Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie - brak mocy (w szczególności od 1500 do 2500 obr), pali >8L na trasie, >10L po mieście.

Turbo wymienione na nowe-ori Garrett, jednak dalej pojawia się błąd (ostatnio co 50km):

 

4530 Boost Pressure Actuator - Regulation Pressure too Low

 

Czy ktoś może podsunąć co jeszcze sprawdzić ?

Czy ktoś może podsunąć który czujnik jest odpowiedzialny za powyższy komunikat ?

 

różnie piszą na różnych forach - jedni że czujnik MAP, inni że czujnik ciśnienia doładowania

silnik N47D20A

 

dzięki z góry za podpowiedzi,

Opublikowano

Okazało się że uszczelka rurki EGR puszcza powietrze - i to tak drastycznie, że po przyłożeniu ręki w okolice przepustnicy dmuchało - szczególnie po dodaniu gazu (strona kierowcy pod maską).

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG11&mospid=50489&btnr=11_4102&hg=11&fg=40

 

element 3 (rurka) i O-Ring (element 4)

 

Po wymianie uszczelki moc wróciła i wydaje się że jeździ jak powinien - testuję jeszcze spalanie.

Swoją drogą przez kilka tys km wdychałem spaliny z diesla (a myślałem że tylko mi się wydaje że je czuję)... ciekawe czy raka dostanę czy nie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.