Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
normalne i nienormalne...ślady oleju w turbinie świadczą o jej słabszej już kondycji i przelewa olej, jeżeli póki co nic więcej się nie dzieje to jeźdźij dalej a jak już kapie jak z kranu to pewnie regeneracja się szykuję.. moja opinia.
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Opublikowano
W życiu nie odebrałbym samochodu z wyciekiem,twoja sprawa ,skończy się gwarancja to wymienisz turbine na nową za 5000zł bo tego garetta nie da się regenerować(brak czéści zamiennych).

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
kolega wyżej ma racje, nie cackaj sie z nimi jak bedzie i trzeba to niech cały silnik palanty wymieniają..póki gwarancja to zedrzyj z nich tyle co oni z Ciebie za auto,ma chodzic jak w zegarku a turbina rzecz ważna.
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy to przypadkiem nie jest wyciek z rurki od odmy? Tam zazwyczaj na oringu w N47 delikatnie się poci olej i spływa właśnie na turbinę. Zajrzyj pod osłonę.
Opublikowano

w servise powiedzili ze mam sie tym nie przejmowac. a jezeli nawet cos sie stanie, to mam 2lata gwarancji.

troche sie dziwie na takie podejscie, ale moze rzeczywiście pojeżdże troche i zobacze czy cos bedzie sie dziać.

 

Jutro jade na trasie NL -> PL, wiec sprawdzę Vmax w DE :D

Opublikowano
w servise powiedzili ze mam sie tym nie przejmowac. a jezeli nawet cos sie stanie, to mam 2lata gwarancji.

troche sie dziwie na takie podejscie, ale moze rzeczywiście pojeżdże troche i zobacze czy cos bedzie sie dziać.

 

Jutro jade na trasie NL -> PL, wiec sprawdzę Vmax w DE :D

V-Max jest dokładnie taki jak podaje producent. Prędkość jest ograniczona elektronicznie do tego co w katalogu. Nawet z dużej góry nie pojedzie szybciej. Oczywiscie na zegarkach prędkość jest dużo wyższa, ale one przeklamują. Prędkość która jest prawdziwa i wg której jest blokada można wyświetlić w ukrytym menu.

Jesli auto na długiej prostej ma problem z osiągnięciem v-Max (tej prawdziwej ) to jest coś nie tak.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
cieknąca turbina okazała sie lekko nieszczelnym EGR, który został w całości wymieniony na gwarancji. Poprzedniego delera który stwierdzi ze to nic, zje@#$!em za brak wiedzy.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Nie zakładam nowego tematu dlatego podpinam się tu... Powiedzcie mi... Wersja ed to ma wtryski i turbo jak która mocowa wersja n47? 177 czy 184?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
speed1211 sam sprawdź na realoem bo szukalem tam ale tam nie ma rozgraniczenia na moc ;) na szczescie koledzy z innego dzialu pomogli
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież masz 320D i 7320D ED do wyboru

Numer części jest ten sam dla silnika N47N

W silniku N47 są inne

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.