Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem

Zabrałem się właśnie za PDC w e61 LCI i tak przy okazji znalazłem w wyposażeniu taki oto "kwiatek" S843A - redukcja mocy. Można toto jakoś usunąć aby nieco więcej koni przybyło? Według WebETK powinienem mieć 163HK a w dokumentach widnieje 150HK czyżby to jakiś kastrat był?

Drugie pytanko odnośnie programowania pdc i tego przycisku na konsoli środkowej, czy po wymianie z podwójnego przycisku (otwarcie bagażnika/grzanie tyłka) )na ten właściwy (PDC/grzanie tyłka) trzeba coś dokodować i jak to jest ze zmianą VIN w module PDC który zakupiłem (używany)?

I jeszcze jedno wie ktoś jakie wtyczki potrzebuję aby wiązkę PDC zmajstrować (od przedniej i tylnej wiązki do modułu wtyczki przy module już posiadam)

Pozdro

Marek

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Dawno się nie odzywałem ale już czas się zająć tematem.

Aby usunąć redukcję mocy S843A trzeba ją usunąć z listy FA/VO.

Zapisać nową listę FA/VO do CAS i LMA i zakodować cały samohód.

Na koniec zaktualizować software DDE (Winkfp ?)

 

A teraz pytania:

1. Czy to zadziała?

2. Czy do edycji FA/VO można użyć NCS-Expert'a?

3. Jak usuwać z listy ? jest tylko przycisk ADD (dodaj)

4. Gdzie znajdę instrukcję jak zaktualizować DDE przy użyciu WinKFP?

 

pozdro Marek

Opublikowano

Dzieki za odp.

Powiedz mi jeszcze co oznacza dokładnie "zakodować cały samochód" ?

dzięki Marek

Opublikowano
Tzn, wybrać profil EXPERTMODE, wybrać moduł., który chcesz przekodować, np. KOMBI lub JBBF lub NFRM i wybrać komende SG_CODIEREN i wcisnąć EXECUTE JOB, to sprawi, że dany sterownik odczyta numery VO i ustawi swoje parametry zgodnie z nimi.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

DDE nie będzie widoczny w NCSexpert.

 

Po zmianie VO najlepiej odpalic winkfp lub iste i przeprogramowac sterwonik DDE.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
w przypadku benzyn jest widoczny, ale diesla nie widzialem, zeby byl widoczny.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 3 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
bzdury takie piszecie ze az milo sie czyta. Wybierz sie kolego na hamownie i zrob test przed i po tych zabiegach co tu opisujecie a mocno sie zdziwisz :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Wiem ze to dla ciebie kawałek chleba ale uchyl rąbka tajemnicy czy przynajmniej jest to możliwe. :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez byl bym ciekawy jak to zrobic :) ale nie wiem czy jest sens się w to bawic. Jak kupiłem samochód trochę czytałem na ten temat i różnica jest podobno tak minimalna że prawie nie da sie jej odczuć :?:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bzdury takie piszecie ze az milo sie czyta. Wybierz sie kolego na hamownie i zrob test przed i po tych zabiegach co tu opisujecie a mocno sie zdziwisz :mrgreen:

 

kolega dziqsek właśnie robi sobie marketing, że tylko on to potrafi, i raczej zapomnijcie że co podpowie, oczywiście wiedzę w tym zakresie ma, tak samo jak kolega CAPAZ

Ale jak zawsze, te informacje są przed naszymi oczami tylko ich nie dostrzelamy, Ci co na nich zarabiają jeszcze dodatkowo obraz przyciemniają.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Tak na szybkiego przejrzałam inne fora i z tego co znalazłem potwierdza się że trzeba usunąć wyposażenie, napisać nową listę Fa/VO (co by to nie znaczylow) CAS i LMA i wgrać nowy soft do DDE przez Ista P, Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Nie przejmujcie się, śmiać to się można z kolegi "dziqsek" czytając jego posty z 2011 i 2012 roku, jak sam błądził jak taka łania i nie potrafił niczego, wciąż pytał na tym forum i na forum amerykańskim, między innymi E90post, gdzie posługiwał się kilkoma nickami i wszystkie mu zbanowali. Człowiek z ogromnymi kompleksami.

