Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W takim gsi 16v czy to astra czy kadett - wsadzasz skrzynię od diesla ( przerabiałem to ), modufikujesz wydech, kolektor lexmaula i to fruwa, choć fruwało to nawet w dobrej nieskatowanej serii.
Opublikowano
no u niego kadet za wesoło nie miał bo nogę miał strasznie ciężką i tak jest do dziś :D potem miał omegę 2.5 ale ją rozwalił... tamte czasy były jakieś fajniejsze ludzie się podniecali przednimi elektrycznymi szybami czy automatycznie wysuwającą się anteną taką aurat miałem w vectrze z 93 na full wypasie o oznaczeniu "CD Diamant" :norty: którą rozwaliłem i poszła na złom była nie do zrobienia, dziś ciężko zrobić na kimś wrażenie nowym autem bo wszystkie maja praktycznie to samo...
Opublikowano
Mi swojego czasu marzył się w140 (i marzy się nadal) - piękny klasyk, ale tak jak pisze jakub - przy takich autach sporo problemów, generujących ogromne koszty. Ale może kiedyś w garażu będą stać obok siebie e38 i w140 :8)

jak już tak piszecie o marzeniach motoryzacyjnych to mi zawsze się marzył i marzy i może kiedyś się spełni to Mercedes R129 to dopiero jest skarbona... kadeta gsi miał mój szwagier czerwonego :norty: na tamte czasy digital robił wrażenie coś ala takiego jak dziś zegary LCD w nowej S czy 7er

 

Taki mercedes dobrze kupiony to już jest bardziej lokata kapitału.

 

Widzę, że większośc kolegów to z tych normalnych co to mieli jedynie słuszne auto...czyi malego wypasionego dzikusa.

 

Moim motoryzacyjnym marzeniem jest Subaru Impreza WRC z nauką jazdy wykupioną u Krzysztofa Hołowczyca. Reszta 4 kołowej motoryzacji w zasadzie może nie istnieć.

Opublikowano
Opel Kadett GSI deska w digitalu, czarny na alusiach, to był szpan i nie było na ulicach mocnych. Zapożyczyłem się na niego po same uszy, ale co tam :mrgreen:

 

Kadeciory gniły na potęgę,

 

Chociaż jak piszesz 20 lat temu, to jeszcze nie gnił ... nie zdążył.

 

E tam, inne gniły a mój nie gnił. Może to za sprawą poprzedniego właściciela który co rok robił konserwację spodu oraz nadkoli. Była to biała, 3 drzwiowa ,,łezka'' 1,6D, 1988r. i było to moje pierwsze auto. Pamiętam jak dziś, że zapłaciłem za nią 140 mln. zł. Był to samochód bezawaryjny, max co udało mi się z niej wydusić to 175km/h.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
A tak wracając do tematu to ja bym wybrał Insignię kombi z jakimś dobrym napędem zamiast tego pretensjonalnego Bangleowskiego potwora.
Opublikowano

Tyle, że insygnia nawet w opc nie robi szału ... wystarczy sprawdzić dane techniczne.

Nie wiem czy mieliście okazję porównywać vectrę c gts do naszych e46 z tego samego np 2004r rocznika, ja miałem - pomijając, że gro rzeczy nie działa to jak to po takim czasie wygląda w środku ... opel to opel.

Chyba, że corsa b c20let ;)

Oczywiście pytający zrobi jak uważa, choć na trasę lepiej tego 530d, lekki program na 260km i będziesz uwielbiał elastyczność.

Opublikowano
jakub, dlaczego tak nie lubisz BMW? :mrgreen:

 

Tak zupełnie poważnie jedynie seria 1 jest brana u mnie pod uwagę jako następca e46 i to tylko przed liftem. Reszta BMW po 2004 roku ....po prostu nie wywołuje żadnych pozytywnych emocji....

Opublikowano
Tyle, że insygnia nawet w opc nie robi szału ... wystarczy sprawdzić dane techniczne.

