Skocz do zawartości

Trzaski, Zgrzytanie z tylu samochodu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem e46 328i 99r. Wczoraj po przejechaniu 230km na drugi dzień zaczeło mi coś trzeszczeć z tyłu samochodu, a dzieje się tak przy puszczeniu pedału gazu np na 2 lub przy puszczaniu sprzegla tak od polowy mniej wiecej. Przejrzałem wiele tematów i nie mam pojęcia co to może być. Powiem jeszcze, że dzwięk słychać w kabinie, gdy już otworze okno jest praktycznie nie słyszalny. Czasem zgrzytnie też na nierównosciach. Wiem jeszcze, że podobny dzwiek jest jak poruszam budą z tylu po lewej stronie to tez jest jakie zgrzytanie z okolic armotyzatora. Nie mam pojęcia co to może być. Przejrzałem kilka tematów ale nie znalazłem podobnego problemu. Dopowiem jeszcze, że jak auto stoi to przy puszczaniu sprzegla nie slychac zgrzytów. Dzisiaj jeszcze jade na kanał do znajemego zobaczyć co to mniej wiecej jest. Proszę o pomoc i porady. :D
Opublikowano
Zastanawiam się tylko jeszcze czy nie powinno tam być jakiejść srubki i czy bedzie to w ogole dało się pospawać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Da się, trzeba zrzucić całe tylne zawieszenie, sanki, wyciąć mocowanie i wstawić nowe, jest trochę zabawy. Jest to wada fabryczna przedliftowych e46, jest na forum fajnie opisany temat o wyrwanym mocowaniu sanek w 320d.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś 500 pln, poszukaj tego tematu, znajdziesz tam sporo informacji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Prędzej czy później czeka to każdego przedlifta, a im mocniejsze auto tym szybciej pęknie/wyrwie mocowanie - sprawa oczywista, chyba że już poprawiono to w serwisie bo była taka akcja naprawcza.

W wersjach po liftingu (podobno) wzmocnili to miejsce, zapewne grubszą blachą.

 

Sam przerabiałem ten temat:

viewtopic.php?f=69&t=176372



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Ładnego czerwonego kartofla ci ktoś sprzedał

co kolega ma na mysli?

P.S i gdzie kolega widzi czerwonego kartofla?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapewne przenośnia, tylko co autor miał na myśli? :P

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Miałem na myśli gorącego ziemniaka który parzył już w ręce i trzeba go było się pozbyć. Przecież nowy właściciel nie wyrwał mocowania w tydzień
Opublikowano
Przecież nowy właściciel nie wyrwał mocowania w tydzień

W tydzień raczej nie, mi udało się w 2,5 roku od zakupu auta :wink: ale przecież nie ma czym się chwalić.

Podejrzewam że połowa właścicieli przedliftów nie ma pojęcia o tej dość poważnej usterce, dopóki nie zaczyna stukać, skrzypieć, zgrzytać itp. i potem jest problem jak to naprawić, co z tym zrobić.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Czy ja wiem czy problem? Znam jeszcze kilka aut z tymi problemami - Mercedes W201, W210, Jaguar xtype... Tażke to nie tylko wada E46. Największy problem to chyba demontaż zawieszenia. Później to już z górki - blacha, szablony, spawarka. Nic w tym trudnego. Nawet jeśli trzeba otwierać podłogę, to i tak jest to relatywnie przyjemna praca. U mnie prawdopodobnie podłoga była już robiona, bo jest wpis w historii BMW o "akcji serwisowej" w 2003 roku, w bagażniku mam dodatkowe zabezpieczenia antykorozyjne, widać, że nie nakładane maszynowo, a ręcznie. Więc pewnie już tam coś było robione. Teraz parę miesięcy temu miałem robioną konserwację podwozia, i po oczyszczeniu mocowania wózka były całe. także odpukać może mnie to nie spotka.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Prawdę mówiąc byłem nastawiony na naprawy. Zdaję sobie sprawę z tego, iż nie jest to nowe auto z salonu i śmieszą mnie opinie na allegro czy innych serwisach aukcyjnym " 100% sprawny nic tylko lać paliwo i jeździć". Moim skromnym zdaniem nie ma używanego samochodu, w którym nic nie trzeba robić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.