Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu zdarzyło mi się że zamochód nie zapalił pokręciłem 2 razy padł aku ( bo słaby) i było tez mało ropy ( pokazywało na 40 km) podłączyłem aku do ładowania zakręciłem nie zapalił to myślę doleje ropy dolałem ropy samochód zakręcił i odpalił od razu chodził dłuższą chwilę bez zarzutu nie dopuszczałem do tego aby było mało ropy. Tydzień temu sytuacja się powtórzyła podładowałem aku samochód po kilku kręceniach ruszył i jeździł bez problemu znów cały tydzień. Sprawa najgorsza zaczęła się wczoraj aku kręcił długo bo był naładowany ale auto nie odpalało myslę dokupie 5 litrów ropy wleje zobaczymy, wlałem kręciłem kręciłem i nic.(kilkanaście razy).. aku padł. podłączyłem go do ładowania na całą noc rano idę do auta odpalam samochód... i zapalił od 1 strzała. ale wieczorem tego samego dnia już nie zapalił i do tej pory nic. Kręci kręci i nie ruszy, czasem wskoczy do 500 obrótów na pół sekundy i znów tylko kręci. jak przekręcam kluczyk na zapłon słyszę takie bulgotanie wody jak by płynęła gdzieś i płynie długo. Auto na tą chwilę nie odpada dziś uruchomem Inpę i wybrałem silnik M57 (chyba dobry) po wybraniu tego pokazał mi się jakiś komunikat chyba z błędem i coś o języku ale dałem ok i pokazało mi błędy . najpierw było ich 10, potem po skasowaniu, (bez odpalania) 4.

 

Powiedzcie mi co zrobić jakie parametry i czego odczytać abyście mi pomogli zdiagnozować usterkę. Pompa paliwa? aku? czy to tylko taki zbieg okoliczności.

na aucie nie świeci check, tylko serwis na czerwono, auto jak odpali ma normalną moc bardzo dobrze wkręca się na obroty, czasem zauważyłem przy bardzo delikatnej jeździe że minimalnie falują obroty podzas jazdy

Oto printy z inpy:

ewentualnie pliki w czytelniejszym formaie .xps

http://speedy.sh/z37Kq/2.xps

http://speedy.sh/uDhVF/gygy.xps

 

E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      20.08.2014 14:47:41 ECU:       D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant:   D50M57E0-------------------------------------------------------------
RESULT:    10 error in error memory !-------------------------------------------------------------
4390  4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal
P1246 Ladelufttemperaturfühler - Input niedrig
Error counter:    255 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 224976     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        99.32  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              24.02  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         10590.21  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
2. Umweltsatz   Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                               15.75  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         11893.62  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 43 90 61 06 12 46 FF 28 6D DA 00 95 01 3D 00 65            00 41 00 63 6E AD 00 44 02 00 00 65 00 49 00 63-------------------------------------------------------------
4477  4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)
Error counter:    6 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 224976     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        99.32  °C   Batterieladezustand                          2.41  %   Einspritzmenge                              24.02  mg/Hub

  Batteriespannung im IBSCD                   14.00  V   aktueller Batteriestrom                     -3.79  A   Batterietemperatur                         -48.00  Grad C   Batteriespannung                         10590.21  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Faktor für Batteriealterung                 -2.71  %
2. Umweltsatz   Mileage                                 226144     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        80.24  °C   Batterieladezustand                          2.41  %   Einspritzmenge                              28.75  mg/Hub   Batteriespannung im IBSCD                   14.00  V   aktueller Batteriestrom                     -3.79  A   Batterietemperatur                         -48.00  Grad C   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Faktor für Batteriealterung                 -2.71  %
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 77 64 06 00 00 06 28 6D DA 00 95 64 3D 7D 32            03 41 00 5F 6E 6C 00 82 64 49 7D 32 03 4B 00 5F-------------------------------------------------------------
4203  4203 Gluehsteuergeraet
Error counter:    146 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 224976     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        99.32  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              24.02  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         10590.21  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                      0.00  -
2. Umweltsatz   Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                    101.00  -
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase

  Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 68 06 00 00 92 28 6D DA 00 95 01 3D 00 65            00 41 00 00 6E AD 00 44 01 00 00 65 00 4B 00 65-------------------------------------------------------------
44E2  44E2 Generator
Error counter:    59 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 224976     km   Motordrehzahl                              744.72  1/min   Kühlmitteltemperatur                       100.32  °C   Raildruck Ist                              307.21  bar   Einspritzmenge                               8.27  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     390.70  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1004.30  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         10916.06  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
2. Umweltsatz   Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              772.31  1/min   Kühlmitteltemperatur                        83.25  °C   Raildruck Ist                              299.33  bar   Einspritzmenge                               7.48  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     371.79  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14011.66  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen noch nicht erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 E2 74 06 00 00 3B 28 6D DA 1B 96 27 15 3E 66            00 43 00 63 6E AD 1C 85 26 13 3B 65 00 56 00 63-------------------------------------------------------------
3F57  3F57 (1272) Ladedrucksteller
Error counter:    8 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 224992     km   Motordrehzahl                              827.47  1/min   Kühlmitteltemperatur                         7.96  °C   Raildruck Ist                              409.61  bar   Einspritzmenge                              18.51  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     460.02  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         13848.74  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Tastverhältnis Ladedrucksteller             92.95  %

2. Umweltsatz   Mileage                                 226184     km   Motordrehzahl                             2261.76  1/min   Kühlmitteltemperatur                        96.30  °C   Raildruck Ist                              527.77  bar   Einspritzmenge                              24.02  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     491.52  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1161.84  mbar   Linearisierter APP1                        100.00  %   Batteriespannung                         13848.74  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                     69.09  km/h   Tastverhältnis Ladedrucksteller             74.04  %
  Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Uebertemperatur   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 57 24 06 00 00 08 28 6D DC 1E 3A 34 2F 49 65            00 55 00 76 6E 71 52 92 43 3D 4E 76 7F 55 46 5E-------------------------------------------------------------
3EC0  3EC0 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    156 Logistic counter: 40
  Mileage                                 224992     km   Motordrehzahl                              772.31  1/min   Kühlmitteltemperatur                        76.23  °C   Raildruck Ist                              338.72  bar   Einspritzmenge                              13.39  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     384.40  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1033.84  mbar   Linearisierter APP1                         13.39  %   Batteriespannung                         14174.59  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Status Synchronisation                      48.00  -
  kein Signal   Testbedingungen erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C0 01 02 00 00 9C 28 6D DC 1C 7E 2B 22 3D 69            11 57 00 30-------------------------------------------------------------
3EC1  3EC1 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    156 Logistic counter: 40
  Motordrehzahl                              220.66  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                               86.65  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     340.29  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                          9612.65  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h

  Status Synchronisation                      32.00  -
  falsches Signal   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C1 22 04 00 00 9C 28 FF FF 08 44 0B 00 36 65            00 3B 00 20-------------------------------------------------------------
4293  4293 Steuergeraet intern 16
Error counter:    2 Logistic counter: 38
1. Umweltsatz   Mileage                                      0     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                       -50.27  °C   Raildruck Ist                                0.00  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (low word, high byte)    57.00  -   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (low word, low byte)   180.00  -   Batteriespannung                             0.00  mV   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (high word, low byte)   132.00  -   Herkunft des letzten Reset                  40.00  -
2. Umweltsatz   Mileage                                      0     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                       -50.27  °C   Raildruck Ist                                0.00  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (low word, high byte)    57.00  -   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (low word, low byte)   180.00  -   Batteriespannung                             0.00  mV   Steuergerätinterne Recovery-Adresse (high word, low byte)   132.00  -   Herkunft des letzten Reset                  40.00  -
  Recovery aufgetreten   Testbedingungen erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 42 93 08 06 00 00 02 26 00 00 00 00 00 00 00 39            B4 00 84 28 00 00 00 00 00 00 00 39 B4 00 84 28-------------------------------------------------------------
4687  4687 Drosselklappensteller
Error counter:    12 Logistic counter: 38
1. Umweltsatz   Mileage                                 225296     km   Motordrehzahl                              689.56  1/min   Kühlmitteltemperatur                        19.00  °C   Raildruck Ist                              401.73  bar   Einspritzmenge                              16.15  mg/Hub

