Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziqsek masz jakieś porównanie/doświadczenie z innymi żarnikami niż z tymi które kupiłeś ? U mnie jeden zaczyna różowieć delikatnie i niedługo będę musiał zainwestować w nowe więc chętnie posłucham opinii..
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 257
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Testowałem w ciągu tygodnia :

 

1. OSram silverstar

2. Philips Blue viosion

3. Te co mam teraz 4800k

 

Osram silverstar - światła naprawde sporo , wyraźne odcięcie na granicy światło cienia ale sciekle żółte światło - 4100k chyba

Philips Blue Vision - fajny kolorek, idalna barwa jak dla mnie ale troszke za mało światła, ja dużo i szybko jeżdżę po górach i każdy lumen czasami na wagę złota

Te co mam teraz to idealny kompromis między kolorem a jasnością :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Aktualne modyfikacje :

 

1. Sportowa skrzynia biegów

2. Hybrydowe Turbo

3. Kompletne czyszczenie silnika - płukanka, ceramizer, olej

4. Sportowy filtr powietrza K&N

http://images67.fotosik.pl/1187/a30357262797e06f.jpg

 

W planach niedługo montaż IC i wywalenie DPF-a i końcowe strojenie, w tej chwili na oko celujemy ok 330km-700nm ;)

 

Póki co jedzie tak, start delikatny bo trochę się boje o VTG i skrzynie biegów :

 

https://www.youtube.com/watch?v=Pp5ZTxURk8w

 

P.S pas mam zapięty, to ikonka od pasażera ( laptop i sprzęt do chipowania)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dobra robota Dziqsek :cool2: Ale myślałem, że nie długo zmieniasz auto na F11 :D
Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Też tak myślałem, niestety jest jak jest i trzeba inwestować w kolejne oddziały firmy :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Moderatorzy
Opublikowano

A gdy zaczną już działać to wsiąść w F15 :!: :twisted:

 

Dobrze będzie teraz "złotko" podawać, w przyszłym roku znowu jadę z Tobą po browary :D

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ehh to F15 :roll:

 

Ale w przyszłym roku już chyba gdzie indziej będzie, i nie będzie tego klimatu żeby straszyć ludzi na ulicach jak w Kazimierzu :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nic się nie martw, sterroryzujemy inną miejscowość :twisted:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem o co pytasz? Jest tryb D jest S1-6 i jest M1-6 jak w każdym normalnym aucie, ja jeżdżę na manualu bo sam wiem lepiej kiedy zmienić bieg w moim aucie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

jezdzenie z reczna zmiana biegow w automacie gdzie moc przkazuje krecacy sie baniak z olejem to zbior wad automatu (poslizgi, wieksze zuzycie wachy) i manuala (trzeba zmieniac biegi)

Rozumiem, ze to dla potrzeb "rejsu" tylko czy to bunt przeciwko wszechobecnej automatyzacji? :)

 

Z filmu wynika, ze z 1/4 baku przy 11st jest okolo 7s do setki (w 3s start, w 10symbolicznie przekraczasz 100/licznik zawyza)...hmmm

moje "100" z seryjna T wykrecona do granic i z duzym IC

 

Zmierz "w wolnej chwili" (w wolnej chwili u policjantow:) ) 100-200

 

zakladajac, ze 650nm nie przekroczysz w calosci obrotow to przy 4 tys dla 650nm jest 370ps... wiec "pewne mozliwosci" sa bez gmerania przy skrzyni...

Mam galeciaka jakby co.

moze to Ciebie skusi wreszcie na wpadniecie na kawe... Ty cos wiesz, ja cos wiem... pogadac mozemy

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

 

692vIu.jpg

 

Ostatnio z modów wleciały :

 

1. Nowy mapa silnika ( mam już w sumie kilka w kolekcji :) )

 

2. Felgi Vermilion Divinus Black Mica ( niestety 18 cali ale mam dwójke dzieci i sporo wyboistych dróg więc póki co to max ;) )

 

4. Sportowy wybierak skrzyni biegów SAT wrz z oprogramowaniem

 

Jestem fanem tego wybieraka :cool2:

felga mistrzowska nie wymaga dodatkowych pochwał :!: , a mapy cóż... od dawna mi się marzą,

  • Zarejestrowani
Opublikowano

 

Z filmu wynika, ze z 1/4 baku przy 11st jest okolo 7s do setki (w 3s start, w 10symbolicznie przekraczasz 100/licznik zawyza)...hmmm

moje "100" z seryjna T wykrecona do granic i z duzym IC

\

 

 

Nie wiem jak to liczysz ale mi wg programu pomiarowego filmu wychodzi start w 3.6sek a 100 w rowno 9.8sek, wiec jest 6.3 przy bardzo slabym ruszeniu w automacie który generuje strate mnimum 15%, na seryjnym IC i dpf-ie załadowany kierowcą 135kg i pasażerem 75kg.