 

Ośmieszasz się kolego, bo dzielnie śledzę forum od samego początku, kilkakrotnie coś skopałeś w autach i szukałeś pomocy. Rónież wiele bzdur pisałeś, a teraz uważasz się za niewiadomo jakiego znawcę. Nie wiesz wszystkiego, i nie zmuszaj mnie, abym zaraz powklejał kilka lników, którymi Cię skompromituję.

 

W tym temacie nic nie wnosisz, więc zamilcz.

 

A kolegom wyżej polecam usunąć redukcję mocy z VO (CAS i FRM/NFRM/LMA - w zależności od modelu). Użyć do tego NCSEXPERT i zaprogramować auto ISTA-P, wtedy ona zapropnuje inny numer DDE i kagańca nie będzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

[quote name="xelion"

 

A kolegom wyżej polecam usunąć redukcję mocy z VO (CAS i FRM/NFRM/LMA - w zależności od modelu). Użyć do tego NCSEXPERT i zaprogramować auto ISTA-P' date=' wtedy ona zapropnuje inny numer DDE i kagańca nie będzie.[/quote]

 

To ja proponuje zrobić test tym co mają redukcję mocy za pomocą ISTAP najpierw przed zmianami w FA\VO podłączyć istaP zrobić plan aktualizacji spisać numery softu jaki ISTAP zaproponowała do programowania silnika , zamykamy ISTAP zmieniamy NCS FA usuwamy $843 z listy FA zapisujemy kodujemy nowe FA/VO do sterowników komunikacyjnych np E89 to CAS i FRM póżniej kodujemy E90 z FA do do serii sterowniki tak jak kolega wyżej zapisał Ja polecam bez pliku man zwykłym expertmode F1>F3 > przykładowo E89 >CAS>OK >F6 >F4 wybieramy moduł np CAS > jesli mamy komendę SG_codiren to F3

ja lubię bez ponownego uruchamiania drugi moduł F1 >F4 wybierz ecu > wybieramy FRM i jesli mamy komendę SG_codiren to F3 itp następny znowu F1 ....

itp w zasadzie to wszystko można zrobić za jednym razem bez ponownego uruchamiania NCS

po zmianie NCS

Uruchamiamy ISTAP i możemy sprawdzić jaki ISTA P zaproponowała numer softu dla silnika i wszystko będziemy wiedzieć.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

No to zrob tak ale wczesniej pojedz na hamownie i potem pojedz ponownie. Przeciez wszyscy tak pisza wiec to musi dzialać :mrgreen:

 

Jak kolega DIN kiedys dojdzie do tego na jakiej zasadzie dobierany jest soft do sterownikow to moze i uchyli Wam rąbka tajemnicy.

 

Kolego xelion wklejaj linki prosze Cie bardzo ja nie mam nic do ukrycia, nigdy nic nie kasowałem i wszystko jest w historii zapisane. Takie teksty że 3-4 lata temu coś tam robiłem i mi nie wyszło dobitnie dowodzą że argumentów za wiele nie masz a jedyne co potrafisz o mnie napisac to to co robilem pare lat temu - nad wyraz inteligentne:cool2:

 

Idąc Twoim tokiem myślenia usuwając np wpis o skrzyni automatycznej ISTA nagle zaktualizuje sterownik DDE pod manual dobrze rozumiem?

Już nie jedna osoba na forum dowiedziala sie jak nalezy to zrobić prawidłowo grzecznie o to prosząc bez cwaniakowania i pyskówek. Droga do prawdziwego zdjęcia blokady jest inna, choć zapomniałem że każdy z Was tutaj używa pirackiego softu który być może potrafi coś więcej lub inaczej niż moja oryginalna ISTA ale tego już niestety nie wiem...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Brawo!!! Wlasnie o to chodzi !!! I można było od razu wykazać się szybkim kojarzeniem faktów bez niepotrzebnych głupich komentarzy. Oczywiscie widzialem przypadki ze ista online donrala mi inny sterownik na podstawie zmienionej listy VO ale.wydaje mi sie ze to byl przypadek.

