Skocz do zawartości

problem po wymianie sprezyn na sportowe


zunio

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób pare km i spadnie.Nie powinno sie zakładać samych sprężyn do seryjnych amorów bo wtedy amortyzator pracuje w całkowicie inny zakresie.Z zależności od przypadku,możesz albo sprawić ze auto bedzie sie dobrze prowadzić ale amortyzator dużo szybciej sie rozleje albo auto bedzie źle się prowadziło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie sprężyny założyłeś - jakiej firmy, ile mm obniżenia mają dawać, do jakiej wersji silnikowej są sprężyny?

może twoje oemy były tak wyeksploatowane że same od siebie siadły i teraz nie czujesz różnicy. Na seryjny amortyzator bezpieczne i akceptowalne obniżenie do 40mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
A wachacze popuszczales i skrecales już jak auto było na kołach? Jak nie to nie opadnie samo z siebie a na dodatek zabijesz tuleje w wachaczach. Wtedy trochę opadnie. Tak jak koledzy piszą same sprężyny to zły pomysł bo amory będą pracować w innym zakresie. Tzn będzie tak jakbyś miał cały czas auto zapakowane na maksa. Co za tym idzie szybciej skończysz amory.
O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.