Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam na wstępie chciał bym się przywitać. I zapytać o opinie na temat tego BMW

http://olx.pl/oferta/bmw-525-manual-xenony-jasne-skory-elektryka-klima-szyberdach-okazja-CID5-ID6MwsP.html#c45ff03df8

nadmieniam iż nigdy nie byłem posiadaczem BMW i chciał bym prosić o opinię na temat tego egzemplarza, bardziej doświadczoną kardę na co zwrócić uwagę ???

Dostałem VIN od właściciela i rozkodowałem go ale czy jest jeszcze coś co może ja nie widzę na zdjęciach a wasze bardziej sprawne oko widzi ??

Będę Wdzięczny za wszystkie opinie i rady nie chciał bym wpaść na minę już po zakupie.

 

VIN: wbads31020gz80024

Modellbezeichnung: 525I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: DS31

E-Code: E39 (2)

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M54 - 2,50l (141kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Cosmosschwarz Metallic (303)

Innenraum: Standardleder/grau (N6TT)

Produktionsdatum: 31.08.2000

Werk: Dingolfing

 

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

 

S227A Sport suspension+lowered+ride-height

S249A Multifunction f steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S360A BMW LA wheel, star spoke 81

S386A Roof railing

S403A Glass roof, electrical

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S464A Ski bag

S473A Armrest front

S494A Seat heating driver/passenger

S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S555A On-board computer V with remote control

S650A CD player

S661A Radio BMW Business (C43)

S710A M leather steering wheel

L801A National Version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S915A Delete clear coat

S970A Business Package

S980A Exclusive package

 

S220A Self-levelling suspension

S431A I Interior mirror with automatic-dip

Opublikowano

Wklej VIN do tematu, bo zaraz zniknie.

Taka mała zagwozdka, auto jest z pogranicza przed/ polift. Wg mnie powinien już być polift , więc przedni zderzak pasuje do całości jak pies do jeża.

VIN tak bardziej po polsku :

 

 

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADS31020GZ80024

Kod typu DS31

Typ 525I TOURING (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 2000-08-31

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S360A LM RAEDER/STERNSPEICHE 81 BMW LA wheel, star spoke 81

S386A DACHRELING Reling dachowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

S980A EXCLUSIVPAKET Pakiet Exklusiv

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

210.000 to ona może miała... 7 lat temu.

 

Jeśli rzucisz okiem na ceny w Niemczech, to nawet niektóre uszkodzone E39 są droższe. Wnętrze jest mocno zmęczone.

Opublikowano (edytowane)
2001r. :mad2: Czytać się już tego nie da. Kupił trupa za 1000 ojro i chce wyrwać kilka złotych, posługując się do tego oszustwem, bo to jest oszustwo. :naughty: Edytowane przez adalbert
Opublikowano
210.000 to ona może miała... 7 lat temu.

 

Jeśli rzucisz okiem na ceny w Niemczech, to nawet niektóre uszkodzone E39 są droższe. Wnętrze jest mocno zmęczone.

Nie chcę podważać twojego autorytetu, ale ty chyba nie widziałeś mocno zmęczonego wnętrza e39.

To auto ma 14 lat, więc w tym czasie nawet podczas rzadkiego wsiadania i wysiadania boczek potrafi się wytrzeć.

Gdybym wiedział że będzie taka potrzeba strzeliłbym fotki fotela kierowcy e39, 2003r. mojego znajomego.

Auto od 2006 w kraju, sprowadzone z przebiegiem 65tyś.km. Przy przebiegu 198 tyś. zostało zmienione poszycie fotela kierowcy na nowe. Stare wyglądało już jak po przelocie 600+.

A jest to auto naprawdę potężnie doinwestowane, wszystkie naprawy lub wymiany tylko serwis.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Panowie kolejne pytanie z mojej strony Gdzie na silniku znajdę jakiś kod aby upewnić się że jest to silnik z jakim wyjechał z fabryki a nie jego np. słabszy brat.??
Opublikowano

Dokładnie, boczek może być wytarty nawet przy mniejszym przebiegu.

Cena jak za e39 polift jest śmieszna tym bardziej, że auto sprowadzone. Nic nie pisze o opłatach.

Jeśli szukasz takiej to rozglądaj się za ofertami pow. 20 tys. zł.

Jeśli chodzi o fotele to ma wytarty boczek a tak poza tym wyglądają o niebo lepiej niż niektóre okazje wklejane w tym dziale :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie kolejne pytanie z mojej strony Gdzie na silniku znajdę jakiś kod aby upewnić się że jest to silnik z jakim wyjechał z fabryki a nie jego np. słabszy brat.??

