Skocz do zawartości

Problem z zapowietrzaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kilka dni temu jadąc swoją bunią (2.8 benz+gaz) zauważyłem, ze temperatura strasznie mi podskoczyła aż pod pole czerwone, od razu się zatrzymałem i zostawiłem chwile na włączonym silniku, zanim otworzyłem maske i wróciłem do auta, temperatura zaczęła się cofać. Od tamtego momentu praktycznie cały czas mi faluję temperatura.

 

Płyn chłodniczy gdzieś mi spierdziela, ale nie potrafię powiedzieć skąd, bo nie widać mokrych śladów, nawet stojąc na asfalcie nie widać by gdzieś wyciekał, a tak czy siak jak przychodzę następnego dnia to go już nie ma.

 

Oraz nie zawsze mi go zapowietrzy, ale jak już to zrobi to muszę odpowietrzać (tym czymś czarnym wykręcanym obok wlewu płynu) jakieś 10 minut... Czasem przejadę 20 kilometrów i już odpowietrzać muszę i temperatura skaczę, a czasem przewalę 50 i nie ma żadnych problemów, i przy sprawdzaniu czy się zapowietrzył to nie wywala powietrza, a płyn - więc chyba dobrze.

 

Dodam, że:

 

- gaz ma zaledwie 3 miesiące i nie było wczesniej z nim problemów, a zapłaciłem za niego 3.000 u pewnego gaziarza,

- auto nie dymi na zimnym, ani na ciepłym silniku

- nie faluje

- nie ma plynu w Oleju, ani odwrotnie.

- brak "masła" na korku

 

 

Mechanik powiedział, że to może być wina korka od płynu, dziś postaram się kupić i napiszę co i jak.

 

Pozdrawiam Mateusz.

Opublikowano

Piszesz

Płyn chłodniczy gdzieś mi spierdziela,

Ja bym się na tym skupił bo to możne być klucz do dobrej diagnozy.

Chcesz wymienić korek ? nie zaszkodzi ale wątpię czy w twoim wypadku pomoże bo nie widać oznak nadmiernego ciśnienia, a jak już zmienisz korek to na oryginalny aby nie pogorszyć sprawy.

Z uciekającym płynem to cudów niema , albo Co powoli wycieka i wyparuje nie kapiąc na ziemię albo wychodzi wydechem.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

być może wydechem, bo przy rozgrzanym silniku przygazowałem kilka razy tak do 5-6 tyś obrotów, zgasiłem i poszedłem pod wydech i były oznaki jakiejś wody.

 

Tylko nie wiem czemu takie ciśnienie mi robi, że później odpowietrzać muszę.

 

Korek będę miał oryginał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak rośnie temperatura to masz odpowiednią ilość płynu? Czy rośnie, bo płynu jest mało? Przyjrzyj się termostatowi, pompie wody i zbiornikowi płynu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jaki kolego masz reduktor? Były przypadki w niektórych redukltorach że gaz szedł do płynu i pod dużym ciśnieniem gdzieś uciekał - w moim starym Volvo T4 działy się takie jaja na reduktorze MAGIC 3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.