-T-K :wink:

 

Bardzo ładnie brzmi na filmiku, 330i już samo w sobie ze względu na ciut większą pojemność ma lepszy dźwięk niż 325i. Eisenmann brzmi naprawdę dobrze, ale jak wszystko to kwestia przyzwyczajenia :mrgreen: czasem chciałbym żeby było trochę głośniej. Często zbieram pochwały, że dźwięk jest bardzo fajny, słyszalna jest już z daleka :8) Kusi mnie kolektor sportowy, ale nie wiem czy nie będzie zbyt głośno. Kusi i to bardzo:

 

 

Twój arktis metallic wygląda bliźniaczo do mojej :cool2:

 

Hehe nie mam pytań jak ten zestaw z filmiku chodzi... :twisted: ale myślę, że super w drugim fun aucie na weekendy czy na tor ale już chyba nie koniecznie na co dzień w daily.

Jak przekraczam 140 km/h to robi się u mnie głośno co nie sprzyja dłuższym wakacyjnym podróżom, szczególnie u kobiet niedoceniających muzyki wydechowej :mrgreen:

 

No są bliźniaczki trochę :)

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
  • 2 lata później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.

Ciekawa galeria. Dobre mody :cool2:

Temat długo nieaktywny. Co się dzieje z autem? :)

W jaki sposób robiłeś soft w BPC? Wysyłka sterownika?

 

Dawno nie zaglądałem na forum, myślę że można krótki update zrobić jeżeli jeszcze to kogoś interesuje.

Auto cały czas w moim posiadaniu, wszystkie mody się sprawdziły i sprawdzają nadal.


Auto nadal daje przyjemność z jazdy a przy okazji stało się autkiem rodzinnym i też daje radę :D

Dokupiłem fegi ori BMW, pomalowałem zderzak bo lakier się łuszczył, zmieniłem akumulator z Varty (nie polecam) na Banner i dołożyłem roletkę do tylniej szyby bo młodego raziło :)

Mechanicznie wymieniłem popychacze hydrauliczne w z zeszłym roku wraz z uszczelniaczami i póki co cisza, olej Revanoil 5W40.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.