 

Ja tam nie narzekam ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Nie wiem jak to liczysz ale mi wg programu pomiarowego filmu wychodzi start w 3.6sek a 100 w rowno 9.8sek, wiec jest 6.3 .....załadowany kierowcą 135kg i pasażerem 75kg.

duzy jestes (weryfikuje poglad o swojej "wielkosci" :) )

100 licznikowe to nie 100km/h a youtubownia nie pokazuje "setnych sekundy".... start byl w "3" a symboliczne przekroczenie 100 w "10"... wiec tak mi wyszlo 7...Powiedzmy, ze jest 6.5... ok?

Wg producenta seryjne 530xda LCI 235ps ma 6.8 (pomiary robi sie chyba z polowa obciazenia i pelnym bakiem /norma na to jest jakas/)..obstawiasz, ze jest wiecej niz 300... moze 300 z haczykiem?

 

Zwyczajnie byc moze hybryda bez IC porzadnego jest malo warta (co to za h... na jakim wirniku?, tylko strona zimna czy tez goraca byla robiona?) a byc moze cos innego na to wplywa (ta h jest lajtowa, soft niespasowany itp).

Zrobic IC to najprostrza sprawa (patentow wiele/ja ten wybralem):

- kupic IC z fmica uniwersalnego za chyba 300cos zyla + aluminiowe kolanka

- kupic sobie na szrocie za 100wke na wzor ICek seryjny (jak bedziesz potrzebowa to mam swoj stary w garazu)

- dac komus do obspawania (ICek od fmic ma grube scianki wiec latwo sie spawa ale te koncowki seryjnego IC to zyletki..)

- mechanik to w 2h zamontuje a Ty nie masz auta uziemionego (1,5 roku nic z tym sie nie dzieje)

http://images67.fotosik.pl/1192/ede2a421fa40ab97med.jpg

 

Nic nie stoi na przeszkodzie przed decyzja o montazu sprawdzic temp w dolocie bo zczytac ja to zaden problem

to numery "paramosos" (ten drugi) do zczytania

IATSCD_tAir 0x0038 IATSCD_tAir Ansauglufttemperatur

IATSCD_tAirCats 0x0036 IATSCD_tAirCats Ladelufttemperatur nach Ladeluftkühler

 

W ecu zaszyty jest limiter momentu wzgledem temp zarowno w dolocie jak i wydechu...

zczytasz, porownasz z limiterem w sofcie i bedziesz wiedzial...

 

Perun sobie jaja z kientow robi jezeli chodzi i terminowosc wiec jeszcze Ci powiedziec nie moge czy DPF jest wielkim czy niewielkiem waskim gardlem (na chwile obecna zaryzykuje stwierdzenie, ze nie /przynajmniej na seryjnej T/), waskim gardlem jest MAF (i to juz na seryjnej T) i trzeba znac workarround na to

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

No to ja tylko czekam na finalna kreskę.

 

Co do DPFu i gardła to w 535d samo wycięcie DPFa daje +20 KM i to na ori sofcie więc jak dla mnie to jest po co go wycinać. Pozdro

 

Oli

Opublikowano

Nie mam wykresu bo sobie nic udowadniać nie musiałem więc wykresu nie bralem.

 

Dpf był sprawny i dobrze wypalony.

 

Poza tym kolegą z innego forum w swoim poliftowych 535d też wycinał DPFa i podobnie mu wyszło. /Hamowania przed i po/ potem program na 370 km i 720Nm

 

Pozdro

 

Ps: tu nie chodzi tylko o samo zatkany ale też o prędkość spalin które napędzają turbo ale to pewnie już wiesz

Opublikowano

chodzi tez o to, ze do stopnia nacisnienia buta przypisana jest wartosc zyczonego momentu obr= > z tego wynika jest ilosc wachy (powiedzmy "zyczonej") i to jest max maksow paliwa, ktore auto wtrysnie na seryjnym sofcie (nawet jakbys mial tri-hybrid-turbo, wycietego kata i wielki IC metr na metr)

Do tego dochodza zaszyte ograniczniki stale momentu obrotowego (ktore to jeszcze ograniczac moga). Oczywiscie sa tez ograniczniki "dynamicznie" zalezne od temperatury, roznicy cisnien czy przeplywu powietrza ale seryjny soft nie jest wysilony wiec "w cuglach".... W aucie po czipie gdzie "idzie sie po bandzie" sprawa moze wygladac inaczej bo to co bylo "w cuglach" moze limotowac (jak mocno to osobny temat).

