Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry wszystkim.

Mam nie typowy problem z moim BMW.Pracuję w Niemczech i obecnie mieszkam w Grevenbroich koło Koloni.Przyjechałem po urlopie z Polski w niedzielę i w poniedziałek zaczął się problem.Kolega w Polsce naprawiał mi pompę wtryskową i miałem regenerowane wtryskiwacze bo auto kopciło. Problem polega na tym że auto po odpaleniu w ogóle nie ma mocy i siły jechać na zimnym silniku (np. rano) silnik musi nabrać temperatury i w tedy wszystko jest ok, jakby nic się nie stało , auto zachowuje się normalnie. Po południu kiedy wracam z pracy a jest 23 st to czas kiedy auto zacznie normalnie jechać jest zdecydowanie krótszy.W środę zdemontowałem nawet kolektor dolotowy żeby dostać się do czujnika na listwie wtryskowej, bo myślałem że to wtyczka nawala, ale to chyba nie to.Pojechałem więc do najbliższego warsztatu w celu przeskanowania kompa. Było 5 błędów, ale w czwartek kiedy wróciłem rano były tylko 2:

PO 480 Luftersignal ( u z kropkami oczywiście)

P 1260 vorforderdruckuberwachung (tu 2 o z kropkami i .....u )Nie mogę tego :duh: g.....na przetłumaczyć na Polski

Może macie jakieś pomysły za nim się wścieknę i wkurzony pojadę do warsztatu i wywalę 500 euro na naprawę . Arek

Auto jak na 163 konnego diesla zachowuje się rano jak by miało 50 konny silnik...............

Edytowane przez arkadiusz75
Opublikowano
Cześć witam ponownie jak zauważyłem to auto musi się nagrzać do normalnej pracy.Wtedy normalnie zaczyna jechać, I nie muli.Może to pomoże wam w podpowiedzi .Pozdrawiam Arek
Opublikowano

Cześć może ktoś mi pomoże w odczytaniu tych kodów

P 0480 Lufter signal

p 1260 vorforderdruckuberwachung potrzebuje tylko wiedzieć co jest grane i gdzie mam szukać. Arek :duh:

Opublikowano

Lufter signal - od niemieckiego luft (powietrze) - obstawiałbym, że coś jest albo z przepływomierzem (mierzy masę powietrza) albo czujnikiem ciśnienia w kolektorze ssącym (wtyczka z tyłu kolektora od strony grodzi). Może wtyczki nie są wpięte do końca lub zawilgocone i skorodowały.

Pzdr.

Opublikowano

Wtyczka od czujnika podciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym została sprawdzona, to nie ona .Ale mam pewne wątpliwości co do tej wtyczki.I nie wiem czy jej wypinanie i wpinanie przynosiło szybsze efekty. Czy to jest czujnik na listwie wtryskowej , czy sama wtyczka.Sama wtyczka została w miarę dokładnie sprawdzona i potraktowana WD 40. Dałem sobie spokój z wtyczką bo auto po nagrzaniu zaczyna normalnie się zachowywać i przyspieszać( nie jest zamulone).Nie wiem jak wstawić obrazek cholera, więc wam nie pokażę, Ale to jest duży czujnik wkręcany do listwy wtryskowej od strony przegrody, :mad2:

Anie dopisałem przepływka jest nowa Boscha , kupowana w Maju tego roku i działa.

Opublikowano
Czujnik od strony ściany to właśnie czujnik ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej i tak oglnie to ten czujnik bardzo rzadko sie psuje,szybciej regulator ciśnienia bądź inne elementy.
Opublikowano
Widzę że nic nie zdziałam sam jak będę w Polsce to się za to zabiorę u mechanika. Na razie muszę się troszkę pomęczyć 10 min i mogę normalnie jechać. Pozdrawiam Arek
Opublikowano

Kolego "lufter" to wg. tutejszej nomenklatury wiskoza, drugi błąd to pomiar ciśnienia wstępnego paliwa.

Tyle o ile, te dwa błędy nie powinny mieć związku z temperaturą silnika. Co najwyżej motor jest obciążony na stałe wiskozą. Obadaj czy się luźno kręci na wyłączonym silniku.

Bez INPY faktycznie dużo zrobić się nie da.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć odgrzewam temat bo znalazłem chłopaka z inpą i programem do bmw .

1. Błąd to Układ regulacji pompy rozdzielaczowej P1260

2.Błąd to Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym 1E30

Zauważyłem również że temperaturę złapie tylko do pierwszej kreski na zegarze i może już normalnie jechać , ale jak jest zagrzany i zgaszę silnik o postoję 5 minut to znowu auto jest mułowate i przez chwilę np 500 metrów nie może normalnie jechać , później jest ok .Może teraz pomożecie , coś trzeba z tym cholerstwem zrobić . Arek :duh:

Może macie jakieś pomysły, może wtyczka ,może czujnik, a może rurki od podciśnienia.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć .Auto naprawione, przyczyną awarii był czujnik niskiego ciśnienia który jest zamocowany na filtrze paliwa. ZA oryginał Boscha musiałem zapłacić 70 Euro :mad2: Pozdrawiam Arek :cool2:

Temat można zamknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.