Skocz do zawartości

e39 - ABS zawsze poniżej 40km/h kto pomoże? Wawa


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć,

Chciałbym się na dobre rozprawić w końcu z ABSem, który zawsze załącza się poniżej 40km/h.

Wymieniłem czujniki ORI na tył ale nie pomogło (sugerowałem się innymi tematami, gdzie to rozwiązało problem.

 

Żeby już nie ładować w ciemno, ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

Albo ma interfejs i potrafi zdiagnozować, czy to czujnik z przodu, piasta, czy steronik?

 

Pozdro!

Opublikowano

Zamiast wymieniać w ciemno czujniki weź kogoś, kto ma Inpę i na live data odczytajcie prędkości kół podczas jazdy. Tam będzie od razu widać, który czujnik oszukuje i wywala błąd ABS.

Też miałem identyczną sytuację i co ciekawe po przekroczeniu 40 km/h ABS najpierw delikatnie się włączał, a następnie całkowicie się wyłączał, ale nie zapisywał się żaden błąd - czujnik działał na tyle słabo żeby zaczął wariować, ale na tyle mocno, żeby nie powodować błędu do rejestru.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, dlatego poszuję pomocy kogoś kto się na tym zna i ma interfejs (mój coś się nie chce łączyć, albo kabel mam walnięty, albo coś źle instaluje).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proszę o czytanie ze zrozumieniem. W pierwszym poście napisałem:

 

ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

 

Czy to ktoś z forum, czy mechanik godny polecenia, który ogarnie temat. Już byłem u kilku co toretyzowali i najchętnie to by pół samochodu wymienili. Żaden nie miał inpy.

Opublikowano
Cześć,

Chciałbym się na dobre rozprawić w końcu z ABSem, który zawsze załącza się poniżej 40km/h.

Wymieniłem czujniki ORI na tył ale nie pomogło (sugerowałem się innymi tematami, gdzie to rozwiązało problem.

 

Żeby już nie ładować w ciemno, ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

Albo ma interfejs i potrafi zdiagnozować, czy to czujnik z przodu, piasta, czy steronik?

 

Pozdro!

Sam je wymieniałeś czy zlecałeś to jakiemuś warsztatowi ?

Osobiście podejrzewam że albo ty, albo mechanik uszkodził ci pierścień magnetyczny na łożysku piasty dlatego masz w dalszym ciągu problemy z ABS. Najprostszą diagnozą jest wyjecie czujnika, świecenie np latarką w otwór po czujniku, kręcenie kołem i sprawdzanie jak wygląda pierścień. Nawet mocniejsza rysa może powodować błędy prędkości szczytywane przez czujnik. Diagnoza potwierdzona kilkukrotnie

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mechanika, pod moim nadzorem więc napewno nic nie było ruszone w środku. A ten problem mam od początku. poprostu myślałęm, że po wymianie zniknie. Już kiedyś czyściłem sposobem wnętrze sposobem "na tampon" też nie pomogło, więc sporwadza się do wymiany piasty, czujników z przodu, albo sterownika...
Opublikowano
O jakim numerze masz sterownik, 001 ? Może to jest właśnie problemem braku komunikacji twojego interfejsu z nim.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.