Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a moze stop alu jest lżejszy i przenosi większe wibracje?

 

Info o problemie rozrządu w aluminiowych blokach dostałem w nieautoryzowanym warsztacie bmw.

Koszt wymiany rozrządu w M57N2 powinien zamknąć sie w 3.5tys zł z robocizną.

Takie koszty wymiany rozrządu to w ASO BMW ? Bo tylko ASO potrafiłoby wziąć 2,5 tys za robociznę, która wg. mnie powinna kosztować max około 500-600zł.

Opublikowano

Adamie rozumiem, że w Warszawie i jej okolicach ceny usług są zdecydowanie wyższe niż w rejonach mniej zurbanizowanych i tego nie neguje. Faktycznie może nie doszacowałem ceny robocizny przy wymianie kompletnego rozrządu.

Napisz zatem czy według Ciebie pracy jest więcej przy zmianie rozrządu w silniku M57N2 w porównaniu do N47 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no właśnie jest więcej a wszyscy myślą że jak z przodu to mniej, inną sprawą jest zrobić coś po łebkach a sumiennie, nie mówię tu już złym ustawieniu ale o poskładaniu wszystkiego na przysłowiową "fabrykę", ogólnie rynkowo cena jest przyjęta taka sama jak za N47/57
Opublikowano
O.K. Dzięki za wyjaśnienie. Na szczęście przy moim przebiegu 101 tys na razie nie mam zamiaru stresować się rozrządem. Ale jeżeli ktoś zbliża się do 200-220 tys powinien zainteresować się tym tematem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O.K. Dzięki za wyjaśnienie. Na szczęście przy moim przebiegu 101 tys na razie nie mam zamiaru stresować się rozrządem. Ale jeżeli ktoś zbliża się do 200-220 tys powinien zainteresować się tym tematem.

W moim samochodzie, pierwszemu właścicielowi Niemcowi strzelił rozrząd pod koniec gwarancji przy przebiegu 109tys. Rozbieżności są duże.Jednemu pęknie przy 100, drugi nawinie ponad 300 nic nie robiąc z rozrządem.

Co nie zmienia faktu że, najwięcej przypadków awarii ma miejsce w okolicach 200tys.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ale jestes pewnien? Mam m57tu2 231km. oddalem auto do mechanika zapobiegawczo na wymianę rozrządu, rozkrecil pol silnika i mowi ze bez sciagania glowicy nie sciagnie dekla rozrządu, bo niby pod glowica sa jakies bolce ktore trzymaja pokrywe...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli oddałeś do amatorów kolego, tutaj masz z ostatniej naszej roboty https://www.facebook.com/media/set/?set=a.517168151752061.1073741858.298784173590461&type=1 oczywiście n2, co na codzień ten warsztat serwisuje jakie marki ?
Opublikowano
Moich mechaników zmylil jakiś kolo z serwisu bmw który takie bajki im wcisnął. Dziękuję za fotorelacje. Po okazaniu jej panowie wzięli sie do roboty i auto juz jest skończone. Mój stary łańcuch był dłuższy od nowego o 1cm, ale się wyciągnął.Bmw się nie popisalo z jakością materiału..?
  • 9 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Szukam jakiegoś dobrego, rzetelnego, znającego się na rzeczy mechanika do wymiany rozrządu w E60 silnik M 5 7 N 2.

Najlepiej gdyby to była Wielkopolska, ale jeżeli stosunek jakości do ceny będzie dobry to jestem w stanie podjechać dalej.

Za dużo już tych inf o zerwanych łańcuchach, czas na wymianę.

Opublikowano

Nawiązując do 330d M57N2 czy możecie powiedzieć czy przed urwaniem się łańcucha było coś co mogło by świadczyć o jego "złym" stanie technicznym ? (np dzwonienie)

Ja również spotkałem się z opinią serwisową że nie należy zmieniać łańcucha. Być może zerwania o których piszecie są sprawami incydentalnymi a przyczyna źródłowa zerwania nie leży w samym łańcuchu lecz gdzieś indziej ?

