Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów.

W moim BMW po przejechaniu ok 10 tys km na oleju Catrol Edge 5w30 znów odezwały się popychacze(samoregulatory).Problem już kiedys opisywałem..objaw to oczywiście klekotanie silnika na zimnym nie rozgrzanym silniku.Dzwięk ustępuje po rozgrzaniu się silnika.

Wycieków zero,silnik suchy z każdej strony.

Mechanik z którym rozmawiałem zalecił mi przy następnej wymianie zmianę oleju na gęściejszy co w jego opinii powinno uciszyć klekotanie.

Zaproponował mi Castrola 10w40 magtetic.

Co myslicie o tym oleju?

W zasadzie jestem zdecydowany na gęściejszy ale nie wiem czy ten konkretny bedzie najlepszym wyborem.

Aha nie mówcie mi o wymianie samych popychczy(koszt coś koło 8 stów plus jakiś czas bez auta plus rozkręcanie silnika,a ja jeszcze do robienia mam tylny most który się poci-tak więc nie zamierzam na raz tyle kasy ładować w auto,które zaraz 15 lat mieć będzie)

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety to nie golf..10w40 tylko opóźnisz jego agonię, polecam sprzedać i kupić coś mniej wymagającego, nie ma w tym żadnej złośliwości, tylko dobra rada.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dziękuję za poradę,ale nie odnoszę wrażenia by silnik się kończył.Za wyjątkiem tego klekotania na zimnym nic innego się kompletnie nie dzieje.Auto zachowuje się normalnie i nie mam z nim żadnych innych problemów(to może jeszcze za wyjątkiem tego lekko pocącego się mostu-usterkę usunę w niedługim czasie).Póki co też nie chcę go sprzedawać.Rozumiem jednak,że ten olej to nie jest najlepsze rozwiązanie...
Opublikowano
Zastanawiam się też czy nie lepiej będzie zmienić przy następnej wymianie olej na gęściejszy od obecnego tyle ,że na full syntetyk w dalszym ciągu....jak Koledzy się do tego odniosą?
Opublikowano
Zaleję przy następnej wymianie 5w40..a do końca roku może wymienię komplet popychaczy.Mam pytanie jeszcze jedno:jak długo bezproblemowo można latać autem z taką usterką?Czy silnikowi zaszkodzi jak zrobię na tych starych szklankach powiedzmy jeszcze 5-6 tysięcy?Dodam,że po za tym charkterystycznym klekotem nic innego się nie dzieje,auto nie traci mocy,żadnych innych stuków,puków czy innych objawów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.