Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was wszystkich.

 

Poszukuję silnika pod LPG w e90.

Wymaganie to 200KM+ dlatego wybór wpadnie na silnik R6 i auta do 2007 roku spowodowane rodzajem wtrysków które później zaczęli montować

Pytanie jakie mnie dręczy to jak jest różnica spalania między manual a automat i napędem na 4 koła ;)

Chciałbym się zapytać czy napęd 4x4 w bmw jest udany i żywotny?

 

Proszę abyście wyrazili swoje opinie :)

Opublikowano

Pytania trochę nie na temat. Czteronapęd wiąże się ze znacznie większymi kosztami serwisu. Naturalnie też większe jest spalanie. Podobnie automat.

 

Każdy silnik z wtryskiem pośrednim (do kolektora ssącego) można bez większych problemów zagazować. Przy wtrysku bezpośrednim jest kłopot.

Opublikowano

no tak czytałem że e90 do 2007 roku na wtryskach EFi da się zagazować dlatego się pytam który silnik najlepszy.

I jaka jest różnica w spalaniu między Xdrivem a zwykłym napędem szczególnie w mieście przy silnikach dużych.

Opublikowano

Każdy silnik z wtryskiem pośrednim daje się pięknie zagazować, więc możesz brać dowolny. A jeśli twoje pytanie brzmi który silnik jest najlepszy ogólnie, to nie w tym dziale.

 

Na czteronapędzie z automatyczną skrzynią będzie z 50% większe spalanie w stosunku do tyłnapędu na manualu.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Delikatnie wepchnę się z buciorami do tematu :mrgreen:

 

Szukam właśnie BMW E90 i trafiła mi się oferta 325xi z 2006 roku z Niemiec, w gazie firmy Prins, ale nic mi to nie mówi... Do tej pory zawsze korzystałem z aut na benzynę lub ropę, i gaz to dla mnie nowość.

Ogólnie znajduje dobre opinie na temat tej firmy, ale chciałem się dowiedzieć na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach auta lub ewentualnie o co zapytać sprzedawcę pod kątem tej instalacji.

 

Każdy silnik z wtryskiem pośrednim daje się pięknie zagazować, więc możesz brać dowolny.

Z tego co się orientuje to 325xi ma właśnie taki wtrysk, ale czy na pewno? :D

Opublikowano

Tak jak pisałem powyżej, 325xi 2006r. Zdaje się że dopiero w drugiej połowie 2007 roku zaczęli stosować wtrysk bezpośredni.

Ale żadnej pewności nie mam, dlatego chciałbym się dopytać :D

  • 1 rok później...
Opublikowano

A jak wy tam chcecie butle włożyć? Trójka sama w sobie ma mały bagażnik, a jeszcze tam butlę ładować? I to pewnie cylindryczną, no bo jak inaczej.

Chyba, że się mylę, to mnie wyprowadźcie z błędu, ale ja nie znam dobrego sposobu montażu butli do tego auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

tutaj masz e92 z silnikiem N52 zbiornik ( Stako - 630x204 - 51 litrow ) pod podloga bagaznika

 

Ausführliche Umbaudoku N52 (325i E92) auf LPG (BRC Sequent P&D) mit Unterflurtank

http://www.e90-forum.de/alternative-kraftstoffe/44585-ausf%C3%BChrliche-umbaudoku-n52-325i-e92-auf-lpg-brc-sequent-p-d-mit-unterflurtank.html

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymaganie to 200KM+ dlatego wybór wpadnie na silnik R6 i auta do 2007 roku spowodowane rodzajem wtrysków które później zaczęli montować

 

tutaj masz wszystkie modele BMW E90 : https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

 

http://fs5.directupload.net/images/160616/ez7mjytg.png

 

Silniki : N52B25 oraz N52B30 maja posredni wtrysk paliwa i nadaja sie pod gas :D

 

Model 323 z silnikiem N52B25 ( 203 KM) byl produkowany nawet do 2010 roku !

 

Model 325 /325 xi z silnikiem N52B25 ( 218 KM) byl produkowany do 08/2007 roku

 

Model 330 / 330 xi z silnikiem N52B30 ( 258 KM) byl produkowany do 03/2007 roku

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.