Skocz do zawartości

Witam m52b28 przy postoju się zagrzewa:(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mój problem polega na tym ze przy postoju okolo 10 15minut temperatura wskakuje powoli wskakuje na czerwone pole. Stało się to już 2 raz przy pierwszym przyspieszyłem i temperatura zeszła i było ok za drugim razem czekałem od startu silnika po 15 minutach znów się zagrzała wentylator przed zagrzaniem chodził ale nie na pełnych obrotach gdy się zagrzała przy przygazowaniu wisko załączyło i po chwili temperatura zeszła na pion czekałem jeszcze 5 minut i nie podskoczyła na czerwone pole drugi raz. Wisko raczej sprawne bo bo to chyba normalne ze wlacza się gdy jest potrzeba czy to moze czujnik temperatury dodam ze płyn jest dolany na kresce.Czy to może być czujnik temperatury?Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam nadzieje ze tutaj ktoś udzieli mi pomocnej dłoni. Dziękuję za odpowiedzi.
Opublikowano
Testu 7 nie wlacze bo mam zablokowany i nie mogę odczytać ostatnich cyfr vinu na dniach chce zrobić licznik. Zdziwiła mnie jedna rzecz wczoraj dolelem z 300ml płynu do zbiorniczka rano jak był zimny znów zeszło i dolałem kolejne 300 teraz patrze i w zbiorniczku brakuje do kreski z 400ml co jest grane?Auto nie kopci przy dodaniu gazu moze trochę skrapla się woda czy to normalne?
Opublikowano
Testu 7 nie wlacze bo mam zablokowany i nie mogę odczytać ostatnich cyfr vinu na dniach chce zrobić licznik. Zdziwiła mnie jedna rzecz wczoraj dolelem z 300ml płynu do zbiorniczka rano jak był zimny znów zeszło i dolałem kolejne 300 teraz patrze i w zbiorniczku brakuje do kreski z 400ml co jest grane?Auto nie kopci przy dodaniu gazu moze trochę skrapla się woda czy to normalne?Wycieku nie widać
Opublikowano
Testu 7 nie wlacze bo mam zablokowany i nie mogę odczytać ostatnich cyfr vinu na dniach chce zrobić licznik. Zdziwiła mnie jedna rzecz wczoraj dolelem z 300ml płynu do zbiorniczka rano jak był zimny znów zeszło i dolałem kolejne 300 temperatura po 15min była niby ok ale wyskoczył komunikat kuhlwasser prufen teraz patrze i w zbiorniczku brakuje do kreski z 400ml co jest grane?Auto nie kopci przy dodaniu gazu moze trochę skrapla się woda czy to normalne?Wycieku nie widać
Opublikowano
Kolego, wisko kręci się przez cały czas, nie ma możliwości żeby stało czy można było by je zatrzymać. Dziwna sytuacja, powiedz dokładnie zapalasz samochód chodzi tak, czy temperatura podskakuje szybko czy normalnie z czasem rozgrzewania się ? wylała się woda chociaż raz? skutków może być dużo.

"nauka nie idzie w las tylko w nas"

Było:

1.Fiesta mk3 83'

2.Rover 200 97'

Lancia y 1.2 99'

jest:

Volvo v40 1.9tdi 01'

Bmw e38 728i 97'

Renault Clio II 1.5 DCI 02'

Opublikowano
Kolego, wisko kręci się przez cały czas, nie ma możliwości żeby stało czy można było by je zatrzymać. .

 

Jak się nie zasprzęgli to możesz je ręką zatrzymać. Tak więc jest możliwość.

MOżesz mieć albo zawaloną chłodnicę od środka i trzeba robić płukanie układu, albo masz syf między blaszkami na chłodnicy i musisz niestety ściągać zderzak i myć obie chłodnice. Lub niewydajna pompa wody.

Opublikowano
Nic się nie wylało auto normalnie powoli się rozgrzewa co mam zrobić dolać jeszcze te 400ml płynu pod kreske i odpalic poobserowac silnik?Termostat słychać ze się załącza takim cykiem. Kolor płynu ok czy czasem nie idzie mi jakąs uszczelka na silnik poziom oleju na bagnecie nie zwrasta...
Opublikowano

Sprawdź czy masz na całej powierzchni chłodnicę gorącą jak się przegrzewa. Termostat nie sprawdza się na słuch. Jak chłodnica nie będzie cała gorąca to albo jes zawalona, albo termostat nie puszcza co jest mniej prawdopodobne bo przygazowanie by nic nie dało albo niewydajna pompa.

 

Teraz ty musisz sprawdzić wszystko i napisać bo samo się nie naprawi.

Opublikowano
Teraz ty musisz sprawdzić wszystko i napisać bo samo się nie naprawi.

 

Kolega Daniel ma racje. Sprawdź wszystko jak. ja też miałem taką sytuację u siebie, dolewałem raz było za dużo raz było za mało okazało się że nie odpowietrzone było wszystko dobrze. nagrzewnica w kabinie grzeje? napięcie pasków okej? sprawdź chłodnice. wzrokowo sprawdź czy nie ma wycieków w okolicach pompy. ja osobiście podejrzewam, że układ może być zakamieniony. często gęsto, kiedy wymienia się płyn chłodzący ludzie kupują koncentrat i dolewają zwykłej wody z kranu a powinno się destylowanej dolewać do koncentratu. zlej wodę odłącz węże od chłodnicy sprawdź czy nie ma kamienia i jest drożna. a jak jest. sprawdź termostat, i pompę ;). Jeżeli się nie znasz wgl na naprawach samochodu oddaj do Fachowca ;)

"nauka nie idzie w las tylko w nas"

Było:

1.Fiesta mk3 83'

2.Rover 200 97'

Lancia y 1.2 99'

jest:

Volvo v40 1.9tdi 01'

Bmw e38 728i 97'

Renault Clio II 1.5 DCI 02'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.