Skocz do zawartości

2.5 (m50b25) - falujące obroty, gaśnie


PatE30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam wielki problem z silnikiem 2.5 M50B25. Podczas odpalania obroty potrafią zafalować kilka razy i nagle się uspokoić.

Problem pojawia się ponownie gdy dojeżdżam do świateł mając na budziku ok 1-1,5tys obrotów, wciskam sprzęgło i silnik gaśnie.

Oczywiście dzieje się to raz na kilka razy, nie cały czas. Zaznaczam, że problem pojawia się tylko kiedy auto jest na niskich obrotach, kiedy wciskam sprzęgło gdy mam 3-4tys to silnik ładnie schodzi do 700-800 obrotów i tak się utrzymuje.

Walczę już z tym dobry tydzień, nikt nie może sobie poradzić. Dodam jeszcze, że na przepustnicy ustawiona zerowa szczelina i jest troche lepiej, kiedy szczelina była mała obroty falowały jeszcze bardziej.

Dodam jeszcze co zostało sprawdzone:

-szczelność układu dolotowego jest dobra

-Silnik krokowy wygląda dobrze lecz 100% pewności nie mam

 

PS: Silnik siedzi po swapie w e30!

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po wyrzuceniu na luz silnik nie powinien od razu zejść na 700-800 obrotów tylko trzymać troszkę wyższe około 1000-1100.Silnik swapowałeś i tu może być problem.Podejrzewam że brakuje sygnału prędkości auta z zegarów na sterownik silnika.Podłącz pod kompa i podaj jakie błędy wyrzuca.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.