Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zakładam częsci do aut klasy średniej tak by nie były najgorsze ale nie są najlepsze jeśli chodzi o czesci ktore są szybko wymienne/latwo je wymienić to z bogiem sprawa nawet jak coś wysiądzie to wymienię jeszcze raz, dla mnie to nie problem ale jeśli chodzi o rzeczy trudno dostępne typu sprzęgło itp. to rzeczywiście warto dołożyć i mieć spokój.

dyskusja odbiegła od tematu raczej nic nowego tu juz nie padnie prócz jakich to zaje... czesci używają co nie którzy.

Są ludzie którzy nie uważają tanich zamienników i kupią drogie czesci mam szwagra który tak do tego podchodzi albo najlepsze albo w ogóle i potrafi na tarcze z klockami wydać 600zl zamiast 250 ale nie oszukujmy sie nikt nie będzie pchał w auto kupę kasy skoro wie że i tak za jakiś czas je sprzeda nie mówię tu że ja jak mam zamiar sprzedać to nic nie robie bo jeśli coś wymaga naprawy to naperawiam a że mam pojecie o mechanice to sam to robie.

jest mala grupa ludzi ktora uważa tak jak niektórzy z was że trzeba kupic i tyle nie ważne ile kosztuje.

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popieram mikana, ale ogólnie jak pisałeś co siedzi w jakim pudełku było przydatniejsze :wink: często właśnie tak jest z zestawami rozrządu konkretnych marek, co nie kupisz zawsze jest coś z firmy ina :) kupiłem zestaw skf do 1.9 jtd to rolka była właśnie z iny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)
Seba1x - uchyl rąbka tajemnicy jak długo, gdzie i w jakim charakterze robisz.

Żadna to tajemnica pracuje w firmie FOTA od 9 lat.

dla jasności nie handlujemy hartem nasz produkt to kager w 1/2 chińczyk ale druga połowa to często kupowane i polecane części. gdyby ktoś miał okazje kupić np. akumulator firmy kager to polecam jest to produkcja boscha pod naszą nalepką.

Edytowane przez seba1x
Opublikowano

Strzelałem, że na pewnie nie Ic, ja pracowałem w Gordonie, z początku było to Ad. Od 2005-2009 mniej więcej.

Z tego co kojarzę, to na miejscu niektórych firm o których pisaliśmy w ogólnie nie macie i myślałem, że foty już nie ma ...

 

Co do zlotów, to gro "fanów marki" zalewa olejem gm, zakłada tatechnic i co się tam da, żeby więcej było na używki do 19stek i woski do lakieru, ale to nie reguła jak wiadomo.

Co do katowania, to katowanie pojęcie względne.

Opublikowano
Strzelałem, że na pewnie nie Ic, ja pracowałem w Gordonie, z początku było to Ad. Od 2005-2009 mniej więcej.

Z tego co kojarzę, to na miejscu niektórych firm o których pisaliśmy w ogólnie nie macie i myślałem, że foty już nie ma ...

he fota przechodzi kryzys i rzeczywiście mało towaru ale odbijają sie od dna i zaczyna napływać tego towaru handlujemy na allegro też lecz pod innym loginem niż firm,a nosi.

Opublikowano
Co do tego co wyżej, to ja swoje zdanie podtrzymuje - przerobiłem większość, "przeszły" przez moje ręce za czasu sprzedaży detalicznej, często brałem 2-3 części ale różnych firm i porównywałem, stąd mam takie zdanie a nie - najlepsze bo drogie.
Opublikowano
Popieram mikana, ale ogólnie jak pisałeś co siedzi w jakim pudełku było przydatniejsze :wink: często właśnie tak jest z zestawami rozrządu konkretnych marek, co nie kupisz zawsze jest coś z firmy ina :) kupiłem zestaw skf do 1.9 jtd to rolka była właśnie z iny.

wiec właśnie o to mi chodzi że nie warto przepłacać tylko dlatego że będziesz miał pudełko skf a w środku ina która jest w pudełku ruville i dużo tańsze.np. sprzęgła kager jest to made in italy i ludzie nei narzekają na te sprzęgła. tarcze ham polecam Mikody wielu ludzi których znam mają je na autach i bardzo se chwalą. a np. klocki boscha są przereklamowane często piszczą podczas hamowania mają dużo medalu w sobie choć nie zawsze zależy jak trafisz u nas dobrze schodzą klocki firmy RAICAM jest to made in italy dobra cena i jakość.

Opublikowano

Wszyscy wiedzą, że ze sprzęgłem nie ma co ryzykować - luk albo sachcs, mikoda - ok ale jak ktoś jeździ normalnie i nie do ciężkich samochodów, klocki bosch przereklamowane - można trw założyć albo jurida ale j-as a nie najniższy model.