Nie wiem czy mieliście okazję porównywać vectrę c gts do naszych e46 z tego samego np 2004r rocznika, ja miałem - pomijając, że gro rzeczy nie działa to jak to po takim czasie wygląda w środku ... opel to opel.

miałem 2 letnią omegę B po lifcie na full i byłem bardzo zadowolony ;) ale dziś nie kupiłbym żadnego opla...

Tak zupełnie poważnie jedynie seria 1 jest brana u mnie pod uwagę jako następca e46 i to tylko przed liftem. Reszta BMW po 2004 roku ....po prostu nie wywołuje żadnych pozytywnych emocji....

dla mnie na dzien dzisiejszy tylko F10 w mapkau robi wrażenie jest bardzo ładne, natomiast seria 1 f20 to jakaś wpadka designerska chyba jakiś spity german to zaprojektował, starsza dużo ładniejsza zwłaszcza w "sedanie"...

wracając do tematu ja tez bym obstawiał e60 insignia trochę koreancem zalatuje o właściwościach jezdnych nie wspomnę...

Opublikowano

Ja miałem 3 ople w tym vectrę a 2.0pb cd, jeździłem vectrą b 2.5pb ... poza wyjątkami c20xe, c20let to nigdy żadnego opla - pomijając hardcorowe projekty.

1er jeździłem prawie miesiąc, zastępczą 2 albo 3 letnią z aso - płakałem ze szczęścia jak zrobili już moją ... 1er porażka, w tym samochodzie nie ma nic fajnego - niezapomniane i jedyne w swoim rodzaju stukanie przy pedale hamulca i sprzęgła jak chodzą wycieraczki szyby czołowej - bezcenne, wchodzenie do 5d 1er z ustawionym pod siebie fotelem i przysuniętą na maxa kierą - albo pierd.niesz w słupek ( przedni lub do wyboru dzielący drzwi przód z tyłem ) albo o kierownicę - bajka, kierownicę jak rozbujasz to się sama kręci - rewela.

Może w 1er 3d 130i zabawa zagłusza te mankamenty, ale nie sądzę, ma zbyt wiele niedoróbek.

Opublikowano

A moze z niemieckiego salonu?

Te dwie sa na przyklad do kupienia bez VAT'u:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1069172/1

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1087399/2

A po doliczeniu akcyzy miescisz sie w 70k brutto.

Tylko musisz sie z nimi skontaktowac o jakies foty.

 

Jak juz sie zdecydujesz na kupno to procedura jest prosta. Bierzesz polskie zaswiadczenie ze jestes zarejestrowany vatowcem ue (a ja nie jestes ue to koszt zrobienie tego to jakies symboliczne kwoty) oraz potrzebujesz zaswiadczenie o prowadzeniu dzialalnosci. Dajesz do tlumacza przysieglego zeby przetlumaczyl na niemniecki. Z tymi papierami kupisz w salonie BMW w niemczech auto bez VAT'u w kwocie netto. VAT bedziesz musial zaplacic w PL.

W polsce musisz znalezc tylko firme liesingowa ktora zrobi dla ciebie liesing zwrotny. Z tego co sie orientowalem to BRE liesing takie cos moze zrobic, juz nawet mi wszystko wycenili, ale ostatecznie kupilem za gotowke. Maly haczyk jest taki ze najpierw sam musisz kase wywalic na auto ale to najwyzej towaru nie kupisz przez jakis czas, a potem gotowka znow bedzie odmrozona :).

 

pozdr

Tomek

Opublikowano

Cena ktora tam jest nie jest ostateczna - mi osobiscie udalo sie ponad 1000euro utargowac.

Zapodalem 2 linki jedna drozsza za 15800 rocznik 2010 a druga tansza za okolo 13keuro rocznik 2008 - ale tej tanszej juz nie ma.

 

 

pozdr

Tomek

Opublikowano
nie dostanę leasingu na starsze auto(suma wieku auta+leasing nie może być wyższa od 10 lat)

 

Mozna mozna :):) Kwestia opłacalności tej transakcji :):)

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.