Skocz do zawartości

E46 318i M43TU B19 - Wyciek z silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A można to umyć na zasadzie pojechać na myjnie ręczna i wężem z tą wodą podciśnieniem umyć ?

I jak to uszczelka łączenia głowicy z blokiem to rozumiem ze spora "zabawa" i koszt... bo to zdejmowanie głowicy, planowanie jej itd... ?

Opublikowano
A można to umyć na zasadzie pojechać na myjnie ręczna i wężem z tą wodą podciśnieniem umyć ?

I jak to uszczelka łączenia głowicy z blokiem to rozumiem ze spora "zabawa" i koszt... bo to zdejmowanie głowicy, planowanie jej itd... ?

 

Dużo Ci z tego cieknie? Niestety w tym miejscu M43 lubi się pocić. Ja też mam to miejsce lekko "spocone", ale nie zauważam znaczących ubytków oleju. Dolewam około 0,5 litra na 10.000km.

Opublikowano
A można to umyć na zasadzie pojechać na myjnie ręczna i wężem z tą wodą podciśnieniem umyć ?

I jak to uszczelka łączenia głowicy z blokiem to rozumiem ze spora "zabawa" i koszt... bo to zdejmowanie głowicy, planowanie jej itd... ?

 

Dużo Ci z tego cieknie? Niestety w tym miejscu M43 lubi się pocić. Ja też mam to miejsce lekko "spocone", ale nie zauważam znaczących ubytków oleju. Dolewam około 0,5 litra na 10.000km.

 

Kiedyś nie dolewałem, bo poziom schodził do minimum akurat do wymiany czyli ok.15tyś km. Teraz zmieniłem olej z 5W50 na 5W40 i nie wiem czy przez to że jest rzadszy czy się bardziej wyciueki powiększyły bo dolewam ok. 0,5l na 2,5tyś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.