Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Numer podwozia WBABD51060PK15363

Kod typu BD51

Typ 330CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-04-03

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S787A M LM RAEDER DOPPELSP. 135 M/MISCHB. Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Pojawiało się, znikało, po kilku tygodniach znowu pojawiało, z coraz niższą ceną. Przypomina mi to trochę sytuację z czarną 330Ci z Bydgoszczy, gdzie chłopak wtopił kupując auto bez należytego sprawdzenia, a gdy się zorientował na jaką minę trafił, po 6-8 miesiącach próbował się jej pozbyć za tą samą cenę. W końcu sporo zszedł z ceny, ale czy sprzedał, tego nie wiem.

 

Zauważ że przynajmniej nie ma zaznaczonej opcji bezwypadku, więc tutaj doszukiwałbym się promocji. Co więcej, 19" BBS to wartościowo spora część ceny. Ze zdjęć nie wywróżysz, co i gdzie się działo można zobaczyć tylko na żywo. Twoja decyzja czy pojedziesz świadomy oglądać bitą sztukę godząc się na jej stan.

Opublikowano

O ile to są prawdziwe BBSy to będą drogie. Na moje oko kierownica obszyta ponownie. Dopytaj też o silnik i ile bierze oleju, bo "stan idealny" M54B30 po 200k km brzmi interesująco :mrgreen:

 

A ogólnie sztuka z bogatym wyposażeniem :cool2:

Opublikowano
O ile to są prawdziwe BBSy to będą drogie. Na moje oko kierownica obszyta ponownie. Dopytaj też o silnik i ile bierze oleju, bo "stan idealny" M54B30 po 200k km brzmi interesująco :mrgreen:

 

A ogólnie sztuka z bogatym wyposażeniem :cool2:

 

 

Czyli lepiej się nie tykać tego silnika powyżej 200.. Ponoć nie bierze oleju. Sprzedaje bo chce kupić e46 m3 tak powiedział sprzedawca. Kierownica obszyta dokładnie mi się to nie podoba. Malowane 2 błotniki maska i drzwi z tego co mówił ale to nie powód by go skreślać. w końcu auto z 2003 r więc mogło mieć jakąś przygodę byle nie było złożone z 2:) Nie spotkałałem jeszcze Igły w e46 330ci lub 330d w mpaku.

Opublikowano

Jeśli sprzedawca twierdzi, że nie bierze - to jest to ewenement!

 

Aczkolwiek ten silnik może być zajeżdżony i przy 150k km - zależy, kto jak użytkował wcześniej (katowanie, wymiany oleju itd.). Sprawdza się zasada jak dbasz tak masz. Mimo tych bolączek, ten silnik jest moim zdaniem świetnym połączeniem spalania i osiągów, ale do jego zakupu trzeba podejść z pełną świadomością, że nadejdzie moment kiedy trzeba będzie go ogarnąć.

 

Z drugiej strony - 330Ci w m-paku z realnymi przebiegami nieposkładane z 2 kosztują w De sporo. Więc pytanie, co dla Ciebie ważniejsze: a) w miarę niski przebieg, ewentualne przygody i przystępna cena; b) przebieg realny, ale większy, dobry stan i w miarę przystępna cena czy c) niski przebieg, stan zbliżony do idealnego i gruba suma do zapłacenia za takie auto.

Opublikowano
Czyli auto za "36 koła" może być miną to 100% auto poniżej 30 koła to paści nie oczerniając nikomu aut. to lepiej sobie go chyba odpuszczę..
Opublikowano
Ale co uważasz za minę? Za 35k może nie znajdziesz w De poliftowego coupe w m-paku, w stanie idealnym, ale moim zdaniem możesz się pokusić o 330ci przed liftem lub poliftowego sedana. W każdym jednak razie za przebieg rzędu 50k w De będziesz musiał wyłożyć od 8k euro w górę. Niektórzy twierdzą, że ponoć w PL można taniej znaleźć idealne auto - spróbuj, mi się nie udało. W każdym razie nie zniechęcaj się tylko rozważnie podejdź do tematu :cool2:
Opublikowano
Jestem z Krakowa do Konina mam troszki kilometrów.. Wycieczkę i cały dzień zmarnować na jakąś mine to szkoda czasu. Chyba że się okaże nawet w miarę.. Czy bierze olej tego mi nikt nie powie..
Opublikowano

jakub, ja tylko uprzedziłem kolegę o ewentualnych problemach, które mogą, ale nie muszą powstać przy założeniu, że przebieg omawianego auta jest autentyczny, a sprzedawca nie ściemnia ;)

 

Zizi, nadal nie rozumiem, co masz na myśli mówiąc o minie. Nie ruszysz tyłka, by obejrzeć samochód, nic się nie dowiesz - i nie mówię tu tylko o tym ogłoszeniu, ale ogólnie.

