Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema

 

 

mam pytanko dzis bylem na przegladzie i chamulc nozny ma roznice 20 jednostek miedzy lewa a prawa strona.

natomiast reczny ma jedno kolo 120 drugie 200 skad ta rozbierznosc gdzie szukac przyczyny? dodatkowo rreczny trzyma pozadnie dopiero na ostatnim zabku czy tez tak macie ? gdzie szukac przyczyny?

pozdr

Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

tarcze mam z tylu. zsunolem meszek z recznego i nie widze zadnych nakretek od naciagu , tylko jakas sprezyna pod recznym i tam chyba linka jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O ile dobrze pamiętam, to regulacja naciągu linki hamulca ręcznego jest możliwa tylko na obu kołach.
Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

znalazlem w sam naprawiam zapomnialem ze posiadam jako pdf, faktycznie tylko przy kole i nie trzeba sciagac kola wedlug ksiazki wystarczy odkrecic jedna srube i obracac kolem az bedzie widoczna dziura z pokretlem do recznego

pozdr

Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Tak jak napisałem. Reguluje się w bębnach oraz sprężyną pod ręcznym. http://tis.bmwcats.com/doc1097981/

Jak chcesz zabłysnąć, to zorientuje się najpierw o co chodzi mistrzu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest na forum już dużo informacji na ten temat ale przypomnę:

1. Zdejmujesz osłonę przy dźwigni ręcznego

2. Wciskasz długim śrubokrętem sprężynę, aż się zablokuje - płaski śrubokręt przykładasz w taki prostokąt na górze sprężyny aby się nie ześlizgnął. Oczywiście dźwignia musi być po tej operacji opuszczona!

3. Wykręcasz po jednej śrubie z koła, samochód wcześniej albo na podnośnik albo stronami podnosisz.

4. Szukasz przez otwór - śruby regulacyjnej i płaskim śrubkrętem obracasz śrubę regulacyjną aż koło się zablokuje

5. Luzujesz o około 6 ząbków - do momentu aż nie będzie hamulec obcierał. - przy drugim kole tak samo działasz

6. Luzujesz sprężynę przy dźwigni ręcznego.

 

http://res.bmwcats.com/tis/1132161.png

 

http://res.bmwcats.com/tis/1132156.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Tak jak napisałem. Reguluje się w bębnach oraz sprężyną pod ręcznym. http://tis.bmwcats.com/doc1097981/

Jak chcesz zabłysnąć, to zorientuje się najpierw o co chodzi mistrzu.

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Opublikowano

No wlasnie tak napisal jakby byly 2 sposoby.

Na tym czasem jest jeden - blokujesz sprzezynke przy recznym i krecisz przy kolach.

Ale tego goscia lepiej nie zaczepiac bo cebula mu z butow wystaje :mad2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Tak jak kolega wyżej opisał. Było to już na forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Tak jak kolega wyżej opisał. Było to już na forum.

Że temat ten było na forum to nie musisz pisać.Wklej post w którym jest napisane lub z jego treści wynika, że hamulec ręczny regulujemy również za pomocą sprężyny pod dźwignią , nie przypominam sobie ?

Teraz to już nie wiem,to kto w końcu ma racje :shock: Ty , czy kolega który napisał wyżej- turbojajko ,który chciał tylko zabłysnąć - jak napisałeś ?

Opublikowano

Andrzej nie kombinuj za duzo :norty:

 

hassassyn napisal ciut niejasno, a jak chcialem zablysnac :norty:

Sposob jest 1 - tak jak opisal to Szozdul i brawa mu za to :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eee turbojajko wszystko popsułeś :wink:.

To że regulujemy tylko na kołach to ja dobrze wiem , sam wyżej pisałem.

Chciałem tylko utrzeć nosa temu cwaniaczkowi hassassynowi, który często przez swoją urojoną wiedzę, bezczelnie krytykuje wartościowe posty innych .

Opublikowano
Heh , no tak czyli nie tyllko ja mam takie odczucia w stsunku do tej osoby :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Eee turbojajko wszystko popsułeś :wink:.

To że regulujemy tylko na kołach to ja dobrze wiem , sam wyżej pisałem.

Chciałem tylko utrzeć nosa temu cwaniaczkowi hassassynowi, który często przez swoją urojoną wiedzę, bezczelnie krytykuje wartościowe posty innych .

No, rzeczywiście utarles mi nosa. Ty brutalu :nienie:

Co do urojonej wiedzy, to może taką posiadasz. Regulowalem u siebie ręczny dwukrotnie, więc wiem jak to sie robi i nie wiem co próbujesz udowodnić.

Kończę, bo nos mam utarty :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Innych krytykujesz jak dobrze piszą , a sam dwa razy musiałeś regulować , niemożliwe :shock:

Jak regulowałeś tą twojej sprężyny przy dźwigni :cry2: , to nic dziwnego że dwa razy regulowałeś, to i tak za mało :cool2:

Opublikowano
Innych krytykujesz jak dobrze piszą , a sam dwa razy musiałeś regulować , niemożliwe :shock:

Jak regulowałeś tą twojej sprężyny przy dźwigni :cry2: , to nic dziwnego że dwa razy regulowałeś, to i tak za mało :cool2:

W dwóch autach geniuszu...

Opublikowano
Koledzy spokojnie, ja mam pytanie również odnośnie hamulca ręcznego, mianowicie chodzi o to że jak zaxciągam hamulec ręczny to łapie bardzo wysoko ale za drugim razem ja znów pociągne to zaciąga tylko kilka zabków i jest koniec bo trzyma, czym to jest spowodowane? Może pod dźwignia ręcznego coś z tą sprężyna jest coś nie teges bo wcześniej było ok ale stało się to mi wtedy kiedy próbowałem wyczepić linki z hamulca recznego przy wyciąganiu zbiornika paliwa i od tamtej pory tak się dzieje, nie intersowałem sie tym bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca ale denerwuje mnie taki stan i jesli ktoś wie co trzeba zrobic to byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca.

 

No właśnie... po co w automacie istnieje hamulec ręczny, skoro na skrzyni wyraźnie jest napisane "P"? :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy spokojnie, ja mam pytanie również odnośnie hamulca ręcznego, mianowicie chodzi o to że jak zaxciągam hamulec ręczny to łapie bardzo wysoko ale za drugim razem ja znów pociągne to zaciąga tylko kilka zabków i jest koniec bo trzyma, czym to jest spowodowane? Może pod dźwignia ręcznego coś z tą sprężyna jest coś nie teges bo wcześniej było ok ale stało się to mi wtedy kiedy próbowałem wyczepić linki z hamulca recznego przy wyciąganiu zbiornika paliwa i od tamtej pory tak się dzieje, nie intersowałem sie tym bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca ale denerwuje mnie taki stan i jesli ktoś wie co trzeba zrobic to byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

 

Odgrzewam kotleta, bo mam taki sam problem z ręcznym, raz zaciągam mocno, następnym razem słabo. Skrzynia manual. Ktoś coś wie na ten temat?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

 

:duh: Wytłumaczę inaczej, ręczny zaciągam zawsze z taką samą siłą (nie wiem ile KN :lol: ) ale raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.