  Luftmasse pro Zylinder                     428.51  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          974.76  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         13848.74  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Tastverhältnis Drosselklappe                 4.73  %
2. Umweltsatz   Mileage                                 225328     km   Motordrehzahl                              689.56  1/min   Kühlmitteltemperatur                        78.23  °C   Raildruck Ist                              299.33  bar   Einspritzmenge                               8.66  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     327.68  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1014.15  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14011.66  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Tastverhältnis Drosselklappe                 4.73  %
  elektrisch oder mechanisch defekt (Lagesensorfehler, Regelabweichung, Motorueberstrom)   Testbedingungen erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 46 87 04 06 00 00 0C 26 6E 02 19 45 33 29 44 63            00 55 00 06 6E 06 19 80 26 16 34 67 00 56 00 06-------------------------------------------------------------
4A63  4A63 EWS Manipulation
Error counter:    9 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              220.66  1/min   Kühlmitteltemperatur                        22.01  °C   Raildruck Ist                               78.77  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     378.10  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                          9449.73  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
2. Umweltsatz   Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              165.49  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                               63.02  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     346.59  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                          7820.46  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  falscher Wechselcode   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase

  Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 4A 63 68 06 00 00 09 28 6E AD 08 48 0A 00 3C 65            00 3A 00 63 6E AD 06 44 08 00 37 65 00 30 00 63 =============================================================

 

 

I drugi ten z 4 błędami ( po skasowaniu)

 

 E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      20.08.2014 14:49:47 ECU:       D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant:   D50M57E0-------------------------------------------------------------
RESULT:    4 error in error memory !-------------------------------------------------------------
4390  4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         11730.69  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 43 90 41 02 00 00 01 28 6E AD 00 44 01 00 00 65            00 48 00 63-------------------------------------------------------------
4477  4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Batterieladezustand                          2.41  %   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Batteriespannung im IBSCD                   14.00  V   aktueller Batteriestrom                     -3.79  A   Batterietemperatur                         -48.00  Grad C   Batteriespannung                         11730.69  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Faktor für Batteriealterung                 -2.71  %
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 77 44 02 00 00 01 28 6E AD 00 44 64 00 7D 32            03 48 00 5F

-------------------------------------------------------------
4A63  4A63 EWS Manipulation
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         11730.69  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  falscher Wechselcode   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 4A 63 48 02 00 00 01 28 6E AD 00 44 01 00 00 65            00 48 00 63-------------------------------------------------------------
4203  4203 Gluehsteuergeraet
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        18.00  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         11730.69  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                      0.00  -
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 48 02 00 00 01 28 6E AD 00 44 01 00 00 65            00 48 00 00 =============================================================

Opublikowano
Dolej paliwa ale wiecej niż 5litrów bo troche śmieszne ruchy robisz.Aku najlepiej wsadź inny bo twój jak wynika z opisu to szrot i sprawdź czy pompka chodzi gdy auto zapala bądź nie.
Opublikowano
Obecnie mam ćwierć baku ( na ok 120 km) Jak sprawdzić czy pompka chodzi? będzie to gdzieś w inpa? Jakie pomary mam zrobić abyście mogli dokładniej zdiagnozować o mu dolega.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie odpali bo masz błąd EWS Manipulation.

Zrób synchronizacje CAS--DDE i powinien zatrybić.

Opublikowano
Kolego pomożesz jak zrobić tą synchronizację? obecnie mam inpę do dyspozycji. będę wdzięczny bo jak uruchomię samochód to będę walczył dalej, po zamontowaniu nowego Aku. musze doprowadzić do takiego stanu że będzie 0 błędów. Czy możliwe że niektóre błędy "wskoczyły" przez słaby aku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wchodzisz w silnik potem F6 i tam powinno byc.
Opublikowano

Więc tak próbowałem na starym Aku, po skasowaniu nie ruszył padł aku podłączyłem kablami aku centra (w idealnym stanie) zrobiłem to co opisywałeś skasowałem błędy i auto ożyło od strzała ( więc pompa paliwa śmiem twierdzić jest ok) kolejna sprawa to zrobiłem troche screenów livedata z pracy silnika auto bez obciążeń oto niektóre z nich:

http://images68.fotosik.pl/103/ce012c857e2044fam.jpg

http://images69.fotosik.pl/103/83306f896968f94bm.jpg

http://images70.fotosik.pl/102/28045bb72b4ba95em.jpg

http://images69.fotosik.pl/103/8bf11bca7be96fe2m.jpg

http://images67.fotosik.pl/104/ce66aa98e4c92f1cm.jpg

 