Jeszcze nigdy wykresu przed i po bez ruszania softu jakos nie widzialem wiec chetnie bym zobaczyl :)

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Zacznij czytać ze zrozumieniem bo tez tylko qde teoretyzujesz.

 

Ja pisałem o koniach a nie o momencie.

 

I jak chcesz to nadal sobie teoretyzuj i nie słuchaj tych co już zrobili.

 

Poki co żadnego wykresu od ciebie na potwierdzenie swoich teorii nie widzialem więc spoko.

 

Ha wiem co zrobiłem i co miałem i kolega miał to samo tyle tylko że my obaj wiemy to i nie musimy tego nikomu udowadniać. Chcesz być najmodniejszych i pisać co gdzie się pojawia po naciśnięciu to badz ale inni teorie praktycznie sprawdzają.

 

W każdym temacie się wymadrzasz a swoich kresek jakoś nie pokazujesz.

 

Milego i bez odbioru

 

Ps: sorry dziqsek że tak się rozpisałem ale nie mam już siły na te teorie skoro sprawdziłem.

 

Oli

Opublikowano

hmmm... jezeli tak wykresiki kreca to prosze (z DPFem i seryjna T) ... jakas posrednia werja z "ludzkim afrem" i bardzoe ostroznosciowym podejsciem do sprzegla

http://images69.fotosik.pl/1193/8c44e8c2b53a047cmed.jpg

Spokojnie... doczekasz sie watku o moim aucie jak zakoncze pare rzeczy.

Pozdrawiam,

Przemek

P.S,

soft modze samemu... nie teoretyzuje gdzy robie to sam, na wasnym sprzecie i na wlasna odpowiedzialnosc

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Dzisiaj wymiana pompy wspomagania, zalanie nowego płynu hydraulicznego i na deser mały detal kosmetyczny, niby pierdółka ale pod maską jakoś tak odrobinę schludniej wygląda :cool2:

 

 

 

http://images69.fotosik.pl/1209/7ae8eb3b308862dfmed.jpg

http://images70.fotosik.pl/1208/c4b5c9757a5db63bmed.jpg

http://images66.fotosik.pl/1210/c5352271728bee6bmed.jpg

http://images70.fotosik.pl/1208/56832f99a249fcdbmed.jpg

 

Zamówiłem również downpipe i przymierzam się do nowego IC niestety kolega SLAVOS skutecznie olewa moje zapytania odnosnie IC jaki wsadził u siebie w sensie wymiarów :nienie:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

 

Zamówiłem również downpipe i przymierzam się do nowego IC niestety kolega SLAVOS skutecznie olewa moje zapytania odnosnie IC jaki wsadził u siebie w sensie wymiarów :nienie:

 

Znalazłem gdzieś kiedyś w necie zdjęcia, jak ktoś dokładał nowego dużego ICka.

Intercooler: http://fmic.pl/uniwersalne/89-intercooler-600x300x76mm.html

Fotki: http://s1379.photobucket.com/user/Martulkaa/media/P1090233_zpsdxh59rdz.jpg.html

 

Wypadałoby przespawać złącza, w tym w/w icku złącza są na bokach a u nas w BMW są od tyłu :).

Mam nadzieje, że się przyda informacja.

Opublikowano

Możesz mieć dwie opcje.

 

Tak jak kolega pisze i taki ja tez bym stawiał czyli 600x300x76 plus przespawanie wyjść do tyłu.

Z tym przespawaniem są jeszcze dwie pod opcje czyli tylko przespawanie i połączenie wszytkiego sylikonami i opaskami usuwając te dolne kolanka gumowe ori zastępując sylikonowymi kolankami itd.

Albo opcja nr dwa to odcięcie ori wejść z ori IC i dospawania do odpowiednio długich rur przedłużających wyjścia do tyłu /tak aby znalazły się mniej więcej w tym samym miejscu co było z ori/ wtedy pozostanie wpięcie ori przewodów i gitarra.

 

Opcja nr dwa to tak jak ja u siebie zrobiłem czyli IC 450x300x76 i wyjścia w bok i kolanka 90stopni aby wyjść do tyłu pod mocowaniami chłodnic. Niestety w tej opcji już trzeba wymieniać doły przewodów od turbo i EGR na sylikony i połączenie wszystkiego łącznikami z rurek i opaskami.

U mnie głównym powodem wyboru tego rozwiązania był widok niebieskich kolanek w dokładce ALPINY ale może też chcesz je widzieć więc piszę tez o tym.

 

Jak coś wal na PW to postaram się pomóc

 

Oli

Opublikowano

Fajnie działasz z xdrive -m

Powiedz mi jak odczucia po upgrade softu?

 

Moja jest z 2005 i nawet nie wiem co jest wgrane/zastanawiam się nad upgrade ale nie wiem gdzie...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.