To i tak jest niższa pólka i nie każdy ma czas na eksperymenty i reklamacje.

 

A, żeby nie było - jestem przez swapem hamulców na 330, ale nie mam kiedy tego skompletować itd, jako że to niebawem nastąpi bo już mam zaciski to zmuszony byłem kupić jakiekolwiek klocki na przód ( ori po 3 latach po poprzednim właścicielu się skończyły ), na chwilę takie - za około 30zł kupiłem - formara albo tomexa, strach się bać ale nie piszczą, za to pylą i po hamowaniu z 230 czekałem dłuższą chwilę żeby doszły do siebie.

Może to wina skrzywionych tarcz, ale nie sądzę.

 

Do większych zacisków założę albo ori albo red stuffy.

Opublikowano
Wszyscy wiedzą, że ze sprzęgłem nie ma co ryzykować - luk albo sachcs, mikoda - ok ale jak ktoś jeździ normalnie i nie do ciężkich samochodów, klocki bosch przereklamowane - można trw założyć albo jurida ale j-as a nie najniższy model.

To i tak jest niższa pólka i nie każdy ma czas na eksperymenty i reklamacje.

 

A, żeby nie było - jestem przez swapem hamulców na 330, ale nie mam kiedy tego skompletować itd, jako że to niebawem nastąpi bo już mam zaciski to zmuszony byłem kupić jakiekolwiek klocki na przód ( ori po 3 latach po poprzednim właścicielu się skończyły ), na chwilę takie - za około 30zł kupiłem - formara albo tomexa, strach się bać ale nie piszczą, za to pylą i po hamowaniu z 230 czekałem dłuższą chwilę żeby doszły do siebie.

Może to wina skrzywionych tarcz, ale nie sądzę.

 

Do większych zacisków założę albo ori albo red stuffy.

z tym tomexem to rzeczywiście lipa pod względem pylenia.a le powiem ci że mam znajomego co jezdzi nisanem 350z i jak wiadomo nie oszczedza auta predkosci kosmiczne ale klocki kupuje do niego takie po 200-300zl i wymienia co pół roku czasem raz na rok bo szkoda mu 1000zl na porządne i on sam tak twierdzi że woli kilka razy wymieniać za 200 niż rz za 1000. a koleś kase ma wiec po prostu takie podejście do sprawy.

Ja osobiscie jeżdżę spokojnie autami dlatego mam diesla i nie potrzebuje super hamulca standard mi wystarcza.

Opublikowano
a teraz coś o lemforderze nie wiem czy wiecie ale w lem też często siedzi towar innego producenta zauważcie że często na ich częściach są zeszlifowane numery loga producenta. tak że nie wiadomo co tam kładą
Opublikowano
Wszyscy wiedzą, że ze sprzęgłem nie ma co ryzykować - luk albo sachcs, mikoda - ok ale jak ktoś jeździ normalnie i nie do ciężkich samochodów, klocki bosch przereklamowane - można trw założyć albo jurida ale j-as a nie najniższy model.

To i tak jest niższa pólka i nie każdy ma czas na eksperymenty i reklamacje.

 

A, żeby nie było - jestem przez swapem hamulców na 330, ale nie mam kiedy tego skompletować itd, jako że to niebawem nastąpi bo już mam zaciski to zmuszony byłem kupić jakiekolwiek klocki na przód ( ori po 3 latach po poprzednim właścicielu się skończyły ), na chwilę takie - za około 30zł kupiłem - formara albo tomexa, strach się bać ale nie piszczą, za to pylą i po hamowaniu z 230 czekałem dłuższą chwilę żeby doszły do siebie.

Może to wina skrzywionych tarcz, ale nie sądzę.

 

Do większych zacisków założę albo ori albo red stuffy.

znajomy ma tarcze Mikody w hondzie crx też nie wolno on jeździ i daja rade już któryś rok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ile ona waży 950kg?1000? Zwykłe e46 320d touring waży ponad 1500..a co dopiero 330d :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Z lemforderem ponoć są jaja w Ic. Nie wiem, wiem natomiast, że jak w ubiegłym roku założyłem do nowych wahaczey mayla hd z wymiennymi tulejami tuleje ( motylki ) lemfordera to po tygodniu zmieniłem na meyla bo lemforder był za miekki, ale coś nie tak z wahaczami bo stuka już po roku a przód poza amorami też był wymieniany.

W listopadzie biorę się za przedni zawias ponownie, koniec końców 2,5 roku przejeździłem na wahaczach ori od nowości i było ok a tu taka niespodzianka.

 

Co do klocków, to kwestia indywidualna co sobie ktoś dobierze pod siebie - jakie tarcze i jakie klocki, ja jeżdżę raczej niezbyt spokojnie a przeszklone klocki przerabiałem już nie raz.