Opublikowano
malowane błotniki nie ma czemu się dziwić lekki dzwonek albo po prostu były robione bo korodują w e46, z drugiej strony auto do młodych nie zalicza się wiec może lepiej podjechać i obejrzeć niż siedzieć tu i się zastanawiać...
Opublikowano
Wg mnie silniki M50, M52, M52TU, M54 i stary V8 M60 i M62, to najlepsze silniki benzynowe jakie wychodziły w BMW, mimo że wszystkie miały jakieś lekkie niedociągnięcia. Niestety silniki z oznaczeniem N to wg mnie lekkie nieporozumienie. Jeśli kiedyś jakimś sposobem kupię BMW z silnikiem N, to znaczy że w tym czasie będę pod dużym wpływem alkoholu, na tzw lekkiej nieświadomce.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dużo ludzi nieświadomie kupuje 330i a jak piszesz/mówisz spalanie oleju, nietrzymanie mocy to zdziwieni.

Jak ktoś jest świadomy, to co innego.

 

Bo, że diesel to zło wcielone to już wszyscy wiedza, że rozkracza się po roku, a nie daj boże połtora to już pół samochodu wymienione - także panowie przypominać nie muszą.

Ja jestem jakimś dziwnym trafem wyjątkiem od reguły ;)

Opublikowano
Wg mnie silniki M50, M52, M52TU, M54 i stary V8 M60 i M62, to najlepsze silniki benzynowe jakie wychodziły w BMW, mimo że wszystkie miały jakieś lekkie niedociągnięcia. Niestety silniki z oznaczeniem N to wg mnie lekkie nieporozumienie. Jeśli kiedyś jakimś sposobem kupię BMW z silnikiem N, to znaczy że w tym czasie będę pod dużym wpływem alkoholu, na tzw lekkiej nieświadomce.

 

 

A te M60 i M62 to w jakich modelach można spotkać? Mam ochotę na V8, ale te opowieści o układzie chłodzenia i takie tam mnie odstraszają.

A wie ktoś może jaki silnik był do Range Rovera pakowany? Oczywiście chodzi mi o silniki BMW (o diesle nie pytam)

 

 

A jak sprawdzić czy silnik bierze olej?

1. Poproś sprzedawcę, żeby dał olej na dolewkę. Jeśli będzie miał olej w bagażniku - źle. Jeśli będzie miał olej budżetowy - bardzo źle.

2. Można przetrzeć rurę wydechową chustką higieniczną i ocenić kolor nagaru. Smolisty - wiadomo, ale jeśli rura będzie rudo-brazowa to sukces.

Opublikowano

A te M60 i M62 to w jakich modelach można spotkać? Mam ochotę na V8, ale te opowieści o układzie chłodzenia i takie tam mnie odstraszają.

W siódemkach. e32 M60, e38 M60 i M62. Jedną z największych wad tych silników była odkręcająca się pompa oleju ( niestety jak się odkręciły śruby to słupek na złom ) dlatego zaraz po kupnie wskazane było sprawdzić dokręcenie pompy a nawet odkręcenie śrub i skręcenie ich z dodatkowym klejem do śrub.

Miałem kiedyś e38 z M60, świetny silnik. Jedyna ważniejsza rzecz jaką w nim wymieniłem to separator oleju ( niestety dostęp do niego to nie lada wyczyn, bo znajduje się przy samej ścianie grodziowej ), niestety długo się nią nie nacieszyłem przez barana który wyprzedzał na zakręcie na podwójnej ciągłej. Musiałem lądować w rowie kasując 7-kę.

W tamtych czasach nie było rejestratorów trasy, więc nawet nie zapamiętałem nr rejestracyjnych. Pamiętam natomiast markę, nazwę i kolor tego auta.

A wie ktoś może jaki silnik był do Range Rovera pakowany? Oczywiście chodzi mi o silniki BMW (o diesle nie pytam)

Nie jestem na 100/ pewien ale jeśli 4,4 to M62. Bardzo możliwe że w późniejszym czasie pakowali jeszcze M62TU, z nieszczęsnymi słabymi jak na ten silnik vanosami i elementami rozrządu.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

 

 

A jak sprawdzić czy silnik bierze olej?

1. Poproś sprzedawcę, żeby dał olej na dolewkę. Jeśli będzie miał olej w bagażniku - źle. Jeśli będzie miał olej budżetowy - bardzo źle.

2. Można przetrzeć rurę wydechową chustką higieniczną i ocenić kolor nagaru. Smolisty - wiadomo, ale jeśli rura będzie rudo-brazowa to sukces.

 

Olej budżetowy to jaki?, Rura lewa, czy prawa, tzn. środkowa?

Opublikowano
Zent, wystarczy w google wklepać "m54b30 bierze olej" i na każdym forum poświęconym BMW znajdziesz multum tematów, w których posiadacze tych silników skarżą się i rozpaczają, że ubywa im oleju i niektórzy muszą dolewać 1l na 1k km.
Opublikowano
Tak, gdzieś wyczytałem taki przykład. Nie pamiętam dokładnie na którym forum, bo po roku grzebania w takich tematach mi te fora się pomieszały. Podsumowując - nie chciałem nikogo straszyć, tylko uprzedzić kolegę, że taki problem jest dość powszechny i żeby później nie było "zdziwka", że wciąga olej i żeby kolega miał świadomość, że raczej warto kontrolować poziom oleju, jeśli już kupi BMW z tym silnikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.