Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moja bunia to E46 318i 1.9 autko ma oryginalny przebieg niecale 300tys KM. 1998r. Niedawno kupiłem i chciałbym założyć instalacje gazową. Czy jest ktoś na tyle obeznany aby mogł podpowiedzieć jaką instalację miałbym założyć i jaki bylby tego koszt? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Opublikowano

Witam, mam ten sam silnik. Model 1999r automat. Instalacje zakladalem sam...zrobione 90.000 km. Komputer polski KME DIEGO G3 , LISTWA MAGIC JET (po 40.000 wymianialem tloczki i sprezynki w listwie koszt 60zł zestaw naprawczy) dzisiaj polecalbym Hana 2000 czerwone , reduktor tomasetto alaska starczyl na 50.000 wymienilem na taki sam nowy (167zł) , butla Bormech 48 l w kolo - nie wikesza bo bedzie tyl siedzial. wchodzi 80 procent mi akurat 35 l starczy. Zlpg zero problemow pod warunkiem ze dobrze sie skalibruje instalacje. Wystarczy laptop i kabelek.. Zero problemow ale sam ja serwisuje wymiaan filtrow fazy cieklej i stalej co 10.000 brak roznicy na paliwie i na lpg. Ja zakupilem czesci na allegro komplet 1400zł. wymiana samemu. legalizacja tego 300zł w serwisie lpg.

Zakadane i kupowane w 2009 r. Dzis polecalbym nastepujace elementy:

 

Komputer Kme diego g3 lub stag 4

wtryski Hana 2000 czerwone (kolor zalezy od pojemnosci auta) lub jak stac to Brc lub......w gore coraz drozsze, ale jakby byly to nawet te co ja mam Magic jet -nie narzekam

butla dowolna w kolo, gora 48l

reduktor tomasetto alaska lub arctic - nie potrzeba lepszych drozszych

wielozawór do butli tomasetto

to tak najwazniejsze elementy

Podstawa dobra klaibracja tego, dobry fachowiec ktory zalozy.,..nie jakis partacz oszust. i autko musi hulac.

 

Wszystkie czesci potrzebne ale trzeba miec orientacje jakie mozna samemu kupic na allegro u jednego sprzedawcy. koszto ok. 1500-1600. dogadac sie w jakims serwisie na zalozenie tego... choc serwisy maja swoje zestawy w ktorych sie specjalizuja i nie pozwala pewnie na wlasne elementy a szkoda...

Opublikowano
jak wyżej kolega napisał raczej skłaniałbym się do znalezienia naprawdę konkretnego fachowca, który to założy. Dobra instalacja jest ważna ale najważniejszy jest koleś, który to ogarnia
Opublikowano

"reduktor tomasetto alaska lub arctic - nie potrzeba lepszych drozszychę

 

Moim zdaniem lepiej założyć lepszy reduktor bo te wymienione to do wydajnych nie należą.

Opublikowano
Też uważam, że podstawa to dobry fachowiec. Ja mam motor N42/N46 i często jest problem z LPG, ale znajomy mechanik polecił mi warsztat i telefonicznie umówiłem się na założenie instalacji. Na miejscu miałem być o 8.00 więc dzieciaki do babci i na dwie bemki 30 km w drogę. Nawigacja nie mogła doprowadzić do celu więc musiałem dzwonić jak dojechać. Warsztat wyglądał jak dziupla, zastanawiałem się czy wysiadać, czy jechać z powrotem, ale zostawiłem auto i nie żałuję. Spalanie LPG 10l / 100km 9,3s do 100km/h , moja E36 1,8i 11l / 100km 11,3s do 100km/h na stagu 3000 zrobiłem 150 000 KM bez awarii instalacji i sporadycznie śmigam dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.