Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktos moze mi powiedziec jak jest z wymiana kloszy w E90? Zostaly mi uszkodzone na myjni i zastanawiam sie czy mozliwa jest wymiana samych kloszy i czy ewentualnie do xenonow i zwyklych lamp sa takie same klosze ?

 

Czy koszt 700zl za przerobke pre LCI > LCI to duzo ?

 

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Opublikowano
700zł za co dokładnie? Za to, że ktoś zabierze uszkodzone lampy i włoży Ci nieuszkodzone ksenony LCI?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
700zł za co dokładnie? Za to, że ktoś zabierze uszkodzone lampy i włoży Ci nieuszkodzone ksenony LCI?

 

Za to ze przyniose mu bi-xenony skretne LCI i mi je zamontuje na miejsce moich xenonow skretnych pre LCI.

Opublikowano

Ja wymienialem sam klosz lampy i nie polecam tego robić. Strasznie dużo roboty i nie da się tego zrobić tak, żeby nie było widać, tak jak w oryginale.

Co do samej ceny wymiany lamp to :duh:

Opublikowano
700zł za co dokładnie? Za to, że ktoś zabierze uszkodzone lampy i włoży Ci nieuszkodzone ksenony LCI?

 

Za to ze przyniose mu bi-xenony skretne LCI i mi je zamontuje na miejsce moich xenonow skretnych pre LCI.

 

No to według mnie dużo chce. Jak nie masz dwóch lewych rąk i masz 3 klucze to jest 2h roboty samemu na spokojnie (zdejmujesz zderzak i później odkręcasz lampy). Chyba będzie to trzeba jeszcze zakodować.

Poza tym chcesz wymienić tylko lampy? Ja bym polecał albo wymienić cały przód na LCI albo zostawić fabrykę a nie taka mieszanina.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Jak masz te klosze uszkodzone - popękane?

Może najrozsądniej bądzie kupić lampy bez osprzętu i przełożyć swoje graty.

Ja kupiłem kiedyś jedną gołą lampę xenon za 350zł.

Przełożonie i montaż sam ogarniesz lub z pomocą jakiegoś kolegi.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Moze i macie racje ze albo wymieniac caly przod albo zostawic jak jest...koszt 700zl to z modulem ktory ponoc trzeba by zmienic przy zmianie na LCI + kodowanie i jakies tam przerabianie wiazek, wiadomo dochodza kierunki LED itd.

 

Moze warto bedzie wlasnie poszukac samych lamp bez osprzetu i przelozyc. Co do kloszy to sa poprostu jakby potopione, mocno zmatowiale i chropowate.

 

PS

 

Jakbym chcial w takim razie zmienic tylko z xenon skretny na bixenon skretny to czy bede musial tez robic jakies przerobki w instalacji i wymieniac modul ?

Opublikowano
W E90 zawsze jest bixenon, nie było zwykłego ksenonu tyko właśnie Bi.

Oj i tu się mylisz :wink: ja u siebie mam xenon skretny bez bi :wink:

Opublikowano
W e9x tylko i wyłącznie jest bixenon, jak się ktoś nie zna to niech nie wprowadza innych w błąd.

 

Fajnie, to dowiedzialem sie ze mam w takim razie bi-xenony skretne? skoro mam napisane dynamic xenon? Mam auto od pol roku i wybaczcie jeszcze nie ogarniam...ogolnie i tak zona tym jezdzi 90%.

Opublikowano
W e9x tylko i wyłącznie jest bixenon, jak się ktoś nie zna to niech nie wprowadza innych w błąd.

Ty wiesz co to jest bi xenon?? Skoro mówię Ci, że ja mam xenon to tak mam i nie mów mi , że mam inaczej. :mrgreen:

Masz tu znawco rozkodowany vin S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

Opublikowano

Oj kkamo kkamo to wychodzi, że nie wiesz co masz :wink:. Nawet ostatnio ktoś wklejał grafikę, która to tłumaczy tylko nie pamiętam gdzie.

W E90 jest tylko i wyłącznie biksenon. Jak włączasz długie to Ci się uchyla przesłona wiec masz bi - bo innej mozliwosci nawet nie bylo.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Skoro tak to czemu w vin tego nie ma? Do dziś myślałem, że mam xenon, bo na długich nie świeci nawet jak xenon.? Inna barwa światła :(

Ale ok dzięki za info. Człowiek uczy się całe życie :duh:

Opublikowano

ZAWSZE jest biksenon. W lampach pre LCI nie dość, że uchyla się przesłona za soczewką to jeszcze uruchamia się żarówka halogenowa w wewnętrznej części lampy*.

W lampach po lifcie nie ma już tej halogenowej i jest tylko przesłona. I tu i tu jest Bi-Ksenon.

Definicją biksenonu jest właśnie przesłona

 

*nie pamiętam dokładnie ale w pre leci przy jednokrotnym mryganiu uruchamiała się również żarówka halogenowa a przy ustawieniu świateł drogowych na stałe, żarówka halogenowa już się nie włączała - albo na odwrót.

 

Skoro tak to czemu w vin tego nie ma? Do dziś myślałem, że mam xenon, bo na długich nie świeci nawet jak xenon.? Inna barwa światła :(

Ale ok dzięki za info. Człowiek uczy się całe życie :duh:

 

No BMW wymyśliło sobie, że wystarczy, że napiszą tylko Ksenon :D. Na długich Ci świeci jak ksenon bo jak je włączasz to nie odpala się żaden kolejny żarnik ksenonowy tylko odchyla przesłona, która wcześniej normalnie odpowiada za linię odcięcia światła. Jak świecisz długimi w opcji bez odpalania żarówki halogenowej to światło nie jest jaśniejsze tylko żarnik jest bardziej odsłoniony i po prostu oświetla większy obszar - do góry.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Sprawdź koniecznie i daj znać, bo jakoś niemogę w to uwierzyć, że do tej pory żyłem z myślą że mam xenon, a nie bi :wink:

bbrys dzięki za wyjaśnienie, trochę to logiczne się zrobiło. :)

Opublikowano

No widzisz? Zdalnie doposażyłem Ci auto w biksenon, teraz przy sprzedaży 500zl wiecej weźmiesz :lol:.

Idź do samochodu, otwórz drzwi kierowcy i stojąc na zewnątrz pobaw się manetką od długich a będziesz słyszał pstrykanie przesłony bo to dość głośne :cool2:.

A, że masz inną barwę świecenia to przez dołączanie się halogenowej żarówki ;P

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Mam u siebie tak jak kolega bbrys pisze. Włączasz światła czyli ksenon jak chcesz mrugnąć długimi (manetka do siebie) to zapala się tylko żarówka halogenowa h7 ta wewnętrzna. Natomiast kiedy włączasz długie na dłużej (manetka od siebie) otwiera się przesłona na ksenonie oraz zapala się wewnętrzna żarówka halogenowa h7.

Taka sytuacja :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja tez się podepnę. Czy jest możliwość regulacji tylko i wyłącznie tej przysłonki? Mianowicie chodzi mi o to że lewa lampa świeci zbyt wysoko ale tylko i wyłącznie mijania. Drogowych wysokość jest ok. Próbowałem ręcznie obniżyć ale poszły mi też w dół i drogowe i dzienne. Jest możliwość opuszczenia tylko i wyłącznie świateł mijania?
BMW ----> Bandżo Może Wszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.