Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przyszły dzisiaj nowe śruby zabiezpieczające

http://pk-tuning.home.pl/fotki%20tuning/zabezpieczenie%20kol%202.jpg

 

Robią bardzo dobre wrażenie jeżeli chodzi o jakość wykonania. Podobne odczucia miałem do dystansów tej firmy, które mam w Z3.

 

Stare (czarne) pasowały do pięść do nosa do pozostałych chromowanych śrub.

 

Update: Nie polecam... Po czterech miesiącach śruby zaczęły korodować i wyrabiać się. Podobnie nasadka - wyrobiła się i jest wyraźny luz pomiędzy nasadką a śrubą :shock: Masakra jakaś, myślałem że TPI robi dobre jakościowo produkty, ale jak widać nie dotyczy to śrub zabezpieczających. Niestety gdzieś posiałem paragon więc nie zareklamuję - 92 PLN w błoto...

 

P.s. Podczas odkręcania jednej ze śrub klucz się ześlizgnął i obił mi felgę :evil: Założyłem stare śruby zabezpieczające - oryginały BMW. Jeśli są z rocznika, z jakiego jest auto, to są w lepszej kondycji po 17 latach niż TPI po 4 miechach.

Opublikowano (edytowane)

kombinujecie jak konie pod górkę,

na allegro komplet śrub ori zabezpieczających z patentem kosztuje sporo mniej a bedzie działać dużo dłużej niż te śruby z plasteliny :)

Oczywiście używane.

 

nałożenie chromu też nie problem jak bardzo razi w oczy zwykły kolor.

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Opublikowano (edytowane)

Tylko, że oryginały są czarne i pasują mi jak pięść do nosa dlatego kupiłem chromowane. No nic, uczcie się na moich błędach i nie kupujcie drogiego tego badziewia :)

 

Wymieniłem dzisiaj filtr kabinowy - tak wygląda nowy i stary po roku eksploatacji:

http://i.imgur.com/JbGavLRl.jpg

Edytowane przez blinket
Opublikowano
Jest pięknie gratuluję :cool2: Zetka musi robić robotę , chętnie bym zrobił gdzieś tym zacny odcinek. Co do szpilek to wyglądają jak z supermarketu za 15zeta.
iZzI
Opublikowano

Ostatnia wymiana tylnych hebli przyniosła pewne perturbacje, mianowicie okazało się, że tarcze kotwiczne są przerdzewiałe tam, gdzie są otwory na bolce z zestawu naprawczego hamulca ręcznego. Nietrudno się domyśleć, że bolec wypada przez otwór.

http://i.imgur.com/TMRvbOj.jpg

 

Próbowałem z podkładkami o odpowiednim kształcie otworu, ale po pierwsze jest bardzo ciasno między tą osłoną a wahaczem/zwrotnicą, a po drugie nawet gdy udało mi się w końcu zamontować, to po jeździe testowej jeden z bolców puścił :shock:

 

Ponieważ hamulce to nie miejsce na prowizorkę - nowe osłony tarcz i przy okazji łożyska, bo przy zdejmowaniu piast na bank szlag je trafi.

http://i.imgur.com/FX9SXJl.jpg

 

Jak to ogarnę to umyję auto i wrzucę jakieś foto z profilu, bo niektórzy pytali jak auto wygląda na obecnym setupie zawiechy.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ręczny w końcu ogarnięty, bolce mają się czego trzymać :)

http://i.imgur.com/PPBJPpC.jpg

 

Zaliczyłem małego Zonka na przeglądzie - pan diagnosta przyczepił się do lamp ksenonowych (o dziwo w zeszłym roku nawet nie było gadki o lampach na przeglądzie). Tak czy siak, ksenon wylatuje (już dawno miałem go zdemontować, ale brakowało motywacji - teraz jest :)). Przy okazji zdemontowałem i wyczyściłem lampy, czekam też na nowe żarówki (zależało mi na jasnym świetle):

TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +120% - drogowe

TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +90% - mijania

PHILIPS WhiteVision W5W T10 12V 5W - postojowe

Opublikowano

takie same używam żarówki :P oprócz postojowych bo te wsadzam normalne. Ale mijania i drogowe też mam takie. Żarówki polecam bo świecą mocno, jasno, do tego kosztują połowe osramów czy philipsów i już mam je rok i nadal świeca gdzie osramy po 3 miesiące i przepalone.

 

Są natomiast rzadko spotykane w sklepach.

 

Dobra decyzja z ksenonem. Przecież wiadomo że za to dowód leci :P

szukam
Opublikowano

Trochę gratów do odświeżenia przedniego zawieszenia czeka na swoją kolej:

- Wahacze przód Meyle HD

- Drążki kierownicze Meyle HD + osłony Lemforder + podkładki zabezpieczające OEM (32111140464)

- Łączniki stabilizatora Meyle HD

- Gumy stabilizatora Meyle

http://i.imgur.com/ixen8jl.jpg

 

Czekam jeszcze na tuleje przednich wahaczy, zamówiłem tuleje pełne z M3 FEBI Bilstein:

http://www.autopartsapi.com/eEuroparts.com/images/parts/lg_e1379c3c-b93c-4607-812f-18ef593104c0.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Przedni zawias ogarnięty.

 

Przymiarka drążków kierowniczych:

http://i.imgur.com/AQaSxIK.jpg

 

http://i.imgur.com/gddAIBc.jpg

http://i.imgur.com/IMr0VTp.jpg

http://i.imgur.com/iuotqrk.jpg

 

Tuleje wchodzą na wahacz bez większego problemu. Zastosowałem metodę wahacz do lodu, tuleja do wrzątku + płyn do mycia naczyń dla lepszego poślizgu. Dało się wcisnąć bez żadnych narzędzi/imadła.

 

Przy okazji odświeżyłem wsporniki końcówek stabilizatora i osłony gumy stabilizatora:

http://i.imgur.com/Y4bXqUG.jpg

 

Pozostało podjechać na zbieżność, bo kierownica jest trochę krzywo ;)

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.