Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

Na wstępie powiem że jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Mam problem z moim E46, podczas ulewy wjechałem w kałuże sporą bo gdy wyszedłem z uta wode miałem powyżej kolan a więc nie za mało. Jak się to stało a no jechałem ulicą którą wracał od kilku lat i chyba studzienki nie wytrzymały i woda stała nigdy nie było takiej sytuacji na tym odcinku drogi. Ulewa na tyle była silna że wycieraczki nie dawały rady i nic nie było widac no ale musztarda po obiedzie. Samochód zgasł na środku tej kałuży z początku nie wiedziałem że jest taka duża jak nie otworzyłem drzwi. Gdy zgasł samochód kręciłem go jeszcze ze 2 razy ( po tym czasie zorientowałem się jaki stan wody jest ), samochód wypchałem z tej kałuży na lince odcholowałem go pod dom. Po dom próbowałem jeszcze ze 2 razy nie odpalił było tylko chrząknięcie, na drugi dzień odpalałem auto ten sam skutek chrząknięcie ( kontrolki się paliły i gasły gdy chciałem zapalić ). Chciałem aby trochę osuszył się i 3 dnia już było slychać że chce zakręcić ale nie ma siły. 4 dnia oddałem auto do mechanika powiedział że chyba zalałem silnik ale po sprawdzeniu powiedział że spóścił woda bo sporo było interkuler był zalany i do wymiany mam termostat ECR i odpalił i odpala. Ale czuje że nie ma mocy szarpie od 1,5tys do 2,5 potem nie czuje nic. Z tłumika wydostaje się biały dym, i nawie nie działa klimatronik mam kontroli palą się wszystko ok ale powietrze nie leci. Proszę o pomoc gdzie szukać usterki, czy jest coś niepokojącego w tym opisie, sprawdzałem olej nie widzę aby zmienił zabarwienie.

Opublikowano

Był tu taki podobny temat.

viewtopic.php?f=69&t=252226

Po takim zalaniu to wirtualnie jest ciężko postawić diagnozę, jak Ci na biało kopci to by oznaczało że jeszcze jest gdzieś woda, możne w dolocie , na filtrze ?

Dobrze wysuszyć i może mu samo przejdzie a z klimą to osobna sprawa, może gdzieś ryby ci weszły w klimatyzacje ? ;-)

Żarty żartami ale by Ci sie przydała dobra diagnostyka warsztatowa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Ryb nie ma :) A gdy dodaje gazu czuje że ciężko mu się zebrać od 1,5tys do 2,5 i czuje takie jak by to nazwać opór i dziwne zachowanie się silnika nie umiem dobrac to w słowa odpowiednie. Gdzie szukać przyczyny też w tym że może być jeszcze gdzieś woda?
Opublikowano

Można by to nazwać tz turbo dziurą, przyczyn może być wiele , wygoogluj to sie sporo naczytasz , ale podłącz do kompa to Ci coś wyjdzie.

A tak właściwie to auto ma swoje lata to mógł byś mu zafundować tz ścieżkę odzyskiwania mocy, zacząć od odmy i dalej wężyki podciśnienia czyścic filterki i inne dupelerki.

Na ten temat też jest sporo napisane.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Po zalaniu to wtyczki mogły zaśniedzieć, czyli by nie zaszkodziło to poczyścić i posmarować smarem do styków.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.