 

po skasowaniu błędu i na odpalonym silniku dalej pokazują się 4 błędy co ciekawe są one z przebiegu 226664 a teraz mam przebieg 226675

 

Kolejne pytanie , mam akumulator Centra plus 12V, 74 Ah i 680 A, powiedzcie mi proszę czy taki akumulator jest za mały do bmw? Jaki kupic aby pasował rozmiarami i był optymalny ( robię krótkie trasy, raz dwa razy w tygodniu dłuższe)

Teraz jeśli już kupię i założe nowy aku rozumiem że adaptacja i powinno być ok?

Chce się zająć też tymi 4 błędami które są, od którego zacząć co sprawdzić jak się ich pozbyć, nie chce żałować pieniędzy w auto bo stosuję zasadę że jak dbam tak mam.

 

E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      21.08.2014 14:48:27 ECU:       D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant:   D50M57E0-------------------------------------------------------------
RESULT:    4 error in error memory !-------------------------------------------------------------
4390  4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              689.56  1/min   Kühlmitteltemperatur                        33.06  °C   Raildruck Ist                              330.84  bar   Einspritzmenge                              11.42  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     422.21  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1004.30  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14337.51  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 43 90 41 02 00 00 01 28 6E AD 19 53 2A 1D 43 66            00 58 00 63-------------------------------------------------------------
4477  4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              689.56  1/min   Kühlmitteltemperatur                        33.06  °C   Batterieladezustand                          2.41  %   Einspritzmenge                              11.03  mg/Hub   Batteriespannung im IBSCD                   14.00  V   aktueller Batteriestrom                     -3.79  A   Batterietemperatur                         -48.00  Grad C   Batteriespannung                         14337.51  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Faktor für Batteriealterung                 -2.71  %
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 77 44 02 00 00 01 28 6E AD 19 53 64 1C 7D 32            03 58 00 5F

-------------------------------------------------------------
44E2  44E2 Generator
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              689.56  1/min   Kühlmitteltemperatur                        33.06  °C   Raildruck Ist                              322.96  bar   Einspritzmenge                              11.42  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     422.21  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1004.30  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14337.51  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 E2 44 02 00 00 01 28 6E AD 19 53 29 1D 43 66            00 58 00 63-------------------------------------------------------------
4203  4203 Gluehsteuergeraet
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226664     km   Motordrehzahl                              661.98  1/min   Kühlmitteltemperatur                        33.06  °C   Raildruck Ist                              330.84  bar   Einspritzmenge                              11.82  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     422.21  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1004.30  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14337.51  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                    156.00  -
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 48 02 00 00 01 28 6E AD 18 53 2A 1E 43 66            00 58 00 9C =============================================================

 

Sprawa która jeszcze mnie nutruje :

samochód na postoju bez wcisniętego sprzęgła obroty koło 600 trzymają równo, po wciśnięciu sprzęgła podnoszą się do 750? i też trzymają. podczas jazdy (delikatnej) minimalnie falują obroty (nie jest to odczuwalne kompletnie ale widzę to na zegarach minimalne wychylenia, dodam że mam felgi 19` i jedna minimalnie bije ma to coś wspólnego?

 

Teraz wyjąłem stary aku jest tam włożony 110Ah i 950 A zdecydowanie za duży? wyczytałem że 900A i 90Ah będzie ok do tego diesla? Czy trzeba na coś jeszcze zwrócić uwagę?

Czy CENTRA FUTURA 100Ah 900A PRAWY+ MODEL CA1000 będzie dobrym rozwiązaniem ? rozmiary się zgadzają. Czy może postawić na jakąś Vartę 90Ah 720A?

Opublikowano

witam

 

A czemu nie użyjesz translate.google.pl i sobie tego nie przetłumaczysz ?

