Skocz do zawartości

[320d 150 KM Automat] Kilka problemów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Ostatnio będac na wymianie el. zawieszenia z przodu ( Drążki , końcówki , wahacze , tuleje , łożyska mc persona ) wyjechałem zadowolony z warsztatu ,że mam spokój i wyjechałem w trasę ok 3000 km(Mechanik zapewniał mnie ,że wszystko jest w najlepszym porządku , tylko trzeba będzie o klockach w niedługim czasie pomyśleć) . Po powrocie i jeździe po mieście ok. tygodnia odnotowałem kilka irytujących problemów.

1)Jak rano wsiadam do samochodu i odpalam silnik , podczas schodzenia z 1,5-2 tys obrotów na luzie(Delikatnie , szybkimi ruchami dodając gazu ) słychać takie metaliczne trzaski z pod silnika ( Stawiałem na którąś poduszke, tłumik drgań? ) Po rozgrzaniu silnika problem ustępuje

2)Czasami , nie zawsze przy jeździe na wstecznym ( przy samym wrzucaniu na każde z przełożeń nic nie słychać ) zawyje tak jakby wał a do tego znowu słychać te dziwne trzaski metaliczne o miejscu cieżkim do zlokalizowania(raczej z przodu, problem jak mówię raz na jakiś czas występuje ) .

3)Podczas jazdy z wyższymi prędkościami (nie ważne czy dodaje gazu , czy nie ) w samochodzie jest za glośno (cały czas jakby coś wyje , z czasem coraz głośniej ) i do tego podczas mocnego skretu w lewo słychać trzaski . Obstawiałem łożysko , ale nie miałem czasu jeszcze tego sprawdzić . Jeden mechanik sugerował mi ,że to opony (235) , ale nie jestem do tego zbytnio przekonany ,gdyż nie jest to sam szum opon , tylko takie głośne wycie a do tego trzaski przy mocnym skręcie w lewo raczej nie mają nic wspólnego z oponami. Auto od spodu jest suchutkie nie ma nigdzie wycieków .

4)Przy gaszeniu , występuje również taki metaliczny stukot .(Silnikiem nie szarpie ) , aczkolwiek na wolnych obrotach do kabiny do jakiś czas przenoszą się lekkie drgania)

 

Skrzynia biegów pracuje jak dla mnie bez zarzutu , zawsze wszystkie naprawy staram się robić na czas, ale niestety teraz jestem przez ok miesiąc jeszcze poza miejscem zamieszkania i nie chce jechać do obcego mechanika . Auto mam od niedawna (od miesiąca ) ,jest to moje 4 BMW , aczkolwiek w poprzednim nie miałem nic podobnego .

 

Co myślicie na temat tych problemów i co byście obstawili ?

Pozdrawiam

Michał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od zdjęcia paska osprzętu i sprawdź luzy na rolkach oraz kole pasowym, bo ono może powodować drgania i piski.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.