Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W trakcie jazdy przy określonych obrotach silnika samochód wpada w drgania czemu towarzyszy również odgłos, zjawisko przypomina wjechanie na linie ostrzegawcze na asfalcie (te poprzeczne po prawej stronie jezdni) coś jak wjechanie na tarkę. Nie ma znaczenia z jaką prędkością jadę występuje to tylko przy obrotach 1400-1600 i 1000-1100 coś w tych przedziałach. Na postoju jak daję gazu obroty gładko wzrastają i opadają bez żadnych drgań. Zjawisko jest odczuwalne w momencie tylko jak jadę, wskazówka obrotomierza schodzi w dół i mija te obroty, wtedy czuć te wibracje. Mam wrażenie że te drania są gdzieś z tyłu samochodu. Jak przyspieszam i obroty rosną wtedy nie ma drgań tylko jak obroty spadają. Na wale nie ma luzu, łącznik wału cały. Macie jakieś pomysły?

Opublikowano
Witam

W trakcie jazdy przy określonych obrotach silnika samochód wpada w drgania czemu towarzyszy również odgłos, zjawisko przypomina wjechanie na linie ostrzegawcze na asfalcie (te poprzeczne po prawej stronie jezdni) coś jak wjechanie na tarkę. Nie ma znaczenia z jaką prędkością jadę występuje to tylko przy obrotach 1400-1600 i 1000-1100 coś w tych przedziałach. Na postoju jak daję gazu obroty gładko wzrastają i opadają bez żadnych drgań. Zjawisko jest odczuwalne w momencie tylko jak jadę, wskazówka obrotomierza schodzi w dół i mija te obroty, wtedy czuć te wibracje. Mam wrażenie że te drania są gdzieś z tyłu samochodu. Jak przyspieszam i obroty rosną wtedy nie ma drgań tylko jak obroty spadają. Na wale nie ma luzu, łącznik wału cały. Macie jakieś pomysły?

 

 

Sprawdź wydech zwłaszcza łącznik elastyczny. Moze tez skończył Ci sie tylni tłumki. Samochód pod obciążeniem w czasie jazdy mocniej dmucha. Ja mialem podobnie, wina byl elastyczny łącznik. Z zewnątrz wyglądał Ok, ale po wymianie ucichło.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Sprawdź wydech zwłaszcza łącznik elastyczny. Moze tez skończył Ci sie tylni tłumki. Samochód pod obciążeniem w czasie jazdy mocniej dmucha. Ja mialem podobnie, wina byl elastyczny łącznik. Z zewnątrz wyglądał Ok, ale po wymianie ucichło.

 

Wydech wkładałem inny i bez zmian. Dalej drgania na tych obrotach, czy może być to skrzynia biegów? mam automat (skrzynia pracuje dobrze).

Opublikowano
koła mam letnie i zimowe, podpora wału sprawdzana - bez luzów, silnik wydaje się być ok ale trzeci wtrysk ma za wysokie korekcje (do +5). Drgań na postoju nie ma, obroty płynnie wzrastają i spadają. Poduszki pod silnikiem sprawdzane ( unoszony silnik do góry ). Pod skrzynią wyglądają dobrze ale nie wiem jak je sprawdzić.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
koła mam letnie i zimowe, podpora wału sprawdzana - bez luzów, silnik wydaje się być ok ale trzeci wtrysk ma za wysokie korekcje (do +5). Drgań na postoju nie ma, obroty płynnie wzrastają i spadają. Poduszki pod silnikiem sprawdzane ( unoszony silnik do góry ). Pod skrzynią wyglądają dobrze ale nie wiem jak je sprawdzić.

 

Korekcje masz kosmicznie wielka. Ja juz przy +2 wymieniałem wtrysk.

 

Ostatnio miałem podobne odgłosy, ale przy 120km/h. U mnie to był uszkodzony wahacz z tylu. Kolo wpadało w drgania.

Opublikowano
Korekcje miałem takie wysokie pozatankowaniu na innej niż zwykle stacji. Teraz mam max 1.2 na jednym, a pozostałe poniżej 1. Drgania ciagle występują. Silnik cyka jak zegarek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.