Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

A jak sprawdzić czy silnik bierze olej?

1. Poproś sprzedawcę, żeby dał olej na dolewkę. Jeśli będzie miał olej w bagażniku - źle. Jeśli będzie miał olej budżetowy - bardzo źle.

2. Można przetrzeć rurę wydechową chustką higieniczną i ocenić kolor nagaru. Smolisty - wiadomo, ale jeśli rura będzie rudo-brazowa to sukces.

 

Olej budżetowy to jaki?, Rura lewa, czy prawa, tzn. środkowa?

 

 

Budżetowy to np gdyby na dolewkę pokazał 10w40 lub nie daj Boże 15w40 :)

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Andrzej twierdzisz że wszystkie silniki N to jakieś nieporozumienie? Jest tu kilkadziesiąt osób posiadających np N54 pod maską i to jest silnik który właśnie sprawia mało problemów, pomijając pompę paliwa.

Daje dużo frajdy, spalanie jest zadowalające, oleju nie bierze, ale jest mankament z pompą z tym że 75% nie dotknie ten ból więc zanim coś powiesz na temat "N" pomyśl albo poczytaj :cool2:

Opublikowano
O ile to są prawdziwe BBSy to będą drogie. Na moje oko kierownica obszyta ponownie. Dopytaj też o silnik i ile bierze oleju, bo "stan idealny" M54B30 po 200k km brzmi interesująco :mrgreen:

 

A ogólnie sztuka z bogatym wyposażeniem :cool2:

 

 

Czyli lepiej się nie tykać tego silnika powyżej 200 tkm Nie spotkałałem jeszcze Igły w e46 330ci lub 330d w mpaku.

 

Jezeli szukasz polifta za 35 to musisz isc na kompromis auto powypadkowe z dużym przebiegiem .

 

Jezeli dolozysz 10 tys to kupisz dobre auto ale znawcy powiedzą ze za45 to juz e92 330i mogą za to mieć .

 

200 tys to nic na ten silnik to nie polonez czy Fiat 126 p :duh:

 

Pokazał bym ci auto z przebiegiem 500 tys to nie uwierzył byś jak moze byc zadbane i jak chodzi silnik w e46.

 

Kupując e90 musisz wozić zawsze olej w bagażniku zapytaj mechaników .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Andrzej twierdzisz że wszystkie silniki N to jakieś nieporozumienie? Jest tu kilkadziesiąt osób posiadających np N54 pod maską i to jest silnik który właśnie sprawia mało problemów, pomijając pompę paliwa.

Daje dużo frajdy, spalanie jest zadowalające, oleju nie bierze, ale jest mankament z pompą z tym że 75% nie dotknie ten ból więc zanim coś powiesz na temat "N" pomyśl albo poczytaj :cool2:

Napisałem że wg mnie. Nikomu nie narzucam jaki silnik ma sobie wybrać, bo to jego prywatna sprawa.

Bardzo dużo osób narzekało i narzeka na 2,5 TDS, M51 a ja nie napiszę na jego temat złego słowa. Miałem przez 2 lata e34 z tym silnikiem i wyposażeniem które w tych czasach mogłoby powalić 98/ e34, w tym czasie zrobiłem nią ok 85 tyś bez absolutnie żadnych problemów. Sprzedałem ją tylko ze względu na zmianę na nowszy model, czego do tej pory żałuję bo nie było problemu żeby została jako drugie auto. Niestety myślałem mało racjonalnie.

 

N54 miał akcję serwisową na wymianę tych trefnych pomp paliwa. Jeśli jesteś w temacie to wiesz ( jeśli nie to poczytaj ) ze w Stanach złożono nawet pozew zbiorowy na ten temat oraz na turbiny, które również jakoś nie bardzo współpracowały z resztą silnika. BMW AG przedłużyło dla nich gwarancję niektórych części tego silnika.

 

N52 ciekawy silnik jeśli robisz typowo przebiegi autostradowe. Na jazdę po mieście, oraz krótkie odcinki dla mnie się nie nadaje. Źle rozwiązane jest smarowanie głowicy, przez co po jakimś czasie silnik zaczyna klepać jak stary URSUS C-360, spalanie oleju przy dość agresywnej jeździe nie wiele odbiega od starego konstrukcyjnie M54 a czasami nawet go przewyższa.

 

N53 również ciekawy silnik, lecz dopiero po wymianach wtryskiwaczy, cewek zapłonowych i pompy paliwa.

 

Zobaczymy jak będą się się sprawowały silniki N po przekroczeniu magicznej, jak na polskie warunki przebiegu 300+. Bo jak się sprawują ww. przeze mnie silniki z ori przebiegiem wszyscy wiedzą.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

co jak co ale wizulanie kosa. Aż mam chęć zamienić e 60 na e 46 :D ....

