Skocz do zawartości

E46 320d 136 KM adaptacja przepływomierza Białystok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli jak w temacie. Czy jest ktoś w Białymstoku, kto ma możliwości zrobienia adaptacji przepływomierza w DISIE w Białymstoku ? Będę bardzo wdzięczny.

Być możę ktoś może zrobić reset mapy przepływomierza w INPIE ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie da się zrobić resetu adaptacji INPĄ tylko DIS jak masz interfejs i DIS to mogę Ci podesłać instrukcję jak to wszystko zrobić, reset map to mogę przez TeamViewer

programowanie też, ale to ryzyko zdalnie trochę zwalnia komputer i może zerwać połącznie DIS z samochodem podczas programowania, ale to nie jest trudne jak byś był w Lublinie to bym ci zrobił.

Opublikowano
Nawet nie wiedziałem że w Białym jest taki serwis. Dzięki wielkie napewno odwiedzę ! może wreszcie rozwiąże się mój problem z brakiem mocy.
Opublikowano
problem z brakiem mocy? Wymień czujnik n75 i przeczyść wszystko masa tematów o tym jest... jak masz inpe to Ci błąd czujnika pewnie pokazuje
Opublikowano
problem z brakiem mocy? Wymień czujnik n75 i przeczyść wszystko masa tematów o tym jest... jak masz inpe to Ci błąd czujnika pewnie pokazuje

N75 to nie jest czujnik, to raz, a dwa, N75 to nawet nie jest nomenklatura BMW, tylko VW. W BMW występuje nazwa "przetwornik ciśnienia", i jest to zawór sterowany proporcjonalnie sygnałem o kwadratowym przebiegu ze zmienną długością impulsu w zakresie 5-95%.

 

I to nie jest jedyna przyczyna braku mocy w M47, tych przyczyn jest masa i trzeba zacząć od podstaw, czyli od oceny stanu węży podciśnienia pod maską.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
problem z brakiem mocy? Wymień czujnik n75 i przeczyść wszystko masa tematów o tym jest... jak masz inpe to Ci błąd czujnika pewnie pokazuje

N75 to nie jest czujnik, to raz, a dwa, N75 to nawet nie jest nomenklatura BMW, tylko VW. W BMW występuje nazwa "przetwornik ciśnienia", i jest to zawór sterowany proporcjonalnie sygnałem o kwadratowym przebiegu ze zmienną długością impulsu w zakresie 5-95%.

 

I to nie jest jedyna przyczyna braku mocy w M47, tych przyczyn jest masa i trzeba zacząć od podstaw, czyli od oceny stanu węży podciśnienia pod maską.

 

a co za różnica jak go nazwę, czy czujnik czy przetwornik ciśnienia? Mówi się na niego n75 to i tak ja nazywam.

http://allegro.pl/bmw-e46-320d-e39-530d-x5-czujnik-turbiny-turbo-n75-i4528995299.html

Wpisałem czujnik n75 i jest do tego dużo tańszy niż w przypadku wpisania przetwornik ciśnienia...

 

no chyba widać jak przewody są sparciałe albo odłączone jak się maskę otworzy i obudowę/pokrywę górną zdejmie co ?

 

Poza tym nie interesuje mnie do czego on służy, poradziłem tylko co zrobić RACZEJ trzeba, upewniając się wcześniej inpą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.