Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sęk w tym ze w autoryzowanym serwisie maja tak ustawiona maszynę i wgrane ustawienia do geometrii ze auto nie musi być dociążone bo jest to od razu skorygowane.

Ma ktoś moze wydruk ze swojej geometrii z 530 gt ? Żeby można było to porównać z tym co ja mam

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@jasiuq1 Ty masz napęd na wszystkie koła ?

Jeśli tak to nie za bardzo mi to pomoże bo ja mam napęd na tył i tylna skrętną oś a tam są jeszcze dodatkowe ustawienia ale dzięki za wrzucenie zdjęcia..

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
Nie mam przy sobie teraz wydruku ale jak ma sie tylną skrętną oś to znacznie ciężej ustawia sie kąty pochylenia koła i geometrię
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
  • 4 lata później...
Opublikowano

Cześć. Mnie zrzeranie wew strony opony nakrylem 2 razy. Ostatnim razem po 30000km. A oto co znalazłem w manualu . „Najczęstszą przyczyną wszystkich uszkodzeń opon jest jazda ze zbyt niskim ciśnieniem. Ciśnienie może powoli spadać z czasem, co pozostaje niezauważone bez regularnych kontroli ciśnienia przeprowadzanych w krótkich odstępach czasu. Zbyt niskie ciśnienie napełniania początkowo prowadzi do zwiększonego zużycia ramion opony. Nawet spadek ciśnienia o 0,3 bara w porównaniu z zalecaną wartością (oznaczenie ciśnienia inflacji) może powodować znacznie większe zużycie w tym obszarze. Co więcej, ramię opony i ściana boczna są bardziej zgięte, co powoduje, że bardzo się nagrzewają. Podczas długich podróży z dużymi prędkościami temperatura może wzrosnąć do punktu, w którym widoczne są oznaki rozpadu opony, a w najgorszym przypadku opona jest całkowicie zniszczona. Konieczne jest zatem regularne sprawdzanie ciśnienia w oponie (co dwa tygodnie zgodnie z zaleceniami w podręczniku) i poprawianie go w razie potrzeby.

Poszczególne oznaki uszkodzenia ściany bocznej można przypisać do ostrego uderzenia w krawężnik. Przerwy na powierzchni bieżni są spowodowane jazdą po przeszkodach o ostrych krawędziach. Oba są złe, ponieważ mają zbyt niskie ciśnienie w oponach.

Poszczególne lokalizacje o silnie zużytej głębokości bieżnika można zwykle przypisać ciężkiemu hamowaniu lub zatrzymaniu przy zablokowanych kołach.” . Także sprawdzajmy ciśnienie opon regularnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.