Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam kłopot z wycieraczkami w moim e34 z 95 roku, mianowicie przestały działać, na najwyższym biegu dochodzą bardzo wolno do połowy szyby i zatrzymują się. Poczytałem na forum że winę może ponosić przekaźnik (moduł komfortu) pod kanapą więc wymieniłem na inny nie pomogło. Dodam że podczas włączania na pozycję 3 słychać coś jak klik w module natomiast na 1 i 2 położeniu nie. Nie wim gdzie może tkwić problem, dodam jeszcze że wycieraczki przestały działać po umyciu auta i kilkudniowym postoju, może to silnik wycieraczek?? proszę o jakieś sugestie gdzie szukać rozwiązania problemu.
Opublikowano
Rozkręcić mechanizm (silnik, ramiona) zobacz co jest. Bo jak na dwóch modułach komfortu te odgłosy to nie bedzie w nich problem w mechanizmie. Mi np. zimą przesuwały się bardzo mozolnie. Przesmarowąłem wszystko smarem silikonowym i wróciło do normy.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Standardowa przypadłość E34 zacierają się sworznie wycieraczek miałem to samo chodziły wolno ciężko aż nagle po prostu stanęły.Gdzieś był temat o naprawie tego wymienia się mosiężne tulejki tylko teraz nie pamiętam od czego pasują.Nie kupuj używki bo nie warto a nowy mechanizm trudno znaleźć i kosztuje dużo.
Opublikowano
dzięki za podpowiedzi, dzisiaj po przeszło trzygodzinnej walce wyciągnąłem cały mechanizm, postaram się go zregenerować, tylko przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie czy jest jakaś zasada- po włożeniu mechanizmu do auta ,żeby ustawić wycieraczki prawidłowo. Chodzi mi o to żeby pracowały w odpowiednim zakresie na szybie. :)
Opublikowano
Nie wiem czy jest jakaś zasada ja mechanizm ustawiałem tak: Po zmontowaniu mechanizmu poskręcaj wszystko podłącz silnik nie zakładaj wycieraczek !! Trzeba włączyć wycieraczki najlepiej na jeden obrót i żeby stanęły.Teraz trzeba zaobserwować taką rzecz czy sworznie wycieraczek po włączeniu wycieraczek obracają się zgodnie ze wskazówkami zegara jeśli tak jest mechanizm powinien działać dobrze. Natomiast jeśli wycieraczki obrócą się przeciwnie do wskazówek zegara staną i obrócą się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wtedy mechanizm jest źle ustawiony.Ustawia się go za pomocą zmiany położenia dźwigni przykręconej do silnika.Należy go ustawić tak aby wycieraczki wracając do dolnego położenia zatrzymały się cofnęły minimalnie do góry i zatrzymały się w tym położeniu należy przykręcić wycieraczki.Niestety ja rozebrałem mechanizm zanim pomyślałem o ustawieniu go wiec najlepiej zaznaczyć sobie jak ustawiona jest dźwignia na silniku i ustawanie będziemy mieli z głowy.
Opublikowano
w końcu zregenerowany mechanizm założyłem do auta wycieraczki pracują jak brzytwa poza jednym szczegółem otóż na pierwszym i drugim położeniu wycieraczki pracują czasowo co powinno mieć miejsce tylko na pierwszym położeniu a na drugim normalna praca ciągła, trzecie położenie szykie ok. Podpowiedzcie jakieś rozwiązania :)
Opublikowano

Wszystko w porządku z Twoim mechanizmem bo:

1 bieg praca w określonych odstępach czasu

2 bieg praca jest uzależniona od prędkości samochodu -poczytaj o programowaniu prędkości wycieraczek

3 bieg szybki praca ciągła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.