Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałem wszystkich powitać.

Posiadam Bmw 535d w którym została zwiększona moc na 300km i 625 NM samochód po zredukowaniu biegu na wyzszy traci noc od około 3 tys obrotów po wpięci kompa nie pokazuje błędów a podczas jazy pokazuje brak doładowania. Czy ktoś miał podobny problem?

Opublikowano
Chip robiony przez Dziqsek. Tylko dzieje sie to przy gwałtownym wcisnieciu gazu przy normalnym płynie ciągnie do samej góry. Może zna jakiegoś mechanika z okolic małopolski który by sie znał na tych samochodach żeby wiedział co i jak sprawdzić
Opublikowano

pierwsze primo,,, czy to bylo tak, ze przed czipem bylo cacy a po czipie nagle sie stalo? czy sie stalo n miesiecy po czipie

Czip byl robiony zdalnie? tuner logowal live data (np inpa) auta przy full bucie?

Kup kabel do inpy i zloguj (albo beznadziejna do tego inpa albo jakism programem na bazie edibasu np testo co tez chodzi na kablu inpy) podstawowe parametry jak np zadane ladowanie, faktyczne ladowanie T, przeplyw powietrza, dawke paliwa)

Moze dolot sie rozszczelnil, moze turbina sie wysr...

Do logowania mozesz tez uzyc od biedy takiego interface odb->BT i odczytywac te parametry na komorce z androidem zparowanej BT ale wygodniej jest na lapku

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

przed chipem było cacy była mocniejsza mapa na 315 działo sie to bardziej , póżniej seria i znowu wszystko wporządku mapa na 300 robi sie to sporadycznie,

komp pokazuje podczas jazdy mniejsze doładowanie niz zalecane paliwo ok i przepływka też ok pokazuje, rozszczelnienie raczej było by widoczne jakimś nalotem oleju a tu wszystko jest git

Opublikowano

sorki ale to nie kolo gospodyn wiejskich... konkretnie dajmy na to przy 3500tys obr i full bucie jaka jest dawka paliwa, jakie zadane ladowanie, jakie faktyczne ladowanie, jaki przeplyw powietrza zadany i faktyczny, jakie wysterowanie EGRu (Tastverhältnis zur Endstufenansteuerung - EGR), odczyt z lambdy, rail pressure

Do tego jeszcze teoretyczny moment obrotowy (edc16 w logice na nim sie opiera), temperatury, w dolocie, wydechu, silnika...dpf tez

Teraz oczywiscie dobrze by bylo takie cos miec (logi z danymiczne dla poszcz obrotow) zrobione dla obrotow powiedzmy od 2 do 4tys w postaci csv/xls w fazie przyspieszania na 3ce... moznaby porownac i cos wywnioskowac

Zakladam jednak, ze nie masz czegos takiego wiec pech-)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

zakladam, ze tuner ma serie zczytana przed modem Twojego sterownika... mozna zczytac czipa, wgrac serie, sprawdzic ze na 100% na serii wszystko jest ok, po naprawie wgrac ponownie czipa

To tuner dzialajacy na forum wiec pewnie jest ostrozny na potencjalna antyreklame wiec nie sadze, ze Ciebie "zleje" - udaj sie do niego bo ustawowo 2 lata odpowiada za swoja usluge bez zadnej laski

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

takich pomiarow to ja nie umie zrobic dlatego bym potrzebowal namiar do jakiegos dobrego mechanika jesli ktos ma w miarę nie daleko.

Tuner jest bardzo w porządku serie mi moze wrzucic tylko co z tego ze na seri bedzie chodzilo dobrze jak na podniesionej mocy juz nie a seria troche zamało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.