Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów, ktoś może widział może słyszał. Po autko się wybieram w tygodniu. Po rozkodowaniu VIN-u wszystko się zgadza. Po wymianie tarcz i klocków, malowany błotnik lewy i zderzak - szkoda parkingowa podobno... Ogólnie auto wydaje się być w ładnym stanie choć nie widać tego na foto ale gość mi dosłał zdjęcia auta. Zczytywał z jakiegoś sterownika przebieg podobno ostatnio z aso 212 000 w 2013. Mówił że wszystko działa i śmiga. 2 komplety kół - zaproponowałem mu swoją cenę i powiedział że do dogadania. Ogónie gość wydaje się być w porządku nie ściemna zbyt wiele:

Poniżej link

 

http://otomoto.pl/bmw-530-C33178779.html

 

Dzięki za wszystkie opinie i sugestie.

 

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Ja tam się bardzo nie znam, zdjęcia małe ale widziałem kilka sztuk z mniej zniszczonymi fotelami a z większym przebiegiem.

Mi niedługo stuknie 200 tys. a fotel mam w o niebo lepszym stanie. No chyba, że ktoś tłusty często wsiadał i wysiadał. Sprawdź dobrze ten przebieg.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Taki samochód w Niemczech robi rocznie około 50-70 tys. a czasem i wiecej.

Miałem e46 330d z Niemiec, teraz mam E61 530d i w moich przypadkach wychodzi około 50 tys. Także uważam, że przebieg na 100% kręcony.

Reszta to kwestia zobaczenia auta na żywo. Jak chcesz mogę ci wysłać zdjęcie moich foteli po przebiegu 232 tys.

Opublikowano
Ja robię "5km" dziennie dieslem (25 tys w 26 miesięcy) :D. Moi rodzice też (66 tys km od nowosci od 2009r). No ale fotel z tej E61 to mocno zmęczony
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Własnie na twoim przykładzie można dojść do prostej konkluzji do czego u nas służy samochód. 90% parking, reszta to jazda. Nie za bardzo służy to w utrzymaniu dobrego stanu technicznego (wiesz o czym piszę), ale to tak na marginesie :D Mnie jako byłego użytkownika ponad 20 aut (jak do tej pory) nikt nie przekona, że zużycie fotela kierowcy nie sugeruje przebiegu (chodzi o zasadę dużo, mało ogólnie, a na przedstawionym przykładzie, konkretnie) Według mnie, trochę inaczej przedstawia się sytuacja z wyglądem kierownicy. Jeżeli jest skórzana :duh: i z dobrego "materiału" to ślady nadmiernego zużycia nie raz widać, a nie raz nie, po przelotach nawet grubo ponad 300tyś km. i tu faktycznie może to zależeć od różnych czynników. Ale na boga, niech nikt nie wypisuje dyrdymał, że dzieje się tak po 150tyś tym bardziej wpływ mają jakieś wydumane pierścionki i sygnety. Przy kierownicach tzw. plastikowych, rzeczywiście przy przelocie 150 czy 180tys są nie raz już widoczne duże ubytki, ale to też może świadczyć o niewielkiej dbałości własciciela o stan auta
Opublikowano
Auto latalo w Belgi, podobno przy 212 000 pod koniec 2013 byl serwis w ASO-gosc to sprawdzal..Generalnie gosc mowi otwarcie i nic nie ukrywa.Dzisiaj moze podjade i obejrze te fotele.Faktwm jest tez ze sportsitze zuzywa sie duuuuzo szybciej niz zwykle fotele ....Sportowezaqszeale to zawsze wygladaja gorzej...A co myslicie o tym aby zadzwonic gdzies do ASO i zapytac o przebieg auta?Pewnie nie podadza:/a moze jest ktos kto moze mi to sprawdzic???
Opublikowano
Taki samochód w Niemczech robi rocznie około 50-70 tys. a czasem i wiecej.

Miałem e46 330d z Niemiec, teraz mam E61 530d i w moich przypadkach wychodzi około 50 tys. Także uważam, że przebieg na 100% kręcony.

Reszta to kwestia zobaczenia auta na żywo. Jak chcesz mogę ci wysłać zdjęcie moich foteli po przebiegu 232 tys.

 

 

Poka:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.