Skocz do zawartości

330cd - tarcze EBC BSD + klocki YellowStuff


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, z racji tego że powoli przymierzam się do zmiany hamulców mój wybór padł standardowo na EBC :twisted:

Czy ktoś z was posiada dostęp do tych przedmiotów z rabatem większym niż 10%?

 

Potrzebuje:

1. Tarcze przód BSD1002

2. Klocki przód YellowStuff DP41552R

4. Tarcze tył BSD1003

5. Klocki tył YellowStuff DP41118R

6. Płyn hamulcowy BF 307+

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
płyn bym zapodał Motula RBF 600. Po za tym ciekaw jestem jak taki setup bedzie się sprawował. Btw jak robisz kompleksowo to pomysl nad przewodami w oplocie, jest różnica i to spora. Black diamond robi je w przyzwoitej cenie, ewentualnie Goodridge
Opublikowano

Ja tak samo jestem ciekaw, płyn również polecam rbf600 albo 660 - nie wiem czy 660 może być.

Wszystko bierzesz z jednego miejsca czy ciągniesz z dwóch miejsc ?

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie mam w jednym miejscu możliwość wzięcia wszystkiego z 10% rabatem. W poprzedniej 330d jeździłem na EBC TurboGroove + Red Stuff i ten zestaw oceniam na 7/10. Zestaw nie był kiepski ale czasami potrafił przy falować i przy dynamicznej jeździe hamulce traciły swoje właściwości, do tego był dość głośny. Teraz w YellowStuff pozmieniali trochę mieszankę i pył z klocków już nie jest tak agresywny jak to miało miejsce wcześniej więc myślę że przyjmę je na testy. Ciekawy jestem również tych nowych tarcz. Są od niedawna w sprzedaży więc tak naprawdę nie wiele można o nich poczytać. Jedno jest pewne na 100% będą lepsze niż TurboGroove.

 

Co do płynu to będę musiał trochę poczytać bo na pewno da się znaleźć lepszy niż ten EBC. Oczywiście przewody w stalowym również wpadną. Klockom zostało jeszcze jakieś 5-6 tys. więc mam jeszcze trochę czasu na decyzję.

Edytowane przez Jac3k
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
odnosnie płynu to RBF 660 jest nie do zagotowania, nic lepszego nie kupisz. Trzeba pamietać że wymiana raz na rok max, płyny o wysokiej temp wrzenia są bardziej higroskopijne od zwykłych. Btw nie myslałeś nad Sp Performance + klocki Hawk ? :twisted:
Opublikowano

Nie lubię eksperymentów a tych firm akurat nie znam :8)

 

Przerobiłem ATE Ceramic, Zimmerman Sport i EBC w wersji którą wymieniłem powyżej. Powiem tak jedynie EBC się do czegoś nadawało ATE i Zimmerman może sprawdzają się na 320d bo w 330d już sobie kompletnie nie radzą. Mój brat u siebie ma EBC Groove+Yellow i u niego lata to idealnie ale inna sprawa że on ma dużo większą tarczę i 6cio tłoczkowy zacisk więc praca takiego zestawu jest całkowicie inna niż w E46...

 

Niestety hamulce w E46 są kulawe i podejrzewam że nawet najlepszy klocek z tarczą nie będzie chodzić idealnie.

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano

wiesz z tarczami też styku nie miałeś więc to też bedzie eksperyment :) ja mam u siebie Sp Performance + Hawk HPS i nic innego nie chce. Możesz poczytać o nich na http://www.brakes.pl

 

 

btw może miał ktoś stycznosć ? heheheh zestaw dedykowany do E46 :8)

 

http://www.brakes.pl/product_info.php/zestaw-hamulcowy-movit-ceramic-380x32mm-6p-p-17271?cPath=41470_41471_41485_41641_41643

Opublikowano
K*wa :shock: 3 razy patrzyłem na cenę żeby upewnić się czy dobrze przeczytałem :D Jestem ciekawy kto to kupuje...
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
no przy tych cyfrach koszt "cywilnych" hebli jest niczym :D raczej wątpie aby ktoś miał takie coś w aucie którym jeździ na co dzień, zestawy raczej produkowane pod wyścigi, sa ludzie co przerabiaja swoje auta pod tor i jeśli ich stać to np czemu nie wrzucić takiego zestawu do M3 przykładowo które lata tylko po torze. W Polsce może nie koniecznie ale w USA tak
Opublikowano

Napisz mi dokładnie którą masz tarczę i klocek.

Ile już na nich zrobiłeś? Nie biję Ci kierownicą po rozgrzaniu układu?

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano

No więc po dogłębnej analizie mamy 3 warianty do wyboru:

 

1. Nowość (nacinane tarcze nowej technologii + klocki sportowe z domieszką ceramiki)

Tarcze EBC BSD + klocki EBC YellowStuff

 

2. Klasyka (nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe)

Tarcze DBA T2 + klocki Hawk Performance HP Plus

 

3. Wiercona Ameryka (przewiercane / nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe)

Tarcze SP Performance Drilled Slotted Silver + klocki Hawk Performance HP Plus

 

Obecnie najbardziej skłonny jestem ku zestawowi nr 2 ponieważ wiele osób z różnych for internetowych poleca te zestawienie i raczej nie spotkałem się z negatywnymi wypowiedziami. Zestaw nr 1 jest kuszący lecz wiadomo jak to bywa z nowościami. Generalnie opinii brak więc ryzyko dość spore. Zestaw nr 3 jest propozycją dość fajną wizualnie ale o sp performance znalazłem sporo sprzecznych opinii więc nie jestem w 100% przekonany.

 

Najchętniej zamówiłbym pływające tarcze DBA no ale wiadomo cena zabija :twisted:

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
pokaż mi te T2 do e46 bo nie moge znaleźć, na stronie do e46 są zwykłe street i standart. Tu juz twój wybór ja o SP nie moge złego słowa powiedzieć, zawsze sie znajdzie ktoś kto psioczy, a czytalem np że ktoś zajechał te tarcze w 800 km civic'iem (800 nie 8000 !) także różne głupstwa są w necie. Aczkolwiek DBA to też dobra firma, minus jest taki że nawiercane dużo lepiej odprowadzają ciepło od tych z samymi nacięciami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.