Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni mialem problem z odpaleniem auta (kręci przez 10s a nawet wiecej, do tego dochodzila chmura dymu, trzeslo samochodem przez kilka sekund) do tej pory tylko na zimnym silniku tak było wiec myślałem ze to swiece żarowe ( 2 miałem juz wczesniej padniete). Dzisiaj auto nawet na ciepłym silniku ledwo odpala, trzęsie cały czas,na wolnych obrotach pracuje jak traktor, jedynie jak przekrocze 2tys obrotów to silnik zachowuje sie normalnie. nie wiem co moze byc przyczyna (wyryski, pompa paliwa?) :/ Proszę o podpowiedzi i ewentualne diagnozy, z gory dziekuje i pozdrawiam:)

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
Witam, od kilku dni mialem problem z odpaleniem auta (kręci przez 10s a nawet wiecej, do tego dochodzila chmura dymu, trzeslo samochodem przez kilka sekund) do tej pory tylko na zimnym silniku tak było wiec myślałem ze to swiece żarowe ( 2 miałem juz wczesniej padniete). Dzisiaj auto nawet na ciepłym silniku ledwo odpala, trzęsie cały czas,na wolnych obrotach pracuje jak traktor, jedynie jak przekrocze 2tys obrotów to silnik zachowuje sie normalnie. nie wiem co moze byc przyczyna (wyryski, pompa paliwa?) :/ Proszę o podpowiedzi i ewentualne diagnozy, z gory dziekuje i pozdrawiam:)

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Kolego poszukaj w okolicy kogos polecanego, bo na forum nikt diagnozy niepostawi opierajac sie na opisie (chyba, ze chcesz w ciemno czesci wymieniac)

Opublikowano
Kolego, napisz chociaż skąd jesteś? Wtedy może znajdzie się ktoś kto mógłby pomóc.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podstawa w tych autach jest zawsze podłączenie pod komputer, nawet przed oddaniem do mechanika. Wtedy ma się pewność czy mechanik mówi prawdę co trzeba wymienić.
Opublikowano
Podstawa w tych autach jest zawsze podłączenie pod komputer, nawet przed oddaniem do mechanika. Wtedy ma się pewność czy mechanik mówi prawdę co trzeba wymienić.

Dokładnie, zgadzam się z tobą :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Problem rozwiązany. Okazało sie, ze układ paliwowy mi sie przypowietrzyl i stad te problemy. Wymieniony został filtr paliwa oraz dla spokoju sprawdzona pompą wtryskowa, wyryski, i pompka zasilajaca. Przy okazji w aucie zawitaly nowe świece żarówe oraz wyczyszczony został dolot. Samochód smiga aż miło ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.