Skocz do zawartości

E91 335d Envirox czy ktoś stosował?


czerwony330d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie czy ktoś miał okazję przetestować ten dodatek do paliwa?

Znalazłem takie informacje o produkcie:

http://www.envirox.pl/dzialanie.html

Zastanawiam się nad zastosowaniem tego środka :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Za duzo "madrych slow" majacych pokazac ze to jakies wielkie cudo i ogolnie rewelacja. Jeden z.forumowiczow.tez zawsze tak odpisuje - mowilem Ci na zlocie.

 

Dobre srodki opisywane sa w prosty i przejrzysty dla kazdego sposob . Lepiej lej sobie co jakis czas millersa albo LM efekt pewnie bedzie taki sam

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

Nie jestem pewien czy o to chodzi ale wydaje mi się że poprzez zmianę długości kanałów uzyskujemy szybsze dostarczenie powietrza w celu szybszego wytworzenia mieszanki palwowo-powietrznej a czy to wpływa na efektywniejsze spalanie tego nie jestem w stanie określić, prawdopodobnie inżynierowie z BMW doskonalą wiedzą jaką miały spełniać rolę.

Co do preparatu, dzisiaj dostałem preparat i jutro zaleję ten specyfik do paliwa, na pewno napiszę w temacie odczucia po jego zastosowaniu w aucie, zresztą Cerateca z Liqui Moly też ze sceptyzmem zalałem do silnika i jestem bardzo zadowolony z tego preparatu, zobaczymy po zastosowaniu enviroxa jak to będzie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

 

Z jednej strony co w tym jest, jesli chodzi o mieszanie. Ale z drugiej strony lepsze wykorzystanie paliwa mozliwe jest podczas wtrysku bezposredniego. Po co silniki benzynowe byly by projektowane wlasnie z wtryskiem bezposrednim, skoro mialby on miec tylko wady?

Klapki w kolektorze sluza do przeslaniania jednego z kanalow dolotowych. Jeden kanal jest odpowiedzialny za ruch wirowy w osi cylindra (swirl), drugi natomiast za ruch wirowy gora-dol (tumble). Przy niskich predkosciach obrotowych kanal tumble jest przymykany, a kanal swirl powoduje wieksze zawirowanie w cylindrze co ma na celu lepsze wymieszanie wtryskiwanego paliwa z powietrzem. Tak jest w przypadku diesla. W benzynie przewaznie sytuacja jest odwrotna - swirl jest przymykany, zeby uzyskac uwarstwiona mieszanke (wiecej paliwa przy swiecy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator spalalania, efektywnosc zalezy zazwyczaj od stezenia no i oczywiscie od zaawansowania uzytej tzchnologii. Zazwyczaj skutki sa bardziej odczuwalne przy duzych zespolach (ciezka maszyneria) ale technologia idzie do przodu i niektore srodki faktycznie przynosza porzadane efekty w autach oobowych, te skutki moga nie byc zauwazalne naocznie ale przy analizie spalin juz tak.

 

@dziqsek : troche przesadzasz z tym za "duzo madrych slow". Co mial ci Chemik napisac ? "Hej ziomal, bedzie ci autko hulalo jak wlejesz !" :D

 

Jezeli skomplikowany proces jest opisany w sposob bardzo uproszczony to zazwyczaj robil to gosc z marketingu ktory nie ma pojecia ale pisze co pojdzie tylko aby produkt sprzedac. Zazwyczaj srodki zaawansowane maja dosyc kompleksowy opis bo sa czesto uzywane profesjonalnie a tutaj jest potrzeba referencji i badan skutecznosci bo to nie jest produkt dla goscia ktory chce sobie zrobic plukanke nierozumiejac o co chodzi bo i tak go to nie interesuje on chce przynajmniej z wierzchu oczyscic sobie silnik bo ktos mu powiedzial ze bedzie dobrze. Radzisz wlac jakis produkt millersa albo Liqui Moluy ale te firmy nie maja odpowiednika tego produktu, Archoil i Xenum maja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.