Na dole przy wejściu stalki oleju w blok silnika jest prstokątne miejsce w bloku silnika, tam znajdziesz kod ( powinien być 25 6S 5 ) i numer seryjny silnika, z przodu silnika pod kolektorem ssącym widoczny jest również w kółeczku rok produkcji silnika.

Opublikowano
Dziękuję bardzo wam za wszystkie odpowiedzi. Jadę w sobotę obejrzeć auto. Po rozmowie tel właściciel powiedział że auto jest do opłat,brak książki serwisowej, malowane miał tylne nadkole z prawej strony i do wymiany jest sterownik ABS. Po oględzinach napiszę jak to wygląda w rzeczywistości .
Opublikowano
Panowie jeszcze jedno bardzo szybkie pytanie jakie dokumenty powinienem otrzymać od sprzedającego w celu ewentualnej rejestracji samochodu. Może to głupie pytanie ale wybaczcie jestem młody i nigdy nie kupowałem samochodu ściągniętego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie jeszcze jedno bardzo szybkie pytanie jakie dokumenty powinienem otrzymać od sprzedającego w celu ewentualnej rejestracji samochodu. Może to głupie pytanie ale wybaczcie jestem młody i nigdy nie kupowałem samochodu ściągniętego.

Nie kupuj auta na umowę z kimś kogo na oczy nie będziesz widział a ten sprzedający wypnie się na Ciebie już wtedy jak wrócisz po minucie zapytać jak otworzyć wlew paliwa bo kontrolka się świeci i chciałeś zatankować :mrgreen: Nie rób takiej głupoty ! Jak sam napisałeś jesteś młody, zdążysz jeszcze narozrabiać :wink:

Opublikowano
Nie chcę podważać twojego autorytetu, ale ty chyba nie widziałeś mocno zmęczonego wnętrza e39.

To auto ma 14 lat, więc w tym czasie nawet podczas rzadkiego wsiadania i wysiadania boczek potrafi się wytrzeć.

Gdybym wiedział że będzie taka potrzeba strzeliłbym fotki fotela kierowcy e39, 2003r. mojego znajomego.

Auto od 2006 w kraju, sprowadzone z przebiegiem 65tyś.km. Przy przebiegu 198 tyś. zostało zmienione poszycie fotela kierowcy na nowe. Stare wyglądało już jak po przelocie 600+.

A jest to auto naprawdę potężnie doinwestowane, wszystkie naprawy lub wymiany tylko serwis.

 

Widziałem, widziałem... :wink:

Mnie nie chodzi o samo poszycie foteli, ale także plastiki i takie tam - po dokładnym przyjrzeniu się widać co nieco.

Wiadomo, że są egzemplarze bardziej i mniej zadbane, ale skoro dajesz przykład, to ja też dam - jedno E39 2001 (140k), wnętrze jak NOWE (ale tapicerka, a nie skóra), drugie - 2003, wersja Edition Exclusive, 270.000 i wszystko ori... Żadnych przetarć (tylko kierownica) ani pęknięć, jedynie trochę wygniecione siedzenie. Oczywiście zależy, czy auto dużo stoi na słońcu, co się wciera w skórę i jak często oraz jak się jest zazwyczaj ubranym, ale tak czy inaczej egzemplarz opisywany w tym wątku zaufania nie wzbudza.

Opublikowano

A co wy chcecie za 11kola? Salon? Polift?

 

KS serwis?

Doctor właściciel?

 

Kupuj i tyle za taka kase ogarnisz to auto :cool2:

Sprawdź tylko blachy weź miernik :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Panowie odradzam okazja była by przy cenie 8 tyś. Byłem oglądałem i po pierwsze bardzo nie miły zapach w środku auta "stęchlizna" brak książki serwisowej i tylko 1 kluczyk wyciek płynu chłodniczego, tylna wycieraczka szyby urwana, bardzo zniszczone skóry jak na przebieg na liczniku oraz bardzo arogancki sprzedający. Temat do zamknięcia. Dziękuję
Opublikowano

Zenek :cool2:

Za 8 tys. to by była okazja ?? a 11 tys. zł za e39 po lift to jest normalna cena ?? :duh: :duh:

Po zakupie e39 w tym przedziale cenowym wyrób sobie u swojego mechanika kartę stałego klienta :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.