Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok, wrzuce pozniej screen pokazujacy gdzie jest np torq limiter i moze mapa doladowania, Ty dorzucisz cos od siebie ...

 

da sie tutaj w wiadomosci wrzucic screen ?? czy mam go gdzies zawiesic i link podac ?

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To może jednak ja wrzucę screen'y, a Ty coś dorzuć od siebie.

Ryc1. ukazuje nam różnice na mapie 3d pomiędzy głównymi ogranicznikami momentu obrotowego w BMW e60 530d SW nr 387658 aut o mocy 170kW (231KM) oraz 155kW (210KM) na rynek belgijski. http://i.imgur.com/I2C9h5B.jpg?1

Ryc2. prezentuje zapis w formie dziesiętnej z nałożonymi faktorami dzięki czemu dowiedzieć się możemy o jakie dokładnie wartości należy zmienić parametry ośmiu wartości zawartych w tzw. Main torque limiter by z wersji wyposażonej w S843A uzyskać wersję 170 kW. Jak widać zmiany dotyczyły wartości zawartych w zakresie obrotów od 3000 do 4600. http://i.imgur.com/9av8YQu.jpg

Uważam, że sposób podany wcześniej jest łatwiejszy i bezpieczniejszy... no chyba, że ktoś chce pójść dalej i uzyskać np. 280 KM, ale to już temat na znacznie dłuższą historię.

peace & love
Opublikowano
jak wrzucasz te screeny ?? nie widze tu zadnego zalacznika ? albo jestem slepy - wszak okulary nosze ;)
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Instrukcja jak usunąć redukcję mocy

http://www.bmwcoding.com/attachment.php?attachmentid=4416&d=1376338613

 

Jeśli nie da się zaciągnąć to zaloguj cie się na forum

http://www.bmwcoding.com

 

Tu temat skąd mam instrukcje:

http://www.bmwcoding.com/showthread.php?5665-Remove-quot-power-reduction-quot-from-e60-n47-LCI-possible/page2

 

Ale teraz pytanie. Jak bardzo jest możliwe że uwaglę dde robiąc aktualizacje softu nie podlaczajac prostownika? Gościu pisze ze trwa to 5min :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spped bardzo duże opisze Ci moją ostatnią aktualizacje DDE7 N47 winkfpt po dcan

oczywiście robiłem na prostowniku 50A

pierwsze dwa paski szły ok 17minut mam akumulator 90AGM w bardzo dobrym stanie i tez myślałem że tylko wspomogę akumulator

winkfpt nie monitoruje napięcia tak jak ista P więc dla e91 wystarczyło 15A napięcie miałem ok 13V co dla programowania dde jest wystarczające aby nie było żadach komunikatów o braku zasilania od strony samochodu i wpadnięcia magistrali w stan wyłączania sterowników

ale przy 3 pasku w winkfpt włączyły się wszystkie pompy i musiałem max włączyć prostownik, a i tak napięcie spadło do 12,8 V

a przy braku zasilacza to akumulator by nie wytrzymał penie tak długiego programowania winkfpt, 27 minut juz miałem prawie dusze na ramieniu

że coś nie tak , a kilka dni wcześniej aktualizowałem e90 2.0 MEV9 N45 i programowałem ISTA P z icom co trwało 2.5 minuty tylko, a tu 27minut

bez NCS i rheingolda z synchronizacją (przy winkfpt to dochodzi kasowanie błędów i kalibracje )

ja dla winkfp nawet z icom używam coś takiego do monitowania napięcia wkładasz do zapalniczki i masz cały czas podgląd napięcia

(bez reklamy wybrałem pierwszy lepszy aby zobrazować grosze kosztuje, a jak pomocny )

http://allegro.pl/woltomierz-miernik-tester-samochodowy-12v-24v-i6187206099.html w E60 zaniża nie wiem z jakiego powodu napięcie tak samo

jak icom ok 0,3V pewnie z powodu cienkich i długich kabli do zapalniczki )

Co do redukcji mocy to bardzo proste przy np usuwania DPF przez winkfpt

i tak troche teori

samo usunięcie z FA opcji S843 nie ma znaczenia dla ISTA P nie bierze w ogóle po uwagę FA przy doborze ZBnr najnowszego

(sprawdziłem kilka razy )

- więc myślałem że ważne jest ostatni ZBnr i według niego i historii ZBnr będzie dobierać najnowszy ZBnr ,

ale niestety to nie prawda nawet jak wgra się inny soft i (numery SW i HW się zgadzają) to i tak ista P zaproponuje poprawny ori numer ZBnr

i teraz to nie wiem z kąd ista P dobiera czy ważny jest vin ???? czy bierze pod uwagę pierwszy ZBnr jakim został zaprogramowany sterownik

przecież historia programowania jest dostępna dla ista P tak samo jak dla winkfpt w opcji Specjal

Pewnie kody FA są ważne (tak samo jak nr HW SW) dla nowego sterownika, a nie już zaprogramowanego .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź :cool2:

Widzę że bez porządnego prostownika ani rusz a Icom jeszcze lepiej.

Niestety teraz nie ma miejsca na takie inwestycje :(

 

Czytałem że chłopaki po 1k PLN wydają na taki prostownik. Czy musi być taki full wypas?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chce na tym zarabiać, za mała wiedzę posiadam na ten temat żeby kasę ciągnąć a czas to już inna historia :D

 

Prostownik zakupie i zacznę działać :wink: w marcu planuje robic wirusa to się od razu sprawdzi czy to działa :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Subtelny humor? ))))

 

Nie, po prostu nauka na własnych błędach sporo kosztuje a nie chciał bym kogoś zostawić na lodzie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.