Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od pewnego czasu borykam się z problemem przy odpalaniu auta, wcześniejszy temat.

Dziś zdecydowałem się dopchnąć do niemieckiego warsztatu i podłączenia pod komputer.

wynik.

Przekaźnik transmisji

http://w641.wrzuta.pl/obraz/9w6joBJ2yJf/win_20140814_110821

zaznaczony na rysunku jako nr2

numer produktu który dostałem to 126.375.456.66 i tu też mam problem bo nigdzie nie mogę tego odszukać...

 

Dodatkowe dwa błędy

2792 Czujnik położenia przepustnicy kapelusze - odchylenie położenia

281E kolektor dolotowy - uszkodzony / przerwa / zwarcie

 

Ktoś się spotkał z takimi przypadkami proszę o pomoc co mogę zrobić samemu a co ie ruszać.

Czy ten transmiter odpowiada za te 2 błędy?

Opublikowano
Przekaźnik transmisji

http://w641.wrzuta.pl/obraz/9w6joBJ2yJf ... 814_110821

zaznaczony na rysunku jako nr2

numer produktu który dostałem to 126.375.456.66 i tu też mam problem bo nigdzie nie mogę tego odszukać...

To nie jest sam przekaźnik tylko przekaźnik z okablowaniem tz kit reperacyjny , podobno przekaźnik jest zmodyfikowany.

Może faktycznie masz nieszczelność na kolektorze dolotowym, aby to sprawdzić to większość mechaników używa plaka albo samostartu.

A z przepustnicą to wiadomo , zacząć od gruntownego czyszczenia,

Mam nadzieje że nie rozbebeszysz pół auta zanim sie nie upewnisz że na wtyczkach są dobre styki, nie zaszkodzi to przeczyścić bo często się zdarza że są wymieniane dobre czujniki a problem jest w słabym styku wtyczki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
jakie masz problemy przy odpalaniu? ja mam diesla i u mnie padl taki niebieski przekaznik. 61368364581 cos takiego

 

Brak możliwości odpalenia auta na zimnym bez słyszalnego dźwięku "sssss" po przekręceniu kluczyka, prawdopodobnie paliwo nie było podawane lub??

I to w przeciągu ok półtora miesiąca potrafiła przez 3 tygodnie bezproblemowo a czasami dzień dnia..

 

Mam nadzieje że nie rozbebeszysz pół auta zanim sie nie upewnisz że na wtyczkach są dobre styki, nie zaszkodzi to przeczyścić bo często się zdarza że są wymieniane dobre czujniki a problem jest w słabym styku wtyczki.

 

Za ok 2h postaram się wstawić kilka zdjęć.

Styki są czyściutkie jak by nowe, więc niestety odpada :(

Chcesz przez to powiedzieć, że trzeba będzie wymienić całe okablowanie podpięte do tego przekaźnika? uuu może być fajnie

Sprawdzałem oznaczenie na przekaźnikach i żaden nie ma tego którego potrzebuje.

Wiesz coś może więcej na ten temat, gdzie mogę to odnaleźć cały ten kit reperacyjny

Opublikowano

Ja sie tylko ustosunkowałem to twojego opisu odnośnie błędów ale to nie znaczy że te wszystkie błędy są przyczyna twojego utrapienia.

Generalnie to należy zczytać błędy , wykasować i poczekać jakie się powtarzają.

Ten syk to gdzie słuchać? Hmm... takie sprawy jak podciśnienie to chyba w warsztacie Ci już chyba sprawdzili ?

A przypadkiem to może bak (zbiornik paliwa) Ci sie nie zapowietrza ?

Odnośnie tego przekaźnika co pisałeś to dam Ci wklejkę z angielskiego forum.

Fault:

Engine stops on applying brakes.

Engine malfunction indicator lamp (MIL) comes up erratically.

Gearbox changes mode from automatic to manual.

Sport mode turns off.

Immobilizer does not go off and the engine will not start until the vehicle is locked and unlocked.

Fault code comes up in Engine Control Module (ECM) fault memory for EWS (Electronic Immobilizer) tampering.

 

Cars involved:

All vehicles having sequential gearbox H-SMG GS6-37, manufactured up to June 2004.

 

Reason:

Defective transmission relay.

 

Solution:

Take off the relay plate and change the relay multi plug.

Attach transmission relay kit (part no 126.375.456.66) and attach a modified transmission relay.

__________________

W ASO jak ich zapytasz to pewnie to znajdą , ale sie nie spiesz z zamawianiem bo trochę wątpie czy to główna przyczyna twoich bolączek

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.