Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Twój przypadek wydaje mi się nietypowy, dlatego pewnie brak podpowiedzi.

Bez demontażu tarczo-bębnów raczej się nie obejdzie.

Możliwe, że kawałek okładziny się odłupał i czasem podejdzie pod szczękę, gdy zaciągasz ręczy.

 

W starszych modelach, tj. e34, czasem linka "lubiła" wyskoczyć z "sanek" (prowadnic) pod dźwignią.

Niestety nie wiem jak jest w nowszych modelach. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

 

Tak jest w we wszystkich albo w większości e9x ; u mnie od nowości tak samo, przy 100tyś wszystko było rozebrane i wymienione szczęki regulatory itp. i jest tak samo. Prawdopodobnie przy pierwszym pociągnięciu inaczej układa się sprężyna i dlatego trzeba wysoko pociągnąć, następne już zaciąga się tylko na kilka ząbków.

Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

 

:duh: Wytłumaczę inaczej, ręczny zaciągam zawsze z taką samą siłą (nie wiem ile KN :lol: ) ale raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

 

Miałem tak samo że ręczny łapał jak chciał - raz wysoko a raz nisko i napiszę ci że to sprawa dobrej regulacji, mi zrobioną dobrą dopiero w ASO bo u mechaników po usłudze "regulacji" hamulec ręczny zawsze po kilkunastu zaciągnięciach wracał do stanu "działam sobie jak chcę raz nisko raz wysoko".

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na 99% rozsypaly mi sie szczeki hamulca recznego.

 

Pytanie, czy przy wymianie szczek recznego trzeba ponownie wymieniac czujnik klockow hamulcowych ?

*pol roku temu robilem klocki tyl i czujnik jest nowy*

  • 3 lata później...
Opublikowano
Pany pomocy jak zwolnić tą sprężynę pod lewarkiem po regulacji, blaszka wyskoczyła zablokowała się a teraz za Chiny nie mogę jej zwolnić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.