 

Masz problem z inteligentną klemą minusową ( IBS ), świecą żarową ( lub sterownikiem świec ), sygnałem z czujnika temperatury powietrza doładowującego i alternatorem

 

Obstawiam, że jest problem z regulatorem napięcia

Sprawdź jakie masz napięcie ładowania ( miernikiem i w ukrytym menu )

 

Jeśli okaże się, że to dobry trop to wymień regulator, skasuj błędy i zobacz które wracają

U mnie np. przy niesprawnym regulatorze wywalało błąd poduszek, po wymianie jak ręką odjął

 

Akumulator załóż o podobnych parametrach

Ja bym proponował obsługowy ( co jakiś czas odkręcasz korki i dolewasz wody destylowanej )

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam kupiłem nowy aku tą centre z 3 letnią gwarancją plus asistance w razie czegoś. Samochód kręci jak zły, w inpie ustawiłem registration battery pisało "Okay" więc chyba jest ok.

Auto kręci jak złe, zrobiłem nim troche km wszystko było ok chociaż ponownie pojawił się błąd który unieruchomił auto, dobrze że miałem przy sobie komputer , za 1,2,3 razem po skasowaniu nic dopiero za 4 skasowało i auto zapaliło. Jeździłem nim znowu już kilka razy zapalając narazie jest ok. Powiedzcie mi jak zmierzyć to ładowanie ? tak po krótce co z czym podpiąć. Czy jeżeli kupiłbym cały alternator z regulatorem problemy by ustały? Gdzie w ukrytym menu pokazuje ładowanie.

Opublikowano

fizyke w szkole pods chyba miales?:) idz do obi czy z allegro i kup najtanszy miernik elektroniczny (pewnie z 15pln).. przekrec pokretelko na pomiar namiecia (pewnie V).. wloz kabelki do pomiarow w odpowiednie dziurki i potrenuj np z bateria 9V... jk bedziesz widzial 9V na wyswietlaczu mierzac bateryjke (pewnie ten miernik bedzie taka bateryjka zasilany) to juz jestes w domu...

Zmierz napiecie (np na klemach aku albo na tych do rozruchu pod maska) na zgaszonym aucie....na zapalonym na wolnych obrotach i na zapalonym w wyzszych obrotach... akurat w bm niegdy tego nie robilem ale w innym 6 cylindrowym dieslu mialem tak

zgaszony: okolo 12v (moze byc 11.5 moze byc jak np po nieudanej walce z zapaleniem itp 12.5 jak auto swiezo zgaszone)

wolne obroty bez swiatel, ogrzewania szyby itp: okolo 13.5

przygazowki: okolo 14.2

 

za maks napiecie odpowiada regulator napiecia. jezeli aku jest slaby albo reg napiecia walniety to pewnie bedzie max 13.5

Przemek

P.S.

ten miernik oferuje tez przydatna fcje pomoaru rezystacji czyli oporu

I = U/R

 

jezeli U = 12 a R np dla swiecy zarowej zmierzysz to wiesz jakie natezenie (I) idzie a ze wzoru na moc I*R policzysz ile dany odbiornik (np swieca zarowa) bierze ... to przydac Ci sie w obsludze auta tez moze

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

OK a więc moje pomiary:(miara przy klemach aku)

Zgaszony samochód : 12,36V

Odpalony samochód bez obciążenia : 14,03V, i waha się między 03, 04,05,06

Odpalony samohód z światłami:13,98V i waha się do 14.00V

Odpalony samochód z obciążeniem ( Światła xenon + przeciwmgłowe+dmuchawa na max plus podgrzewanie szyb) 13,87V

Jakie wnioski?

Dodam że aku nowiutki(dzisiejszy) Centra Futura

Nie zmierzyłem jaki prąd pokazuje w ukrytym menu bo nie zgadza mi się hasło ( sumuje te cyfry z tego numeru VIn w opcji 01.) wpisuje w opcji 19 ale nie przechodzi ten kod.

Opublikowano

Witam chciałem zrobić test przygazówki ale... ale znowu to samo auto nie zapala wchodzi raz na jakiś czas na 500 obrotów na pół sekundy i 0. Odczytałem błędy ponownie i to samo:

Synchronizacja Imo nie daje nic pisze tam coś starten zamiast wykonano. ( po niemieku) robiłem 3,4 razy nic. jak wyczyszcze błędy odrazu wskakują 2: tj IBS i temperature reszta dopiero potem. wyczytałem gdzieś że można wypiąć ten IBs i wtedy auto zapali? Powiedzcie mi co "tworzy" ten błąd który unieruchamia auto.