Jakis czas temu ( bodaj z 9 miesięcy ) wrzucilem na forum cała instrukcje krok po kroku ze zdjeciami jak zdjac blokade ale zaraz paru cwaniaczkow ( przez grzecznosc nie wspomne kto) juz na drugi dzien pojawily sie aukcje na allegro o sciaganiu mocy. Ja swoja firme jako pracownik zewnetrzny BMW prowadze ponad dwa lata placac leasing za icomy , passthrough i serwer plus licencje , i nie bardzo rozumiem hejty że nie chce sie podzielic wiedza ot tak.

Ja nikomu sie nie wpierdzielam w garki,banki,kopalnie czy kto tam gdzie prqcuje i nie zaczynam oferowac uslug za darmo lub za grosze psujac komus prace a tutaj niestety tak jest.

 

kolego din po weekendzie moge Ci wyslac na maila instrukcje jak zdjac blokade nankazdym sterowniku

 

wybaczcie bledy ale.pisze z telefonu

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ja też chętnie bym się dowiedział. Wprawdzie nie mam takich przypadków w uk ale dla wiedzy.

Swoją drogą kiedyś była fajna ekipa na forum i każdy trochę skorzystał na tym. Aż przyjemnie się czytało. Potem zrobiło się jakieś kolesiostwo, kłutnie i poważni ludzie zrobili z siebie niewiadomo co.

Każdy jakoś zaczyna. Teraz jest paru co próbuje się wspierać. Zobaczymy jak się to potoczy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brawo!!! Wlasnie o to chodzi !!! I można było od razu wykazać się szybkim kojarzeniem faktów bez niepotrzebnych głupich komentarzy. Oczywiscie widzialem przypadki ze ista online donrala mi inny sterownik na podstawie zmienionej listy VO ale.wydaje mi sie ze to byl przypadek.

Jakis czas temu ( bodaj z 9 miesięcy ) wrzucilem na forum cała instrukcje krok po kroku ze zdjeciami jak zdjac blokade ale zaraz paru cwaniaczkow ( przez grzecznosc nie wspomne kto) juz na drugi dzien pojawily sie aukcje na allegro o sciaganiu mocy. Ja swoja firme jako pracownik zewnetrzny BMW prowadze ponad dwa lata placac leasing za icomy , passthrough i serwer plus licencje , i nie bardzo rozumiem hejty że nie chce sie podzielic wiedza ot tak.

Ja nikomu sie nie wpierdzielam w garki,banki,kopalnie czy kto tam gdzie prqcuje i nie zaczynam oferowac uslug za darmo lub za grosze psujac komus prace a tutaj niestety tak jest.

 

kolego din po weekendzie moge Ci wyslac na maila instrukcje jak zdjac blokade nankazdym sterowniku

 

wybaczcie bledy ale.pisze z telefonu

 

Z miłą chęcią, jestem ciekaw ......

Opublikowano
Piracka wersja ISTY-P podaje inny numer sterownika DDE po wywaleniu 843, wiadomo, że oryginalna łączy się z serwerem więc to się pewnie nie uda.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Bo trzeba znalezc stery DDE od auta z takim samym motorem ale bez kaganca i zaktualizowac dobrze kombinuję?

ps.dziqsek niestety nie miałem okazji na kodowanie w zachpom. to bys mi to zapewne wykonał ale bylem za granica(urlopik)moze przy nastepnej wizycie sie spotkamy.

pozdrawiam.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Bardzo dobrze kombinujesz :cool2: Trzeba tylko pamiętać że siłowa zmiana wersji sterownika wymaga jednak więcej uwagi a i ryzyko jest większe, podstawa to solidny prąd i dobry kabelek :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.