Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
czesc,wymienilem wisko w poniedzialek,niestety nie zrobilem tego u "swojego" mechanika i mam wrazenie ze jest cos nie tak.Objawy sa takie ze po odpaleniu zimneo silnika wisko kreci sie na pelnej od 3000 obr/min,w normalnym przypadku(z tego co mowil mechanik) powinno to ustapic po jakims czasie,u mnie nie ustepuje,jezdzilem ponad godzine i wciaz kreci sie jak szalone,dzwiek jest na tyle intensywny ze ludzie ogladaja sie za mna :) co mnie nie cieszy akurat :). Musze tez dodac ze wczoraj mialem moze 2 takie momenty gdzie faktycznie bylo cich.Mechanik ,ktory to wymienil powidzial mi ze tak to ma byc,wczesniej nie huczalo bo bylo zepsute.Jakie jest wasze zdanie na ten temat? to ma tak byc czy cos jest nie tak?pozdrawiam Edytowane przez Bert Mega Wariat
Opublikowano
Visko powinno włączać sie przy 98 stopniach.Na zimnym przy odpaleniu powinno ruszyć i po kilku sekundach się "wyłączyć".Jakiej firmy założyłeś część?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapewne zamiennik.?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Zamienniki można kupować, nie trzeba brać OE bo kosztuje kupę kasy chyba z 8stó.

Wystarczy behr

 

Tanie zamienniki albo nie mogą się zasprzęglić, albo robią to nie wtedy kiedy trzeba za wcześnie i silnik może mieć problemy zimą ze złapaniem szybko temp, albo za późno i można przegrzewać silnik.

 

Wisko też może być uszkodzone przez zły transport lub przechowywanie (najczęściej to drugie) na półce powinno stać w pozycji pionowej tak jak jest zamontowane na aucie,.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wisco nowe może leżeć płasko

stare nie.

 

Zamienniki tanie to szmelc.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wisco nowe może leżeć płasko

stare nie.

Co to znaczy że nie może leżeć płasko??? Co się z nim dzieje?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Zdziwić się można ile szkód może narobić zapięte cały czas wisko - od wyższego spalania do uszkodzonego śmigła, osłony i pokrywy silnika. Nie tylko ma się zapinać przy wzroście temperatury ale też jednocześnie przy wyższych obrotach silnika powinno zacząć się ślizgać. Kiepskie zamienniki tego nie potrafią i kręcą się wraz ze śmigłem równo silnikiem z do maksymalnych obrotów przy których co nieco może się rozlecieć - a taki swobodnie latający kawałek wentylatora potrafi pod maską narobić niezłego bigosu :D

Też polecam Behr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wisco nowe może leżeć płasko

stare nie.

Co to znaczy że nie może leżeć płasko??? Co się z nim dzieje?

 

 

Może wyciekać z niego olej.

Nowe mają dobre uszczelniacze a stare są już wytarte i przepuszczają.

W sprzęgle jest tyle oleju , że pionowo nie sięga do uszczelnień na osi i na bimetalu.

Podczas pracy znowu siła odśrodkowa utrzymuje olej z dala od osi i też nie wycieka.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Tak jak dyzio piszę.

Chociaż widziałem jak w IC trzymali na półce wisko w pozycji pionowej.

 

MOżeby sobie gadać i gadać, ale tak czy inaczej kolega ma wisko do reklamacji bo nie pracuje jak powinno.

 

Dokładnie przy ok 3,5tys obr powinno powodować uślizg i nie kręcić się szybciej. Zwykła plastikowa łopotka może przebić nawet i maskę. Z chłodnicami i paskami można siępraktycznie na 100% pożegnać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tanie zamienniki albo nie mogą się zasprzęglić, albo robią to nie wtedy kiedy trzeba za wcześnie i silnik może mieć problemy zimą ze złapaniem szybko temp,...

 

Tu akurat bez znaczenia.

Jesli nie masz pełnej temperatury, to ciecz i tak nie płynie przez chłodnice, bo jest załączony mały obieg, wiec siła dmuchu wisko ma się nijak do czasu rozgrzewania silnika

Opublikowano

O tym to ja wiem. Mówię o ostrej zimie. Możesz sobie zapodać przy -15 albo niższej temp zasprzęglone wisko. Gwarantuje Ci że dmuchanie na blok silnika bardzo mocno wydłuży nagrzewanie silnika.

 

Dlatego ma to znaczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.