Co do 350z, wymiana częściej jest jakąś opcją ale nic pewnie nie dorówna klockom które z założenia mają się rozgrzewać w temp gdzie seria wymięka a ich przegrzanie jest raczej nie możliwe.

Zapierdzielił by oro + red stuffy i by było dobrze.

Przerabiałem temat klocków w motorze, jak założyłem te ze specyfikacją sportową to nieba a ziemia do podstawowej opcji nawet tej samej firmy.

Edytowane przez mikan
Opublikowano
Tylko ile ona waży 950kg?1000? Zwykłe e46 320d touring waży ponad 1500..a co dopiero 330d :roll:

 

Coś koło tego, crx to piórko :) do kloca e46 zwłaszcza touring.

Opublikowano
Tylko ile ona waży 950kg?1000? Zwykłe e46 320d touring waży ponad 1500..a co dopiero 330d :roll:

 

Coś koło tego, crx to piórko :) do kloca e46 zwłaszcza touring.

jaki koszt wahaczy mayla hd? tak na przyszłość

Opublikowano

Teraz nie wiem, ja kupiłem w 2012r za koło 650 zł/kpl, rok później je zamontowałem - nie brałem z żadnej z hurtowni.

Teraz nie wiem co założę - mam sportowe dostosowanie i tego będę się trzymał - bo wahacz jest inny, meyla już odpuszczę jak po roku i 10 tysiach wymiękł.

Opublikowano
Teraz nie wiem, ja kupiłem w 2012r za koło 650 zł/kpl, rok później je zamontowałem - nie brałem z żadnej z hurtowni.

Teraz nie wiem co założę - mam sportowe dostosowanie i tego będę się trzymał - bo wahacz jest inny, meyla już odpuszczę jak po roku i 10 tysiach wymiękł.

znajomy do e46 założył wahacz febi i nie narzeka dął 250zl za niego

Opublikowano

Wahacza bym nie brał, bo wbrew pozorom febi szału nie robi.

Muszę się dowiedzieć jak stoi wahacz i tuleje w sklepie aso na litwie.

Opublikowano
Wahacza bym nie brał, bo wbrew pozorom febi szału nie robi.

Muszę się dowiedzieć jak stoi wahacz i tuleje w sklepie aso na litwie.

rozumiem febi to firma pakująca. lecz teraz swag bilstein i febi to jedna rodzina.

to tak jak już pisałem takie właśnie firmy pakują częsci różnych producentów

w naszym kagerze łożyska są optilmala a jest to germany

Opublikowano

Trzeba jakoś się odnaleźć i lawirować.

Na szczęście istnieje dosteć do ori na łotwie, bo coś w tym jest, że ori wahacze wytrzymały od nowości i 2-3 lata mojej jazdy a meyle ukląkł po roku jak i tuleje lemfordera, choć może jakaś lewizna mi się trafiłą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chcesz bawić się w wymianę samych sworzni?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kupując brałem to pod uwagę co 2-3 lata, ale żeby już pukało po 8 miesiącach ...

Sprzedam te wahacze komuś kto ma czas się w to bawić, ja wole wziąć coś co będzie sprawne dłuższy czas, trochę się zawiodłem nie ukrywam.

Wbrew pozorom czasem warto kalkulować do wyjdzie korzystniej czasowo i finansowo w konsekwencji - trzeba kupić, umówić się, odstawić, odebrać, nie wiem czy trzeba geometrię kontrolnie sprawdzać - jeśli tak to znowu czas itd.

Opublikowano
Kupując brałem to pod uwagę co 2-3 lata, ale żeby już pukało po 8 miesiącach ...

Sprzedam te wahacze komuś kto ma czas się w to bawić, ja wole wziąć coś co będzie sprawne dłuższy czas, trochę się zawiodłem nie ukrywam.

Wbrew pozorom czasem warto kalkulować do wyjdzie korzystniej czasowo i finansowo w konsekwencji - trzeba kupić, umówić się, odstawić, odebrać, nie wiem czy trzeba geometrię kontrolnie sprawdzać - jeśli tak to znowu czas itd.

dlatego ja cieszę sie z tego że mam warunki i zdolnosci do napraw z kolegą sego czasu dorabiałem na warsztacie i zdobyłem wiedzę

Opublikowano (edytowane)

jeśli chcecie jeszcze ciekawostkę to w naszym kagerze w zestawach rozrządu są oryginały do audi/vw i jest normalnie logo itp. tak że jestem przekonany że inni pakowacze też mają czesci dobrych firm za wiele niższe ceny.

 

ostatnio czytałem w necie jak serwis vw w Polsce naprawił auto na chińskich zamiennikach koleś założył im sprawę rzeczoznawca stwierdził że to chińczyk po tym jak auto tuż po naprawie uległo wypadkowi. masakra co sie dzieje.

Edytowane przez seba1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.