Jeżeli prewencyjna wymiana jest kluczem do bezproblemowej eksploatacji powinno być to wyszczególnione w instrukcji obsługi samochodu.

W swoim samochodzie mam równe 200024 km rozrząd nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków , silnik pracuje równo i płynnie 2 rok latam na programie z mocą 280Km i nic kompletnie się z nim nie dzieje.

 

Dodatkowo czy ktoś kto faktycznie robił wymianę rozrządu w tym silniku może podać faktyczny koszt oraz czas wykonania usługi ?

Orientacyjnie zapytam czy ktoś poleca warsztat do takiej usługi w południowej części Polski ?

Opublikowano

Ja w swoim jeszcze nie wymieniałem, ale mój mechanik już profilaktycznie zaleca (przebieg 255 tyś)

To dobry mechanik, naprawia wyłącznie bmw w okolicach warszawy.

Terminy przyjęcie to minimum tydzień, więc na brak pracy nie narzeka.

Miał w tym roku kilka zerwanych 3.0.

Wcześniej też myślałem że posiadając M57n2 uniknę problemów mniejszego diesla.

 

Ceny za wymianę w 3.0d - 2000 brutto

Wymiana w 2.0d - 3500, ale przy okazji coś się jeszcze wymienia i wychodzi ok 4000

O producentów zestawu nie pytałem, ale z reguły poleca producenta który robi oryginał, tyle że w swoich opakowaniach.

 

Więc chyba by spać spokojnie, wybiorę się nie długo...

Opublikowano

Czy ktoś może podesłać listę części które należy zmienić przy wymianie rozrządu w M57n2 ?

łańcuchy wraz z napinaczami są kwestią oczywistą, ale czy szyny prowadzące , napinające też ?

Poniżej wrzucam linki do bmw store :

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3462-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-dolny/vPW19290

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3653-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-gorny/vPW19290

 

z góry dziękuję !

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, odgrzeje temat

Więc następny przypadek urwania łańcucha w tym silniku 335d z 2008.

Jeśli ktoś by miał czas i pokierować z naprawą, szczególnie z ustawieniem rozrządu i czy jest mozliwac że krzywka na walku może się przesunąć.

Poprzedni mechanik wymienił łańcuch, zawory i w rezultacie nie ma ciśnienia na 1, 5 i czasem na 6 cyl, auto zostało zabrane i zaczynamy od nowa

Może ktoś pokieruje

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzisiaj została sprawdzona głowica i wyszło że wszystko ok, szczelna nie peknieta, więc czy poprzedni mechanik mógł popierdzielic rozrząd czy coś z walkami może być.

Za każdą pomoc z góry dziękuję

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wszystko zostało złożone na nowo, rozrząd ustawiony na sucho była kompresja po odpaleniu na gotowo znowu nierówno chodzi, ponowne sprawdzenie kompresji i znowu ten sam problem, brak kompresji na cylindrach 1,5,6, co jest nie tak z tym silnikiem, w czym jeszcze może być problem?
Opublikowano

Poprzedni mechanik wymienił uszkodzone zawory, i te mostki pomiędzy popychacze a zaworem, czyli to co było uszkodzone, i nie było ciśnienia, jak zabraliśmy samochód to daliśmy głowice do sprawdzenia wszystko ok, wymienilismy uszczelniacze szlif też był zrobiony, wszystkie uszczelki nowe, bo większość na silikon zrobione było, złożyliśmy i było ciśnienie, a teraz znowu nie ma, żeby było śmiesznie mamy druga 335d ale ma żeliwne walki, wszystko wygląda na ustawionych rorzadach identycznie, dzisiaj pół dnia grzebalismy dwa auta obok siebie tak samo rozebrane i ręce już opadają.

Jeśli można by prosić o konsultacje tel z Panem gorik79 jutro to bym poprosił o nr tel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.