Swoją drogą nie da podobno się kupić zadbanego 330Ci bo albo zajechane albo wypadek( tak podobno forumowicze twierdzą)

Opublikowano

Swoją drogą nie da podobno się kupić zadbanego 330Ci bo albo zajechane albo wypadek( tak podobno forumowicze twierdzą)

Bzdura

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano (edytowane)
Nie wiem jak wy.. ale nie Da się nic kupić jeśli sprzedawca ma klienta w d...e.. nie odbiera tel. Edytowane przez Zizi2011
Opublikowano
Mocno trzymają cene, sam zakup dobrze wyposażonego 330Ci lifta w dobrym stanie jest kosztowny, a gdzie akcyza i koszty sprowadzenia... Niestety, trzeba mierzyć siły na zamiary, albo pogodzić się z powypadkową przeszłością lub dużym przebiegiem.

W sumie bez budżetu 45-50tys. ciężko to widzę.

Nareszcie jeden co cos wie o bmw :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
No niedługo przy zakupie 330i będą dodawać e92 gratis

 

:cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano
no ale mimo wszystko 50 tyś za e 46 to lekka przesada

 

 

A kto ci każe tyle płacić za e46 po lifcie z najlepszym silnikiem i w M pakiecie?

 

Kiedyś ktos jeździł mustangiem i nie wiedział ze dzisiaj bedzie on tyle wart ,e46 to inna bajka a e90 to zwykle pudło zrobione na kompie ktore nigdy nie bedzie drozalo.

 

To samo z m3 w budzie e46 cena jest taka zadbanego lub wyższa jak e92 m3.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Trzeba mieć zdrowo z deklem, żeby za e46 zapłacić 50tys :duh: :duh: :duh:

(nie mówię tu o M3)

 

e90 to zwykle pudło zrobione na kompie ktore nigdy nie bedzie drozalo.

 

Jak wwszytskie e46 zejdą poniżej 10tys, to będziesz handlował e9x więc uważaj co piszesz, bo coś trzeba będzie do garnka włożyć :mrgreen:

Opublikowano

Żałuje, że nie daliście mi wcześniej źródła w którym są bezwypadkowe 330Ci w m-paku i ze względnie bogatym wyposażeniem, kosztami akcyzy i sprowadzenia w łącznej kwocie 40tys. Bo ja takiego nie znalazłem, to co widziałem było złomem, tudzież jeżdżącą szpachlą. Ok, takim też można jeździć. Ale za takie pieniądze?

 

Tu się z Zenkiem zgadzam, bo benzynowe 330 w nadwoziu coupe po lifcie i z m-pakiem po prostu jest z jakichś powodów drogie i nie ma promocji. Co innego 330Cd czy 320Ci.

Opublikowano

Dekadent pochwał sie swoim nowym nabytkiem :mrgreen: za którym miłośnicy bmw odwracają głowy :cool2:

 

Jezeli 330ci po lifcie w oryginale było by łatwo dostępne to widywalibysmy je non stop a nawet w Niemczech to rarytas

Ktory przeważnie na tylnej klapie ma napis syndicate.de

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Trzeba mieć zdrowo z deklem, żeby za e46 zapłacić 50tys :duh: :duh: :duh:

(nie mówię tu o M3)

 

 

 

e90 to zwykle pudło zrobione na kompie ktore nigdy nie bedzie drozalo.

 

Jak wwszytskie e46 zejdą poniżej 10tys, to będziesz handlował e9x więc uważaj co piszesz, bo coś trzeba będzie do garnka włożyć :mrgreen:

 

Trzeba mieć cos z deklem zeby oglądać m3 za 40-50 tys zł

 

Mam jeszcze inne zródło zarobku wiec e90 moge przeskoczyć i zacząć od F ktore sa juz ladnymi bmw .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Kult kultem, ale jak się chce coś co jedzie względnie w ori to trzeba się za e90 brać, chcąc nie chcąc.
Opublikowano
Kult kultem, ale jak się chce coś co jedzie względnie w ori to trzeba się za e90 brać, chcąc nie chcąc.

 

Nic nie trzeba...jest tyle pięknych aut, że e90 można sobie darowac.

Opublikowano

Jasne, które mają mniej niż 5 s do setki, są w manualu, względnie fajnie wyglądają i dobrze się prowadzą oraz z racji wieku nie zaczną gnić itd

Poza M.

Opublikowano

 

Trzeba mieć cos z deklem zeby oglądać m3 za 40-50 tys zł

 

 

Czytaj ze zrozumieniem :cool2:

 

I powiedz jak to jest, że skoro 330i kosztuje 50 tys to jak to robisz, ze masz na sprzedaż trzy takie samochody w cenie 26tys?? Nie będę wrzucał linków bo znów będzie sprawa o "bezprawne pokazanie ogłoszenia" :mrgreen:

Opublikowano
Ale ma przedlifty bez mPaka i nie w topowym czarnym kolorze

 

Ale nie oszukujmy sie nawet kolor i lift nie podwoii tej kwoty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.