Cieszyłem się bo dziś troche pojeździłęm gasiłem zapalałem kilka razy zawsze było ok. zdążyłem zrobić przegląd, wymienić na nowiutkie oponki itp a tu znowu klops.

Pomocy?

PS. akumulator kręci jak szatan.

 

błędy:

E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      22.08.2014 17:47:07 ECU:       D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant:   D50M57E0-------------------------------------------------------------
RESULT:    6 error in error memory !-------------------------------------------------------------
4203  4203 Gluehsteuergeraet
Error counter:    5 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 226672     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        75.22  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              29.54  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                      0.00  -
2. Umweltsatz   Mileage                                 226680     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        67.19  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              30.33  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Zustand der Glühanzeige                      0.00  -
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 68 06 00 00 05 28 6E AE 00 7D 01 4B 00 65            00 4B 00 00 6E AF 00 75 01 4D 00 65 00 4B 00 00-------------------------------------------------------------
4390  4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal
P1246 Ladelufttemperaturfühler - Input niedrig
Error counter:    11 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 226672     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        75.22  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              29.54  mg/Hub

  Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
2. Umweltsatz   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        44.10  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              32.29  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12056.55  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 43 90 61 06 12 46 0B 28 6E AE 00 7D 01 4B 00 65            00 4B 00 63 FF FF 00 5E 01 52 00 65 00 4A 00 63-------------------------------------------------------------
4477  4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226672     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        75.22  °C   Batterieladezustand                          0.36  %   Einspritzmenge                              29.54  mg/Hub   Batteriespannung im IBSCD                   14.00  V   aktueller Batteriestrom                     -3.79  A   Batterietemperatur                         -48.00  Grad C   Batteriespannung                         12219.47  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Faktor für Batteriealterung                 -0.67  %
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 77 64 02 00 00 01 28 6E AE 00 7D 62 4B 7D 32            03 4B 00 61-------------------------------------------------------------
44E2  44E2 Generator
Error counter:    2 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz   Mileage                                 226672     km   Motordrehzahl                              855.05  1/min

  Kühlmitteltemperatur                        75.22  °C   Raildruck Ist                              291.45  bar   Einspritzmenge                               5.91  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     422.21  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1023.99  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         13522.88  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
2. Umweltsatz   Mileage                                 226680     km   Motordrehzahl                              634.40  1/min   Kühlmitteltemperatur                        91.28  °C   Raildruck Ist                              291.45  bar   Einspritzmenge                               9.06  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     378.10  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         13197.03  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle   Testbedingungen noch nicht erfuellt   Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 44 E2 34 06 00 00 02 28 6E AE 1F 7D 25 0F 43 68            00 53 00 63 6E AF 17 8D 25 17 3C 65 00 51 00 63-------------------------------------------------------------
3EC0  3EC0 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    2 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226672     km   Motordrehzahl                              799.89  1/min   Kühlmitteltemperatur                        73.21  °C   Raildruck Ist                              307.21  bar   Einspritzmenge                               7.48  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     378.10  mg/Hub   Ladedruck Istwert                         1023.99  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         14011.66  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Status Synchronisation                      48.00  -
  kein Signal   Testbedingungen noch nicht erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C0 11 02 00 00 02 28 6E AE 1D 7B 27 13 3C 68            00 56 00 30-------------------------------------------------------------
3EC1  3EC1 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    2 Logistic counter: 40

  Mileage                                 226680     km   Motordrehzahl                              248.24  1/min   Kühlmitteltemperatur                        44.10  °C   Raildruck Ist                              346.59  bar   Einspritzmenge                              32.29  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     378.10  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         10753.14  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Status Synchronisation                      32.00  -
  falsches Signal   Testbedingungen noch nicht erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C1 12 04 00 00 02 28 6E AF 09 5E 2C 52 3C 65            00 42 00 20 =============================================================

Opublikowano
Okolice Tarnowa ( małopolska) 100km od Krakowa. Gdyby ktoś był w stanie pomóc oczywiście zapłacę tyle ile trzeba. ( mój mechanik który zna się na rzeczy a nie chcę dawać do papraczy, będzie dopiero 28)
Opublikowano

No i ja podpinam się pod temat...

