Skocz do zawartości

Bmw E46 2.0d Ciężko odpala nie reaguje na gaz brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam Bmw e46 2.0d

Jakiś czas temu zaczeła jej spadać moc po odpaleniu normalnie działała nabierała prędkości np.gdy zatrzymałem się na światłach po ruszeniu nie chciała jechać tak jak by turbina wchodziła w stan awaryjny po przejechaniu paru metrów i przytrzymaniu jej na obrotach około 3 tysięcy zaczynała działać było wszystko ok do momentu zatrzymania się...Jechałem ostatnio nad morze po przejechaniu około 400 km (stałem w korku około 40 min) samochód zgasł gdy chciałem go odpalić becia już nie reagowała na pedał gazu na niskich obrotach silnik chodzi normalnie po dodaniu gazu nie chce wejść nawet na 1200 obrotów (gaz do dechy nic) trzęsie się cały...jedzie tylko bez dodawania gazu

Teraz już ma ciężko odpalać odpala samostartem lub gdy się odpuszcza kluczyk..

 

Pamięć Błędów

66(błąd w EEPROM)

Wartości rzeczywiste

Obroty silnika (829 /1/min)

Początek wtrysku 8,777

Dawka wtrysku 3,60

Obroty pompy wtryskowej 414

 

Po wykasowaniu tych błędów zostały w pamięci

66 Bład w EPPROM

10 Regulacja początku wtrysku

72 Regulacja przestawiacza wtrysku (odchyłka regulacji)

8 Przekażnik główny świec żarowych

 

U każdego z elektryków lub mechaników każdy mówi że to pompa wtryskowa...

wieć chciałem się podpytać trochę was co o tym sądzicie

 

(jeżeli coś żle napisałem o wątku proszę o poprawienie mnie poprawie)

Opublikowano

No to nieciekawa sprawa ...

A nie wiecie czy możliwa jest regeneracja tej pompy?

Ewentualnie jakiś namiar na dobrego pompiarza w okolicach Legionowo Warszawa...

Opublikowano

Podepnę się pod temat panowie.

 

Mój problem zaczął się gdy kilka dni temu musiałem jechać do Lublina. Niestety pech chciał że tego nie przewidziałem i niestety nie zatankowałem autka przed czasem. Przejechałem jakieś 30 km na rezerwie zanim dotarłem do najbliższej stacji paliw. No i jak już dojechałem do Lublina zauważyłem że po wciśnięciu gazu samochodem poszarpuje... Tak jakby nie dostawał paliwa. Zostawiłem autko na parkingu i po 2 godzinach nie zapaliło od strzała. Dopiero po 2 kręceniu rozrusznikiem złapała, dodatkowo silnik nie chciał utrzymać stałych obrotów, musiałem chwilę przygazować i dopiero po tym było normalnie.

 

Nie miałem okazji jeszcze słyszeć silnika w którym któryś cylinder nie zapalił więc nie mogę wam powiedzieć czy to to.

 

Aktualnie auto pali za pierwszym razem ale problem z obrotami po odpaleni pozostał. Jak już przegazuję po odpaleniu to w momencie gdy silnik jest pomiędzy 1,5tys a ok 2-2,5 tys obrotów coś jakby nim buja. Jeszcze jedno czy pompa paliwa niskiego ciśnienia po włączeniu zapłonu powinna chodzić cały czas?? Czy jak napompuje trochę paliwa to powinno ją rozłączyć.

 

Postaram się jutro nagrać dźwięk silnika i wstawić na jakiś serwer.

Jeszcze jedno jak się dostać do modułu świec żarowych i możecie powiedzieć który z użytkowników form je naprawia??

 

Auto mam od października. Od razu wymieniłem olej filtry i przewody podciśnieniowe. Nalatane ponad 15 tys i był znow zmieniany olej. Silnik nie przepalił ani grama oleju, ani razu nie musiałem go dolewać przez te 15 tys km.

Opublikowano
Becia E46: przy Modlińskiej masz ze 3 serwisy boscha. Sprawdzenie pompy to koszt rzędu 250 zł. Naprawa w zależności od nakładu pracy do 6 kzł. Zazwyczaj w okolicach 2-3 kzł .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie jakiś syf z baku pociągło, zalej pół baku i dolej dodatek LM diesel spulung, sprawdzałeś korekcje wtrysków kompem? Jakieś błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kurczak wcięło mi odpowiedź :evil:

Pisałem to samo co Maniek.

Pisałeś że już przejechałeś trochę, no i stało Ci się to po tym jak jechałeś na rezerwie.

Więc może to mieć związek z syfem w baku.

Nie wiesz co lał i gdzie tankował (jakość paliwa) poprzedni właściciel i jak wygląda bak w środku.

Opublikowano

Nie, auta nie sprawdzałem jeszcze, pewnie niektórzy uznają mnie za czubka. Oprócz tej jednej przygody nic wcześniej nie mogłem zarzucić silnikowi. No oprócz tego sterownika świec żarowych.

Autka nie chcę wymieniać także gdy coś siądzie to po prostu się to naprawi, może nawet generalka silnika + turbo od e60 i wirus na 220km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.