Mam e90 320d i dzisiaj nie mogłem odpalić. Kręcił, szalał i wywaliło kilka błędów min trakcji, niskiego ciśnienia w oponach itp. Błędy znikły po wyjęciu kluczyka i odczekaniu kilku chwil ale odpalić nadal nie idzie. Może regulator napięcia padł? ale jak to sprawdzić?

Opublikowano

Witam, u mnie ponownie synchronizaja CAS plus kasowanie błędów i samohód odpalił za pierwszym, odwiozłem go do specjalisty niech zbada co mu dolega.

Kolego wyżej sprawdź swój aku, u mnie przy słabym aku było podobnie np błędy niedomkniętych drzwi ręcznego itp.

Opublikowano

Witam,

jednak to chyba akumulator. Podladowalem go troche i auto odpaliło normalnie. Później cały dzień w trasie i problemu nie było. To dzieki pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, auto wróciło po 2.5 tygodni od mechanika, wymieniono: czujnik położenia wałka rozrządu, sterownik świec żarowych ( nowy) i alternator. Odebrałem auto wczoraj zapaliło odrazu dojechałem do domu odstawiłem , i ... dziś nie mogę odpalić . błędy to

Nockenwellengeber, Signal

i 4390 4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal,

Podsumowując wydałem kupę kasy odebrałem auto i na 2 dzień znów nie zapala. Jakieś sugestie?

Robiłęm synchronizację cas samochód nie odpala. Aku- ideał kręci

gdzie znajduję się czujnik wałka rozrządu.

 

poszedłem jeszcze do samochodu odczytać błędy (te które podaje niżej) skasowałem je próbowałem zapalić znowu te 2 wyskoczyły z czujnikiem wałka. otworzyłem maskę poruszałem troche kablami bo chciałem dojść gdzie jest ten czujnik zamknąłem maskę , chciałem jeszcze raz zakręcić i auto odpaliło od strzała( próbowałem kilka razy)

skasowałem błędy teraz został tylko ten 1 z temperature...

wcześniejsze błędy

E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      06.09.2014 16:35:42 ECU:       D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant:   D50M57E0-------------------------------------------------------------
RESULT:    3 error in error memory !-------------------------------------------------------------
4390  4390 (1246) Ladelufttemperatursensor, Signal
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226800     km   Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                        25.03  °C   Raildruck Ist                                7.88  bar   Einspritzmenge                              34.66  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          994.46  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         12056.55  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Umgebungsdruck                             974.76  mbar
  Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus   Testbedingungen erfuellt   Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 43 90 41 02 00 00 01 28 6E BE 00 4B 01 58 00 65            00 4A 00 63-------------------------------------------------------------
3EC0  3EC0 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 226800     km   Motordrehzahl                              441.32  1/min   Kühlmitteltemperatur                        25.03  °C   Raildruck Ist                              401.73  bar   Einspritzmenge                              33.08  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                     359.19  mg/Hub   Ladedruck Istwert                          984.61  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                         10427.28  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Status Synchronisation                      32.00  -
  kein Signal   Testbedingungen erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C0 01 02 00 00 01 28 6E BE 10 4B 33 54 39 64            00 40 00 20

-------------------------------------------------------------
3EC1  3EC1 Nockenwellengeber, Signal
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Motordrehzahl                                0.00  1/min   Kühlmitteltemperatur                       -50.27  °C   Raildruck Ist                                0.00  bar   Einspritzmenge                               0.00  mg/Hub   Luftmasse pro Zylinder                       0.00  mg/Hub   Ladedruck Istwert                            0.00  mbar   Linearisierter APP1                          0.00  %   Batteriespannung                             0.00  mV   Fahrzeuggeschwindigkeit                      0.00  km/h   Status Synchronisation                       0.00  -
  falsches Signal   Testbedingungen erfuellt   Fehler bisher nicht aufgetreten   Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase   Fehler in Entprellphase
Error code: 3E C1 02 00 00 00 01 28 FF FF 00 00 00 00 00 00            00 00 00 00 =============================================================

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.